Aihe

Minä olen auringonkukka

h.h.

Tunteeko kukaan näin alkavaa laulua? On kuulema ihana laulu, minä en ole kuullutkaan...

2

2227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vii.

Auringolla on keltainen tukka, minä olen auringon kukka. Auringolla on keltainen tukka, minä olen auringon kukka. Se laulattaa, se naurattaa, keltainen ketteräksi saa.

Soili Perkiön laulu on kyseessä ja löytyy ainakin Vauvan vaaka -kirjasta.

• h.h.

-Keltainen laulu nimeltään. Löytyy myös Salaisen lukukirjan lauluista, ehdin jo löytää sen. Kiitos vastauksestasi kuitenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      24714
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      6488
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      414
      4814
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      2396