Kävin ottamassa eräässä liikkeessä tatuoinnin. Liikkeestä oli annettu ihan hyvää ja huonoakin kommenttia, ajattelin silti mennä sinne, koska se oli lähin liike ja sinnekin oli matkaa melkein 100km. No, kuvasta tuli paska. Myönnetään että kuvani oli jonkin verran vaativa, muttei mielestäni mahdoton, todellakaan. Kuvaani en kyseisessä liikkeessä aio enää korjauttaa ettei mene vielä pahemmnaksi.
Nyt kävin ottamassa toisen tatuoinnin vielä kauempaa ja kalliimmalla,tein huolellista tutkimustyötä ennen kuin varasin ajan. Javoi mahoton miten upeaa jälkeä!!! Näytin edellisen tatskani ja tämän tatuoijan mielestä kuvassa olevat varjostukset oli tehty aivan väärällä tekniikalla ja muutenkin haparoiden.
POINTTINI ON: Minkä helvetin takia tatuoijilla ei tunnu olevan itsekritiikkiä kuviensa suhteen, tehdään mitä asiakas pyytää, rahat pois ja paska kuva tilalle,koska taidot eivät yksinkertaisesti riitä! Mielestäni todella vastuutonta ja törkeää.
HYVÄT IHMISET, älkää menkä siihen lähimpään putiikkiin vaan tutkikaa tarkkaan missä kuvan teetätte, itse mtkustin yli 300km ja se kannatti!! Tatuointi on kuitenkin niin pysyväettä ennemmin säästän rahat ja odotan sen 4kk ettäpääsen hyvälle ja arvistetulle tatuoijalle kuin otan paskan kuvan halvemmalla ja kadun ja kiroan OMAA tyhmyyttäni tehdessäni väärän valinnan.
EI VOI YMMÄRTÄÄ
12
4835
Vastaukset
- näppylät.
Yhdyn kirjoitukseesi.
Aikoinaan otin 2 tatuointia lähikaupungin ainoassa ja hyväksi kehutussa liikkeessä. Toisen teetin omasta mallista. Malli oli hyvin piirretty ja todella kaunis, lopputulos oli kaikkea muuta. Toinenkaan tatska ei ollut sitten sellainen kuin olisi pitänyt.
Kyllä siinä itku pääsi, ja aloin inhoamaan tatuointeja.
Nyt varasin ajan kyseisessä kaupungissa olevaan todella paljon kehuttuun paikkaan, ja olen heidän töistään lukenut vain pelkästään hyvää, puhelimessakin aikaa varatessa oli todella ystävällistä palvelua.
Aion ottaa siis yhden vanhan kuvan päälle uuden, josta toivon mukaan tulen pitämään paljon.
Tosiaan näissä liikkeissä on eroja, ja huono maku jää suuhun, jos lopputulos onkin suuri pettymys.
Vaikka joku olisi tatskannut vuosi kymmeniä, niin se ei takaa sitä ammattitaitoa. Tuntuu, että ns. nuoremmat hemmot jotka tekee tatuointeja, ottaa sen homman vakavammasti, tekevät työnsä tarkemmin ja haluavat, että asiakaskin on oikeasti tyytyväinen.
Olen samaa mieltä, että kannattaa vähän harkita missä sen kuvan laitattaa. Kyselkää mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat kuvia ottaneet eri paikoissa, etsikää netistä kuvia, tai käykää liikkeissä katselemassa työn jälkeä, niin ei tule pettymyksiä, jotka syövät itsetuntoa ja rumentavat ulkonäköä. - qaqqe
suomen maata kyseinen liike on?
- samaa mieltä..
En ole ap., vaan tämä toinen kirjoittaja, ja minun mainitsemani liikkeet sijaitsevat Pohjanmaalla..
- Erkki-88
Minusta on vastuutonta että tietoa ei jaeta. Jos kerran tiedät jonkun hyvän liikkeen niin mikset kerro sen nimeä että muutkin osaa mennä sinne. Ei se tee liikkestä hyvää tai huonoa että miten pitkä matka sinne on.
- aloittaja
Fleetlinetattoo Seinäjoki
- myös minäkään
aloittaja kirjoitti:
Kyseistä,enkä myöskään Devils Tail Tattoota. Uudesta paikasta ei henkkoht kokemuksia,mutta kuullut hyvää.
- suosittele...
myös minäkään kirjoitti:
Kyseistä,enkä myöskään Devils Tail Tattoota. Uudesta paikasta ei henkkoht kokemuksia,mutta kuullut hyvää.
En suosittele Kokkolan Iguana Tattoota.
- äitinpikkupoika
myös minäkään kirjoitti:
Minä olen aika kriittinen sen suhteen että millainen tatuoinnista tulee, sehän on pysyvä. Olen sivusta seurannut kun kaverilleni tehtiin tatuointia ja oikeesti... siitä tuli ihan paska! Tatuoinnin ääriviivat oli ihan sahalaitaa ja kuva tehtiin todella nopeasti. Neulan pistosjäljet erottuu selvästi tatuoinnissa kun tatuoija värjäsi niin nopeaa... tosi rumaa jälkeä. En itse ottaisi devil's tail: issa tatuointia seinäjoella.
- ^hoblaa^
aloittaja kirjoitti:
Näistä saa aina kiistan aikaiseksi jos tahtoo=D Minulla Fleetlinesta pelkkää hyvää sanottavaa. Minä, kaksi kaveria, avomies, iskä, veli ja veljen vaimo haettu sieltä ja hyvää jälkeä tullut, sekä palvelu mukavaa. Devil´s tailsistä yhden hakenut ja sinne en enää mene, enkä liioin Pääkköselle, joka tekee kuvaa Keskisen tiloissa.
- ::::
^hoblaa^ kirjoitti:
Näistä saa aina kiistan aikaiseksi jos tahtoo=D Minulla Fleetlinesta pelkkää hyvää sanottavaa. Minä, kaksi kaveria, avomies, iskä, veli ja veljen vaimo haettu sieltä ja hyvää jälkeä tullut, sekä palvelu mukavaa. Devil´s tailsistä yhden hakenut ja sinne en enää mene, enkä liioin Pääkköselle, joka tekee kuvaa Keskisen tiloissa.
Näistä ei voi kun riidellä. Kuullut monelta Fleetlinen tylystä palvelusta ja "kohokuvista". Ja kokemustakin on,kummastakin. Ja Devils... Hohhoijjaa... Mutta entäs se uusi paikka? Missään ei ole tietoa kuka tekee,galleriaa,ei yleensäkkään mitään. Vaikeaa varata aikaa,jos ei mitään tietoa löydy mistään.
- löytyy
:::: kirjoitti:
Näistä ei voi kun riidellä. Kuullut monelta Fleetlinen tylystä palvelusta ja "kohokuvista". Ja kokemustakin on,kummastakin. Ja Devils... Hohhoijjaa... Mutta entäs se uusi paikka? Missään ei ole tietoa kuka tekee,galleriaa,ei yleensäkkään mitään. Vaikeaa varata aikaa,jos ei mitään tietoa löydy mistään.
- Tattooist
Voodoo tattoo vuosaaressa... Eternal ink stadissa... Ja kaikkien legendojen emojen äiti.... GROOVY TATTOO ( salee kiinni jo)... His masters ketju kokonaan hyi hyi ja kaikki muiden edellä mainitut puljut....noihin älkää menkö. Hyviä liikkeitä on, mutta ne pitää tietää. Tässä esimerkkejä, individual ink turku.. Hidden bones helsinki...camo tattoo helsinki... Zombie tattoo helsinki. Ja tampereel yks kova äijä en muista. Ducks tattoo helsinki ( kysykää Mitzua) ... Matkustakaa ulkomaille tatskaa ottamaan ja käykää messuilla!!! On noita. Vältelkää pikkupitäjiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110