laivareissut

mihuli

Mieheni palasi vkonloun laivareissulta, onko pettäminen siellä kovinkin yleistä touhua? Omaani luotan mutta jotenkin tuntuu että varmasti siellä helposti tilaisuus tekee "varkaan"...

33

9324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule tietää

      mitä se "touhu" siellä on...Luulempa ettei ukollas ole ihan puhtaat jauhot pussissa...tyhjät ainakin varmasti ovat...

      • mihuli

        Miehen pusseista en tiiä,en ole ehtinyt testailla reissunsa jälkeen:)
        Mutta sitä juuri mietinkin että jos touhu siellä on tuollaista niin sittenhän sen tietää että jokainen mies joka laivalle lähtee niin pettää.
        Mutta kaipa niitä uskollisiakin on?
        Mutta he eivät siis käy laivalla?
        Mieheni ei ole käynytkään tän avioliiton aikana (useampi vuosi takana) Kuin nyt, eli nyt on sitten pettänyt. Tuntuu oudolta jos näin on eli laiva on yhtäkuin uskottomuus. Tuskin sentään...


      • perusteilla voi mitään päät...
        mihuli kirjoitti:

        Miehen pusseista en tiiä,en ole ehtinyt testailla reissunsa jälkeen:)
        Mutta sitä juuri mietinkin että jos touhu siellä on tuollaista niin sittenhän sen tietää että jokainen mies joka laivalle lähtee niin pettää.
        Mutta kaipa niitä uskollisiakin on?
        Mutta he eivät siis käy laivalla?
        Mieheni ei ole käynytkään tän avioliiton aikana (useampi vuosi takana) Kuin nyt, eli nyt on sitten pettänyt. Tuntuu oudolta jos näin on eli laiva on yhtäkuin uskottomuus. Tuskin sentään...

        Jos haluaa pettää niin laiva on siihen otollinen paikka, mutta kun kaikki ei petä.


    • Luottopakki

      sinullakin luottoraja jos ukkosi 1.:n laivareissun jäljiltä heti epäilet hänen olleen vieraalla pesällä. Kysy häneltä; Rakas, miltä se vieras pillu maistui ja tuntui, oliko kotoista parempi?" Ukkos pärstä kyllä antaa viitteitä kummin oli vai jäikö aineet kotipesään.
      Emäntäni uhkasi aamulla käydä Ideaparkissa Lempäälässä, ensimmäistä kertaa 20-vuotisen sotamme tiimoilta, käyköhän se sielä pettämässä? Jos se menee vaikka johonkin lasten leikkijunaan ilman lupaa, kauheeeeeeeta?

      • miiri

        onhan se luotto herkällä kun on tullut joskus petetyksi, minkäs sille voi. Mutta kuten sanottu nautin nyt tästä elämästä ja miehestäni , jos on käynty vieraalla pesällä laivalla niin sitten on , empä sitä tekemättömäksi saa vaikka tunnustaisikin. Tänään saa kyllä käydä kotipesälläkin...


      • Oluen ystävät
        miiri kirjoitti:

        onhan se luotto herkällä kun on tullut joskus petetyksi, minkäs sille voi. Mutta kuten sanottu nautin nyt tästä elämästä ja miehestäni , jos on käynty vieraalla pesällä laivalla niin sitten on , empä sitä tekemättömäksi saa vaikka tunnustaisikin. Tänään saa kyllä käydä kotipesälläkin...

        vedellä paljaalla, laivataudit on herkkiä leviään, luottamusta olla pitää. Niin ei se heppi nussimalla lyhene.


    • selkeä vastaus

      Että onko se pettäminen noilla laivoilla yleistä touhua? Nussimaan ja ryypäämäänhän sinne yleensä mennään. Kutsutaanhan noita skandinavian risteilyaluksia ihan kautta maailman "fuck boat" nimityksellä ja täysin syystä.

      • Itsekkin...

        reissuun kohta lähdössä, ainiin ne kumit vielä mukaan tosta...ettei taudit yllätä...


    • Èuropa**

      Voin kertoa, jos näin hänellä läheistä naisseuraa, jos annat ulkonäöstä tuntomerkkejä. Itse olin mieheni kanssa.

      • miiri

        eiköhän siellä paljon tälläisiä: 175cm tummatukkainen sinisilmäinen, normaalivartaloinen 28v. mies

        mutta siis alkuperäiseen kysymykseen vielä palatakseni, siis laivat ovat nussimiseen ja ryyppäämisen.Mutta jos sinne lähtee poikaporukalla niin kait siellä myös voi nussimatta olla ja muuten pitää hauskaa..Näin uskoisin.


      • Europa
        miiri kirjoitti:

        eiköhän siellä paljon tälläisiä: 175cm tummatukkainen sinisilmäinen, normaalivartaloinen 28v. mies

        mutta siis alkuperäiseen kysymykseen vielä palatakseni, siis laivat ovat nussimiseen ja ryyppäämisen.Mutta jos sinne lähtee poikaporukalla niin kait siellä myös voi nussimatta olla ja muuten pitää hauskaa..Näin uskoisin.

        ehkä jotkut työpaikan piknik-risteilyt voi olla poikkeus, mutta voihan niissäkin livahtaa pahoille teille.

        Vaatetus ois kertonut enemmän ja hiusten pituus ja malli kun kiinnitän ihmisiin huomiota. Eli naamat jäävät kyllä mieleen.


      • reissut
        Europa kirjoitti:

        ehkä jotkut työpaikan piknik-risteilyt voi olla poikkeus, mutta voihan niissäkin livahtaa pahoille teille.

        Vaatetus ois kertonut enemmän ja hiusten pituus ja malli kun kiinnitän ihmisiin huomiota. Eli naamat jäävät kyllä mieleen.

        Työpaikan reissut on sellasia että pettäjä äijä lähtee sinne mukamas työkamujen kanssa! Siitä on totta toinen puoli, nimittäin on tietenkin sopinut salapanonsa kanssa että tämä tulee samaan laivaan!! Ja tämä pettäjä ukkomies maksaa tietenkin viulut! Näin ne panomiehet toimii!! Se on aivan älytöntä sutinaa ja touhua tuolla laivoilla, viking linet on tunnetusti itämeren kovimpia PORAUSLAUTTOJA!


      • kohta sinkku
        Europa kirjoitti:

        ehkä jotkut työpaikan piknik-risteilyt voi olla poikkeus, mutta voihan niissäkin livahtaa pahoille teille.

        Vaatetus ois kertonut enemmän ja hiusten pituus ja malli kun kiinnitän ihmisiin huomiota. Eli naamat jäävät kyllä mieleen.

        Mieheni on myös lähdössä ristelemään poikaporukalla.

        Nyt mut valtasi epätoivo, panemaanko sinne mennään? Miksi muuten poikaporukalla risteltäisi, tahdotaan saada vierasta. Näinhän se on. En voi miestä kieltääkään lähtemästä, joten menköön ja jääköön sille tielleen.


      • Europa**
        kohta sinkku kirjoitti:

        Mieheni on myös lähdössä ristelemään poikaporukalla.

        Nyt mut valtasi epätoivo, panemaanko sinne mennään? Miksi muuten poikaporukalla risteltäisi, tahdotaan saada vierasta. Näinhän se on. En voi miestä kieltääkään lähtemästä, joten menköön ja jääköön sille tielleen.

        mitä jos käräyttäist sen tuoreeltaan? Ja jos se ei petä, niin ehkä luotat häneen jatkossa, pienellä varauksella tietenkin.

        Eli lähde sinäkin. Kulje eri matkaa terminaalista, ettei ole mitään mahdollisuutta nähdä sinua. Mielellään ole siellä ihan kärjessä, ettei ole odottamassa heti laivan aulassa. Pue täysin erilaiset vaatteet kuin normaalisti, mutta ei liian huomiota herättäviä kuitenkaan. Meikkaa kuitenkin oikein kunnolla, ettei sinua tunnisteta. Huom! Lakkaa hytissä myös kyntesi ja laita koruja, pienempi riski tunnistaa.

        Pienirintaisen on hyvä vähän topata kunnolla, ettei mies tunnista. Isorintaisilla on kyllä ongelma, jos on tissimies kyseessä, tuntee vaimonsa vaikka pimeässä! (kokemusta on) :D

        Ota mukaasi ystäväsi, jota miehesi ei tunne. Kaksi silmäparia näkee paremmin. Ja on huomiota herättävää juhlia yksin. Kuljeta mukanasi taxfree esitettä, minkä voit tarvittaessa lätkäistä naamasi eteen välttääksesi katsekontaktia.

        Seuraa etäältä...


        Ja mä muuten toteutan tän, jos toi äijä vielä lähtee niille (todistettavasti pakollisille) työpaikan piknik-risteilyille.


      • Europa**
        miiri kirjoitti:

        eiköhän siellä paljon tälläisiä: 175cm tummatukkainen sinisilmäinen, normaalivartaloinen 28v. mies

        mutta siis alkuperäiseen kysymykseen vielä palatakseni, siis laivat ovat nussimiseen ja ryyppäämisen.Mutta jos sinne lähtee poikaporukalla niin kait siellä myös voi nussimatta olla ja muuten pitää hauskaa..Näin uskoisin.

        ruutupaitaa?


      • kohta sinkku
        Europa** kirjoitti:

        mitä jos käräyttäist sen tuoreeltaan? Ja jos se ei petä, niin ehkä luotat häneen jatkossa, pienellä varauksella tietenkin.

        Eli lähde sinäkin. Kulje eri matkaa terminaalista, ettei ole mitään mahdollisuutta nähdä sinua. Mielellään ole siellä ihan kärjessä, ettei ole odottamassa heti laivan aulassa. Pue täysin erilaiset vaatteet kuin normaalisti, mutta ei liian huomiota herättäviä kuitenkaan. Meikkaa kuitenkin oikein kunnolla, ettei sinua tunnisteta. Huom! Lakkaa hytissä myös kyntesi ja laita koruja, pienempi riski tunnistaa.

        Pienirintaisen on hyvä vähän topata kunnolla, ettei mies tunnista. Isorintaisilla on kyllä ongelma, jos on tissimies kyseessä, tuntee vaimonsa vaikka pimeässä! (kokemusta on) :D

        Ota mukaasi ystäväsi, jota miehesi ei tunne. Kaksi silmäparia näkee paremmin. Ja on huomiota herättävää juhlia yksin. Kuljeta mukanasi taxfree esitettä, minkä voit tarvittaessa lätkäistä naamasi eteen välttääksesi katsekontaktia.

        Seuraa etäältä...


        Ja mä muuten toteutan tän, jos toi äijä vielä lähtee niille (todistettavasti pakollisille) työpaikan piknik-risteilyille.

        Miksi lähtisin käräyttämään laivalle, en tahdo nähdä kun siellä muita hinkataan.

        Sanoin eilen miehelle, että siltä porauslautalta ei tartte kotia tulla... mies ei usko että olen tosissani. Sanoin muuttavani itse pois.

        Pääsiäsenä otan tavarat ja lähden. Mies valitsi hetken ilon minun sijastani, nauttikoon siitä.


      • laivalla usein olleena
        kohta sinkku kirjoitti:

        Mieheni on myös lähdössä ristelemään poikaporukalla.

        Nyt mut valtasi epätoivo, panemaanko sinne mennään? Miksi muuten poikaporukalla risteltäisi, tahdotaan saada vierasta. Näinhän se on. En voi miestä kieltääkään lähtemästä, joten menköön ja jääköön sille tielleen.

        pitäis naisten se tietää,että ei miehestä mihinkään ole jos se on kunnon kännit ottanu.eli tuskinpa pettää.kaveriporukassa tulee vaan ryypättyä.


      • Europa**
        kohta sinkku kirjoitti:

        Miksi lähtisin käräyttämään laivalle, en tahdo nähdä kun siellä muita hinkataan.

        Sanoin eilen miehelle, että siltä porauslautalta ei tartte kotia tulla... mies ei usko että olen tosissani. Sanoin muuttavani itse pois.

        Pääsiäsenä otan tavarat ja lähden. Mies valitsi hetken ilon minun sijastani, nauttikoon siitä.

        Jos se silti on vielä lähdössä,
        niin eipä arvosta sinua tosissaan.

        Selittelee tietysti ettei kehtaa kieltää pojille.


      • sdfsdfsdf
        kohta sinkku kirjoitti:

        Mieheni on myös lähdössä ristelemään poikaporukalla.

        Nyt mut valtasi epätoivo, panemaanko sinne mennään? Miksi muuten poikaporukalla risteltäisi, tahdotaan saada vierasta. Näinhän se on. En voi miestä kieltääkään lähtemästä, joten menköön ja jääköön sille tielleen.

        ajoissa kuntoon, ettei tule yllätyksenä.

        ainakin minä olen sanonut tyttöystävälle, että risteilyille ja tyttöporukan lomamatkoille voi lähteä, mutta silloin sinne mennään täysi vapaana. eli takaisin ei ole tulemista.

        ei ole tähän mennessä tullut tyttikselle tarvetta risteilyille.

        siinä vaiheessa kun matka on suunniteltu valmiiksi, on vähän myöhäistä alkaa kieltämään.


    • ei aina tee varasta

      Kovinpa on antaneet sinulle totuudenmukaista kuvaa.

      Eli jos laivalla on 2500 miestä ja naista niin vähintään 5000 panoa.No voihan tuo kenties teoriassa olla mahdollista kun kerran niin väitetään.

      Minä kuitenkin oletan ettei miehiä ja naisia ole tasalukua eikä monetkaan käytä useampaa partneria.
      Siellä on varmasti sellaisiakin etteivät saa kaveria oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

      Ettei se aina niin helppoa ole ja taidat itse olla porukan viisain...omaani luotan...niin minäkin.

      • meitä

        Varmasti meitä on moneen junaan niin maissa kuin laivoillakin.
        Itse olen vuosia tehnyt laivaristeilyjä,parisuhdeaikana,sinkkuna,yksin ,kaveriporukassa.
        Koskaan en ole laivalla sekstaillut kun oman kumppani kanssa ja ainakaan minulla se ei ole matkan tarkoituskaan.
        Tilaisuukaia on kyllä ollut,mutta en näe siinä mitään järkeä.
        Luulen,että suurin osa reissaajista ajattelee näin ja se toinen porukka joka hakee pelkkää seksiseuraa on pienempi osa.


    • Nyt yksin

      siis nyt ex, petti kun oli tyttöporukalla laivalla. Tyypillinen yhden kerran syrjähyppy tuntemattoman kanssa, mutta kyllä se söi avioliittomme lopulta loppuun. Asiaa selvitellessä paljasti erään ystävättärensäkin pettäneensä miestään samalla reissulla. Tunnen tämän miehen, mutta en ole kertonut hänelle mitä tiedän, ei ole minun asiani puuttua heidän elämäänsä. Eli kyllä sielä pettämistäkin tapahtuu, mikä ei suinkaan tarkoita että miehesi olisi niin tehnyt. Vaan enhän minäkään koskaan olisi vaimostani uskonut...

      • kohtalotoveri

        kävi mullekin. Vaimo oli laivalla kännipäissään eksynyt joidenkin äijien hyttiin ja panemiseksi oli mennyt. Oli pakko tunnustaa kun sai klamydian. Jatkamme lasten ja taloudellisen tilanteen takia yhdessä, mutta rakasta en enää. Tai ehkä silti vielä jollain tapaa rakastankin, en tiedä, mutta anteeksi en anna ja kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja lähden.


    • Been there

      risteily. Jos risteilyyn liittyy maissa käynti Tallinnassa, niin aika moni poika käy vähintään strippiklubin kautta, aika moni huorissakin.

      • liisaorvokki

        Yritin kerran iskeä tosissaan miestä laivalla, sain jo hyttiin, mutta ei! Se höpötti koko ajan vaan vaimostaan ,joka on niin ihana


      • karppa..
        liisaorvokki kirjoitti:

        Yritin kerran iskeä tosissaan miestä laivalla, sain jo hyttiin, mutta ei! Se höpötti koko ajan vaan vaimostaan ,joka on niin ihana

        ollaan parisuhteessa, niin miksi pitää lähteä laivalle yksin ilman siippaa? Ei minun ainakaan tulisi mieleenikään lähteä yksin laivalle ilman omaa naistani. Ja jos on vähääkään petturin vikaa niin kyllä ainakin laivalta saa seuraa, jotka ovat valmiita heti sänkyhommiin.


      • Sinkkutar69:)
        karppa.. kirjoitti:

        ollaan parisuhteessa, niin miksi pitää lähteä laivalle yksin ilman siippaa? Ei minun ainakaan tulisi mieleenikään lähteä yksin laivalle ilman omaa naistani. Ja jos on vähääkään petturin vikaa niin kyllä ainakin laivalta saa seuraa, jotka ovat valmiita heti sänkyhommiin.

        Jokainenhan sen tietää miten kovia perheen isukit eli n. 30-45 v ukkomiehet on panemaan ja nussimaan kaikkea mikä liikkuu kodin ulkopuolella!! Ihan sama onko mökki,laiva yms.reissu! Ja mitä kiltimpi ja ahkerampi ukkomies kyseessä, sen varmimmin on ukko kodin ulkopuolella paha pukki ja nussija!! Tämä on nähty n.20 vuoden kokemuksella kun olen vapaana naisena liikkunut!! Vaimot; voisitte hämmästyä kun tietäisitte:) Jos minulla olisi aviomies, en varmasti päästäisi yksin mihinkään:D


    • peluri

      Mites, onkos käynyt niin että tekeekin mieli vaan flirttailla ja sitä kautta parantaa itsetuntoa? Mikään ei ole parempi fiilis kuin se että nyt irtoas, mutta jätänpä leikin tähän kun kotona odottaa oma tuttu lämmin syli!

    • gtreeqwee

      Siellähän ne ovat. Pallo-, pullo- ja pillumeri. Ihanaa saada laivalla kiimaista kovakullista pettävää isukkia. Nyt tussu kostui odotellessa seuraavaa reissua tyttöjen kanssa.

      • -surullinen-

        Kyllä pettää, poikaystäväni oli juuri laivalla miesporukassa ja oli pettänyt ja kuulemma "rakastunut" heti.


    • en hyväksy reissuja

      kaikkihan ei tietenkään petä, mutta laivalla on liian helppo pettää ilman että siitä kärähtää.

      siksi en sulatakaan risteilyjä.

    • just kävin laivalla

      laivallahan on nykyään niitä maksullisia naisiakin, ja monella on pillu mielessä kun laivalle lähtee

    • Anonyymi

      Laivalla ollaan, jotta päästään paikasta A paikkaan B. Kaikki seksijutut ovat vain sellaista urbaanilegendaa. Vaimo käy tyttöjen kanssa noin kerran vuodessa ja kertoo, että meno on nykyisin tosi rauhallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe