lindroos

cartier

Vein cartier kelloni ensimmäiseen patterinvaihtoon lindroosille. patteri oli kuulemma vaihdettu, mutta kello ei lähtenyt toimimaan ja minulle ehdotettiin parin sadan euton huoltoa, jolloin taataan käyntiinlähtö.
en jättänyt kelloa sinne, vaan vein sen stockmannille, jossa patteri vaihdettiin 10 eurolla ja kello lähti muitta mutkitta toimimaan. olen kuullut nyt jälkeenpäin juttuja ja ihmettelen ammattilaisten toimintaa lindroosilla. lisäbisnes?????

6

5303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurt Klaus

Kuinka vanha Cartierisi on ?? Kyllä kallis ja laadukas kvartsikellokin joskus kannattaa huoltaa.
      Kuinkahan on Stockmannin tiivisteiden vaihto/tarkastus tehty? Jos on varaa hankkia kallis kello, täytyy siitä huoltakin pitää.

• delamancha

on niin monenlaisia. Vaikka taulussa lukee Cartier ja kello on siististi tehty ei se takaa aitoutta. Olen itse kellokauppias.

• pashajasantos

Mulla on Santos kvartsi 1990 ja Pasha automaatti 2001. Santos on kerran täyshuollettu, tiivisteet jne. Maksoi muistaakseni tonnin luokkaa (markkoja.) Toinen tonni meni sitten, kun putosi kylppärin kaakelille ja nupinakseli vääntyi...

Pasha oli ekassa isossa huollossa, jossa vaihdettiin osia. Lasku olisi ollut n 400e, mutta kovan myöhästymisen ja reklamoinnin ansiosta tehdas tarjosi viulut.
        Paristonvaihtoja toki useita, aina Lindroosilla.
        Mun kokemukset Lindroosin palvelusta pelkästään hyvät ja ammattitaitoiset.

• Anonyymi00004

Raha poies

• Anonyymi00005

Kiitos perutellusta ja kokemukseen perustuvasta jutustasi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kiitos perutellusta ja kokemukseen perustuvasta jutustasi.

Siis raha boys, kun Lindroosilta tekee hankintoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4056
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1940
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1091
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      949
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      927
    Aihe