Yo-juhlat ja puku naisella

semistipunkki

Heipähei!
Oon parikymppinen lukiolainen ja vaikka kirjotusten lopullisia arvosanoja ei vielä tiedäkään, olen tässä mietiskellyt että mitä laittaisin päälleni jos ne yo-juhlat ny sitten mun kohdalle räpsähtää... :)

En haluaisi legendaarista "rimpsessamekko ja hiuksissa hulmuavat kiharat"-lookkia. Haluaisin laittaa jakkupuvun, vaikka sekään ei tunnu olevan ihan mun tyyliäni. Hiuskuontalo on "fauxhawk"-tyylinen, että enpä lähtisi sitä ihan ekana yhdistämään leninkiin!
Millanen puku voisi toimia pitkällä ja hoikalla naikkosella? Yleensä tyylini on hieman punk-henkinen mutta muodikas ja rento.
Ja mikä olisi hyvä väri? Ei ehkä mitään mustaa kuitenkaan, iloisena päivänä :)

7

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semistipunkki

      ..hiukseni ovat tummanruskeat, melkein mustat :) Ihoni on aika vaalea ja silmät vihreät.

    • esimerkiksi...

      ...ihan yksinkertainen kotelomekko: Se sopii lähes kaikille ja joka tilanteeseen! Oikealla tavalla asustettuna saat siihen helposti omaa tyyliäsi vastaava ilmettä.

      Jos haluat mekkoon hieman enemmän punk-asennetta, niin valitse yksivärinen lyhyehkö tunikatyyppinen mekko joka ei ole tyköistuva:
      http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/950/350__1_dresses_black_tunic_big.jpg

      Yhdistä siihen kuviolliset sukkahousut:
      http://knol.google.com/k/-/-/1vp5kvcsagowg/ijpnd9/striped.jpg

      Ja matalapohjaiset kengät:
      http://i14.ebayimg.com/07/i/001/3a/f7/ac7e_1.JPG

      Esimerkit ovat mustia, mutta voit tietenkin valita sellaisen värin, joka parhaiten sinulle sopii.

      • ap.

        Tunikatyyppinen mekko voisikin toimia.. pitää pitää mielessä!


      • ......
        ap. kirjoitti:

        Tunikatyyppinen mekko voisikin toimia.. pitää pitää mielessä!

        Kannatan ehdottomasti edellisen postaamaa ideaa. Tuo kotelomekko rock-henkisillä sukkahousuilla ja mataloilla kengilla olis aika siisti ja sähäkän näköinen yhdistelmä. Asiallinen ja noinkin arvokkaisiin juhliin sopiva, mutta kuitenkin särmikäs. Eikä turhan tyttömäinen, sillä käsiten että se ei varmaan olisi yhtään sinun tyyliäsi. :D Mulle tuli mieleen, että kengät voisi vielä olla punaiset. Olisi kiva väriläiskä muuten mustassa kokonaisuudessa.


      • ...
        ...... kirjoitti:

        Kannatan ehdottomasti edellisen postaamaa ideaa. Tuo kotelomekko rock-henkisillä sukkahousuilla ja mataloilla kengilla olis aika siisti ja sähäkän näköinen yhdistelmä. Asiallinen ja noinkin arvokkaisiin juhliin sopiva, mutta kuitenkin särmikäs. Eikä turhan tyttömäinen, sillä käsiten että se ei varmaan olisi yhtään sinun tyyliäsi. :D Mulle tuli mieleen, että kengät voisi vielä olla punaiset. Olisi kiva väriläiskä muuten mustassa kokonaisuudessa.

        ...laukkuunki sitte vois jotain väriä heittää :) Jos et sitten näytä mustassa haamulta niinku minä teen, olen itse mustatukkainen ja valkoihoinen... Jakkupuku tai vastaava on ollu aiemmin ainoa oikea vaihtoehto tytön päällä yo-juhlassa että ei se ainakaan etikettiä riko :D Mutta jos lämmin päivä sattuu niin mekko on varmaan mukavampi päällä.

        Ihana ku on erilaisia ylioppilaita, voi jösses että erotut vielä edukses sieltä kikkurapäiden lomasta..


    • erilaisia yo-asuja

      vaikka nyt taas jyllääkin joku konservatismin aalto. Ennen oli kaikilla jakkupuvut, nyt ollaan siirtymässä avokaulaisiin iltapukumaisiin mekkoihin.
      Pitkällä ja hoikalla ja nuorella nyt toimii melkein kaikki. Ja minun mielestäni ulkonäössä saa olla särmää, ei kaiken tarvitse ollakaan samaa tyyliä. Tyylien sekoitus on yhä enemmän tulossa vallitsevaksi suuntaukseksi.
      Yhdellä sukulaistytöllä muutamama vuosi sitten oli liitaraitahousupuku, vaalea jotenkin valuva paita (silkkiä ehkä) ja tukassa rastat niinkuin aina. Hän oli tosi kaunis ja erottui vaaleanpunaisista sifonkimekoista.
      Värikkyyskin on ok. Esim. violetin ja vihreän yhdistelmä on ihana, vaikka sitä ei näe paljon missään.

    • jakkupuku on

      varma vaihtoehto. Siinä varmasti erotut eduksesi prinsessalook-prinsessoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe