Yo-juhlat ja puku naisella

semistipunkki

Heipähei!
Oon parikymppinen lukiolainen ja vaikka kirjotusten lopullisia arvosanoja ei vielä tiedäkään, olen tässä mietiskellyt että mitä laittaisin päälleni jos ne yo-juhlat ny sitten mun kohdalle räpsähtää... :)

En haluaisi legendaarista "rimpsessamekko ja hiuksissa hulmuavat kiharat"-lookkia. Haluaisin laittaa jakkupuvun, vaikka sekään ei tunnu olevan ihan mun tyyliäni. Hiuskuontalo on "fauxhawk"-tyylinen, että enpä lähtisi sitä ihan ekana yhdistämään leninkiin!
Millanen puku voisi toimia pitkällä ja hoikalla naikkosella? Yleensä tyylini on hieman punk-henkinen mutta muodikas ja rento.
Ja mikä olisi hyvä väri? Ei ehkä mitään mustaa kuitenkaan, iloisena päivänä :)

7

2206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semistipunkki

..hiukseni ovat tummanruskeat, melkein mustat :) Ihoni on aika vaalea ja silmät vihreät.

• esimerkiksi...

...ihan yksinkertainen kotelomekko: Se sopii lähes kaikille ja joka tilanteeseen! Oikealla tavalla asustettuna saat siihen helposti omaa tyyliäsi vastaava ilmettä.

Jos haluat mekkoon hieman enemmän punk-asennetta, niin valitse yksivärinen lyhyehkö tunikatyyppinen mekko joka ei ole tyköistuva:
      http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/950/350__1_dresses_black_tunic_big.jpg

Yhdistä siihen kuviolliset sukkahousut:
      http://knol.google.com/k/-/-/1vp5kvcsagowg/ijpnd9/striped.jpg

Ja matalapohjaiset kengät:
      http://i14.ebayimg.com/07/i/001/3a/f7/ac7e_1.JPG

Esimerkit ovat mustia, mutta voit tietenkin valita sellaisen värin, joka parhaiten sinulle sopii.

• ap.

Tunikatyyppinen mekko voisikin toimia.. pitää pitää mielessä!

• ......
        ap. kirjoitti:

Tunikatyyppinen mekko voisikin toimia.. pitää pitää mielessä!

Kannatan ehdottomasti edellisen postaamaa ideaa. Tuo kotelomekko rock-henkisillä sukkahousuilla ja mataloilla kengilla olis aika siisti ja sähäkän näköinen yhdistelmä. Asiallinen ja noinkin arvokkaisiin juhliin sopiva, mutta kuitenkin särmikäs. Eikä turhan tyttömäinen, sillä käsiten että se ei varmaan olisi yhtään sinun tyyliäsi. :D Mulle tuli mieleen, että kengät voisi vielä olla punaiset. Olisi kiva väriläiskä muuten mustassa kokonaisuudessa.

• ...
        ...... kirjoitti:

Kannatan ehdottomasti edellisen postaamaa ideaa. Tuo kotelomekko rock-henkisillä sukkahousuilla ja mataloilla kengilla olis aika siisti ja sähäkän näköinen yhdistelmä. Asiallinen ja noinkin arvokkaisiin juhliin sopiva, mutta kuitenkin särmikäs. Eikä turhan tyttömäinen, sillä käsiten että se ei varmaan olisi yhtään sinun tyyliäsi. :D Mulle tuli mieleen, että kengät voisi vielä olla punaiset. Olisi kiva väriläiskä muuten mustassa kokonaisuudessa.

...laukkuunki sitte vois jotain väriä heittää :) Jos et sitten näytä mustassa haamulta niinku minä teen, olen itse mustatukkainen ja valkoihoinen... Jakkupuku tai vastaava on ollu aiemmin ainoa oikea vaihtoehto tytön päällä yo-juhlassa että ei se ainakaan etikettiä riko :D Mutta jos lämmin päivä sattuu niin mekko on varmaan mukavampi päällä.

Ihana ku on erilaisia ylioppilaita, voi jösses että erotut vielä edukses sieltä kikkurapäiden lomasta..

• erilaisia yo-asuja

vaikka nyt taas jyllääkin joku konservatismin aalto. Ennen oli kaikilla jakkupuvut, nyt ollaan siirtymässä avokaulaisiin iltapukumaisiin mekkoihin.
      Pitkällä ja hoikalla ja nuorella nyt toimii melkein kaikki. Ja minun mielestäni ulkonäössä saa olla särmää, ei kaiken tarvitse ollakaan samaa tyyliä. Tyylien sekoitus on yhä enemmän tulossa vallitsevaksi suuntaukseksi.
      Yhdellä sukulaistytöllä muutamama vuosi sitten oli liitaraitahousupuku, vaalea jotenkin valuva paita (silkkiä ehkä) ja tukassa rastat niinkuin aina. Hän oli tosi kaunis ja erottui vaaleanpunaisista sifonkimekoista.
      Värikkyyskin on ok. Esim. violetin ja vihreän yhdistelmä on ihana, vaikka sitä ei näe paljon missään.

• jakkupuku on

varma vaihtoehto. Siinä varmasti erotut eduksesi prinsessalook-prinsessoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe