Vein cartier kelloni ensimmäiseen patterinvaihtoon lindroosille. patteri oli kuulemma vaihdettu, mutta kello ei lähtenyt toimimaan ja minulle ehdotettiin parin sadan euton huoltoa, jolloin taataan käyntiinlähtö.
en jättänyt kelloa sinne, vaan vein sen stockmannille, jossa patteri vaihdettiin 10 eurolla ja kello lähti muitta mutkitta toimimaan. olen kuullut nyt jälkeenpäin juttuja ja ihmettelen ammattilaisten toimintaa lindroosilla. lisäbisnes?????
lindroos
6
5303
Vastaukset
- Kurt Klaus
Kuinka vanha Cartierisi on ?? Kyllä kallis ja laadukas kvartsikellokin joskus kannattaa huoltaa.
Kuinkahan on Stockmannin tiivisteiden vaihto/tarkastus tehty? Jos on varaa hankkia kallis kello, täytyy siitä huoltakin pitää.- delamancha
on niin monenlaisia. Vaikka taulussa lukee Cartier ja kello on siististi tehty ei se takaa aitoutta. Olen itse kellokauppias.
- pashajasantos
Mulla on Santos kvartsi 1990 ja Pasha automaatti 2001. Santos on kerran täyshuollettu, tiivisteet jne. Maksoi muistaakseni tonnin luokkaa (markkoja.) Toinen tonni meni sitten, kun putosi kylppärin kaakelille ja nupinakseli vääntyi...
Pasha oli ekassa isossa huollossa, jossa vaihdettiin osia. Lasku olisi ollut n 400e, mutta kovan myöhästymisen ja reklamoinnin ansiosta tehdas tarjosi viulut.
Paristonvaihtoja toki useita, aina Lindroosilla.
Mun kokemukset Lindroosin palvelusta pelkästään hyvät ja ammattitaitoiset.
- Anonyymi00004
Raha poies
- Anonyymi00005
Kiitos perutellusta ja kokemukseen perustuvasta jutustasi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos perutellusta ja kokemukseen perustuvasta jutustasi.
Siis raha boys, kun Lindroosilta tekee hankintoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927