mitä mieltä ootte saako kermaviiliä syöttää koiralle?
eläinlääkäri sano ettei koiralle sais/kannattaisi syöttää maitotuotteita, mut sit oon kuullu et monet syöttää...
ite syötin piimää pentuaikoina.
ihan vaan sen takia ku haluan vähän monipuolistaa ruokavaliota.
kermaviili
6
10781
Vastaukset
- eläinlääkäriä!
tottakai ainakin viiliä, juustoa ja piimää voi koiralle antaa ja kasvavalle koiralle varsinkin. kermaviilissä on rasvaa aika paljon, joten tolkku pitää olla, niinku omassakin herkuttelussa. oma rekkuni rakastaa maustamatonta jogurttia.
- voi_voi78
Koiralle voi syöttää hapanmaitotuotteita, mutta kuten kaikkea niin kohtuudella.
- koirille saa
antaa, siis ei niitä tavallisia maitotuotteita vaan aina hyla tuotteita jos maitotuotetta annetaan....
Jos koira ei ole allerginen maitotuotteille,niin ihan hyvin voi kermaviilia antaa,tietenkin kohtuullisesti,ja vaikka silloin tällöin.
Rasvamäärä kannattaa huomioida,varsinkin pienemmille koirille ja lihoamiseen taipuvaisille ;)- vain lisukkeeksi
hapanmaitotuotteita ja laktoosittomia tai vähälaktoosisia.
Minä annan säännöllisesti myös raejuustoa. - Telpet
Tosin hyla tuotteita. Minä annan koirille päivittäin viiliä ja raejuustoa. En kermaviiliä, se on turhan rasvaista, ykkösviiliä ja rasvatonta raejuustoa.
Huoletta voit syöttää hapanmaitotuotteita päivittäin, kunhan ovat hylaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043