kysymys roinaajille

roinapelle

Tyhmyyttäni alotin nyt ensimmäisen steroidikuurin joka koostuu thaikuista. En ole syönyt kun muutaman päivän nyt ja mietinkin että tarviiko näin miedoissa vielä estrogeenin blokkaajaa? Olisiko pitänyt olla alusta asti mukana? Otan päivässä 50mg annoksen pitkin päivää 10mg tabujen muodossa. tuntuu toimivan kun tauti , mutta olen huomaavinani joitain minimaalisia muutoksia nänneissä(gynot?). Lopetanko pelin kesken jos en saa heti hommattua antiestroja?

Viestit tyyliin "Vitun säälittävä roinapelle painu vittuun täältä!" jätän noteeramatta.

9

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Deca-saurus<

...ne napit jos alussa heti jo kutittelee. Voin kuvitella niitä rintoja jotka kuurin jälkeen siellä paidan alla nöpöttää. Siis ilman palauttavia on varma vielä että tuloksetkin palautuu lähtötasoon kun pelkkiä nappeja popsii. Palauttavat kehiin ja märkiä rinnalle ni pettymys ei oo kuurin jälkeen ihan niin paha.

• roinapelle

Kyllä sitä on jotain pientä huomannut nänneissä. Missäköhän hintaluokassa esim. nolvadex pyörii? 50mg päivässä riittäisi? Mites cycle, koko kuurin ajan? Pitempään?

• roina-roni
        roinapelle kirjoitti:

Kyllä sitä on jotain pientä huomannut nänneissä. Missäköhän hintaluokassa esim. nolvadex pyörii? 50mg päivässä riittäisi? Mites cycle, koko kuurin ajan? Pitempään?

kantsii ostaa nolvadexia,meitsi osti ja toimii hyvin,tisut hävis

• jookos joohan joo

"Vitun säälittävä roinapelle painu vittuun täältä!"

• tämä!

"kantsii ostaa nolvadexia"
        täytä jo rikoksen tunnusmerkit
        poliisin vihje linkille olis käyttöä..

• bleidrunner
        tämä! kirjoitti:

"kantsii ostaa nolvadexia"
        täytä jo rikoksen tunnusmerkit
        poliisin vihje linkille olis käyttöä..

kyllähän kuka tahansa saa kehoittaa ostamaan mitä tahansa,eihän tuo jätkä vielä mitään itse ole kaupitellut.

• jos on tullakseen

noilla napeilla.

Saattaa lähteä arimidex nimisellä aineella puolikas kuulemma 30 tunnin välein.

Ja provironin ja clomifeenin yhdistelmällä voinee jeesata lisää, jos ihan alat tytöltä näyttää.

Lohdutukseksi voin veikata että noilla aineilla pääsee aika pahoistakin möykyistä eroon ja nesteet vähenee. Jos ei viikossa asetu, leikkauta pois. Ennen ne nyppi terveyskeskuksissa gynoja pois, koska voi tulla ihqu naturaalillekkin. Ei oo ennenkuulumaton juttu.

Saako olla edes 10min. Saako =D))))

• Letertet

päässäsi. Pyrit säälittävyyttäsi muutamaan kehoasi parempaan suuntaan jo nyt tajuat, että päin vittuahan se menee. Harvoilla noi hommat onnistuu ja moni roinahemmo pitääkin mieluusti paidan päällä vaikka joillaki tisut näkyy paidan altakin:)

• Wellu35

naisten alusvaateliikkeeseeen ja ostat muutamat sopivat liivit. Ei ne yleensä utele kelle tulevat, ja jos kysyvät ni sano, että Jarmo on ja hyvä tapanen. Eihän reeneistäkään mitään tule jos tissit hölskyy. Etkä nyt lopeta sitä kuuria menee hyvä alku pilalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      67
      6713
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      157
      2771
    3. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2235
    4. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      259
      1514
    5. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1400
    6. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      403
      1349
    7. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      177
      1305
    8. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      55
      1236
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      39
      988
    10. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      871
    Aihe