Hei! Sain toissa jouluna lahjaksi Marc O'Polon maanmainion Pure Green hajuveden. Valitettavasti tämä jumalallisen hyvän tuoksuinen aines on päässyt nyt loppumaan ja laajoista etsinnöistä huolimatta en ole löytänyt sitä mistään. Mikäli jollain on minkään näköistä havaintoa kyseisestä parfyymistä, olisin enemmän kuin kiitollinen jos ilmottaisit siitä minulle. Varsinkin jos Oulun alueella on näkö- tai hajuhavaintoja, niin pikaisesti vaan viestiä tähän ketjuun.
Vastaukset 1
- tuota noin
Sen verran ainakin kattelin, että netistä tilaamalla saa helposti, jos ei muuten saa mistään. Esim. Amazonin valikoimaan kuuluu tuo tuoksu. Mulla heräsi muuten myös mielenkiinto! Täytyy yrittää etsiä jostain tuommoinen tuoksu testattavaksi. Oletko katsonut Stockalta? Jotenkin sellainen haisu, että sieltä voisi löytyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686