Xenical 120mg

pisa68

Moi!!
Onko kellään kokemuksia kyseisestä laihdutus lääkkeestä?Ite sain tänään lääkäriltä reseptin ja pitäis aloittaa nyt.Mutta onko tällä lääkkeellä saatu tuloksia?

14

10341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasvasieppari,

      josta muuten tulee 60 mg:n ALLI-niminen lääke reseptivapaaksi ihan näillä hetkillä..Aivan sama vaikuttava aine.
      No, apuahan siitä on JOS syö rasvaista ruokaa, muutoinhan sen apu ei kummoinen ole, muistaakseni verrokkiryhmään verrattuna sillä paino aleni tutkimuksissa n. 5 kg/vuodessa. Eli itse en laittaisi tuohon X:n rahojani.
      Mutta, tsemppiä!

    • entinen Xenicalin käyttäjä

      Lääkäri määräsi minulle tuon lääkkeen vuoden 2007 lopussa. Paino ei tippunut juuri lainkaan lääkkeen ansiosta vuonna 2008.

      "Sieppaa" rasvan eli kuten edellinenkin vastaaja totesi tämä lääke auttaa, mikäli ongelmasi on rasvainen ruokavalio.

      Minulle ainakin täysin väärä lääke. Toisaalta vika saattoi olla lääkärissäkin. Jos hän olisi kunnolla selvittänyt taustani, hän olisi ymmärtänyt, että tarvitsen ruokahalua hillitsevän lääkkeen.

    • miuguliinu80

      Söin ennen myös kyseistä lääkettä,eikä kyllä mitään muita tuloksia paitsi "märkiä" pieruja alushousuissa jos olit vähänkin syönyt jotain rasvaista..

      • Topaasi8

        Minullakin on käytössä tuo lääke, mutta minua askarruttaa siinä seuraava asia: Lääkkeenhän on siis tarkoitus laihduttaa. Kapseli otetaan rasvaisen ruoan yhteydessä, jotta se nappaisi ne rasvat siitä ruoasta. Eli jos syöt aterian, jossa ei ole juuri nimeksikään rasvaa, niin sitä ei kuulemma kannata ottaa silloin. Mutta entäs ne entiset rasvat, jotka kehossa jo ovat olemassa? Koska jos lääke nappaa vaan ne rasvat, joita ateriassasi tästä eteenpäin saat, mutta ei niitä rasvoja, joita jo on roppakaupalla olemassa, koska ylipäätään olet alkanut tätä lääkettä käyttää. Sekö ei nappaa niitä? Mihin se laihtuminen silloin perustuu?


      • pisa68
        Topaasi8 kirjoitti:

        Minullakin on käytössä tuo lääke, mutta minua askarruttaa siinä seuraava asia: Lääkkeenhän on siis tarkoitus laihduttaa. Kapseli otetaan rasvaisen ruoan yhteydessä, jotta se nappaisi ne rasvat siitä ruoasta. Eli jos syöt aterian, jossa ei ole juuri nimeksikään rasvaa, niin sitä ei kuulemma kannata ottaa silloin. Mutta entäs ne entiset rasvat, jotka kehossa jo ovat olemassa? Koska jos lääke nappaa vaan ne rasvat, joita ateriassasi tästä eteenpäin saat, mutta ei niitä rasvoja, joita jo on roppakaupalla olemassa, koska ylipäätään olet alkanut tätä lääkettä käyttää. Sekö ei nappaa niitä? Mihin se laihtuminen silloin perustuu?

        Olen nyt käyttänyt tätä lääkettä se kaksi viikkoa ja painoa tippunut vajaan 2kiloo..ite ole miettinyt kanssa,et miten vaikuttaa näihin vanhoihin rasvoihin..mulle lääkäri suositteli tän lääkeen kanssa,et syödä vähä hiilari pitosia ruokia..miettinyt et ei välttämättä oikea lääke minulle,koska ongelmani on et syö liian vähään,enkä mitään kauheen rasvasta ruokaa edes..mut paino ei vain ole pudonnut aikasempaan..


      • Topaasi8
        Topaasi8 kirjoitti:

        Minullakin on käytössä tuo lääke, mutta minua askarruttaa siinä seuraava asia: Lääkkeenhän on siis tarkoitus laihduttaa. Kapseli otetaan rasvaisen ruoan yhteydessä, jotta se nappaisi ne rasvat siitä ruoasta. Eli jos syöt aterian, jossa ei ole juuri nimeksikään rasvaa, niin sitä ei kuulemma kannata ottaa silloin. Mutta entäs ne entiset rasvat, jotka kehossa jo ovat olemassa? Koska jos lääke nappaa vaan ne rasvat, joita ateriassasi tästä eteenpäin saat, mutta ei niitä rasvoja, joita jo on roppakaupalla olemassa, koska ylipäätään olet alkanut tätä lääkettä käyttää. Sekö ei nappaa niitä? Mihin se laihtuminen silloin perustuu?

        Sainkin vastauksen omaan kysymykseeni farmaseutilta. Alli-lääkkeen tullessa apteekkeihin kysyin apteekin tädiltä, että estääkö valmiste vain jatkossa lihomasta, vai poistaako se kehosta myös jo olemassa olevia rasvoja. Hän vastasi, että ei poista entisiä rasvoja, vaan nappaa rasvat jatkossa käyttämästäsi ravinnosta. Eli ei siis laihduta jo olemassa olevia kiloja, vaan estää lihomasta lääkettä käytettäessä.


      • piipa68
        Topaasi8 kirjoitti:

        Sainkin vastauksen omaan kysymykseeni farmaseutilta. Alli-lääkkeen tullessa apteekkeihin kysyin apteekin tädiltä, että estääkö valmiste vain jatkossa lihomasta, vai poistaako se kehosta myös jo olemassa olevia rasvoja. Hän vastasi, että ei poista entisiä rasvoja, vaan nappaa rasvat jatkossa käyttämästäsi ravinnosta. Eli ei siis laihduta jo olemassa olevia kiloja, vaan estää lihomasta lääkettä käytettäessä.

        Hei!! Nyt olen syönyt tätä lääkettä viisi viikkoa ja painoa on tippunut 6,2kg ja ruoka tottumukia,enkä liikuntaa lisännyt mitenkää,et elänyt aivan samanlaist elämää kuin tähänkin asti..:)vyötäröstä lähtenyt 9cm..minulla tämä lääke ainakin toimii ja itse olen tyytyväinen..:)


      • piipa68 kirjoitti:

        Hei!! Nyt olen syönyt tätä lääkettä viisi viikkoa ja painoa on tippunut 6,2kg ja ruoka tottumukia,enkä liikuntaa lisännyt mitenkää,et elänyt aivan samanlaist elämää kuin tähänkin asti..:)vyötäröstä lähtenyt 9cm..minulla tämä lääke ainakin toimii ja itse olen tyytyväinen..:)

        Tietokoneaikaan siirtymisen jälkeen hiukan ennen joulua.
        Kipusi paino 15kg ylöspäin eli noin 105kg suunnilleen.
        Silloisesta 90kg painosta ei olisi tarvinnut ikälisineen enää paljoakaan pudottaa mutta teknolokia teki tepposet.
        Jotenkin nyt sain tuota painoa joka muutenkin yleensä heittelehtii 4kg sinne tai tuonne eli jos käy paskalla voi tippua 4kg kerralla jos hyvin käy.
        Eikä muuten ole paskapuhetta vaikka siltä saattaa tuntua vaan taivaan tosi kerran eräällä veromaksajien kustantamalla painonhallintaviikolla Kaisankoti nimisessä keitaassa jossain lähellä jotain paikkaa..olikohan bodomjärveä? no löytyy netistä ja suosittelen vierailua siellä tosi hyvässä pitopöydässä.
        Siis terveiset henkilökunnalle...
        Painonhallintaa ja ennen kaikkea oikeiden ruokailutottumusten ohjaus kurssi ylipainoisille työelämässä oleville no juuri sille...
        Olinkin ainoa ns.sosiaalipummi koko porukassa joten ei tuo niin kalliiksi tullutkaan veron maksajille............aprillia..
        No outojen ruokien ansiosta vatsa äityi oikuttelemaan ja teki lakon...
        Siinä sitten päivä meni ilman luomisen ihmettä ja ei muuta kuin hoitajalta muutamat herkistävät pillerit ja odottamaan aamunkoittoa ynnä työvoittoa.
        Niin tapana oli joka päivä käydä samaan aikaan puntarissa ja minä otin tavaksi käydä aina WC operaation jälkeen..
        Niin tapahtuipa noina aikoina että mittarilukemassa tapahtui 4kg lasku vuorokauden aikana ja tämä ei ollut mitään nestehukkaputkea vaan ihan sitä itseään sillä ensipäivinä paino vain kohosi pienin askelin kuin ...no ketkä ne nyt niin....
        No paskaakos piti kertomani...niin tänään aloitin sitten tuon pilleri kuurin jos se vaikka nopeuttaisi tuota pudotusta sillä rasvainen ruoka on ongelma muuten terveellisessä syö mitä mieleen pälkähtää ja on varaa ostaa tai varastaa paitsi nälkään varastaminen ei oo synti ja minulla on aina nälkä tai siis ei nälkä vaan oraalisen nautinnon halu koskien ruoan makuvivahteita ei muita ...

        Saapi näyttää mitä vaikutusta on ...


      • Kaeesa
        Topaasi8 kirjoitti:

        Minullakin on käytössä tuo lääke, mutta minua askarruttaa siinä seuraava asia: Lääkkeenhän on siis tarkoitus laihduttaa. Kapseli otetaan rasvaisen ruoan yhteydessä, jotta se nappaisi ne rasvat siitä ruoasta. Eli jos syöt aterian, jossa ei ole juuri nimeksikään rasvaa, niin sitä ei kuulemma kannata ottaa silloin. Mutta entäs ne entiset rasvat, jotka kehossa jo ovat olemassa? Koska jos lääke nappaa vaan ne rasvat, joita ateriassasi tästä eteenpäin saat, mutta ei niitä rasvoja, joita jo on roppakaupalla olemassa, koska ylipäätään olet alkanut tätä lääkettä käyttää. Sekö ei nappaa niitä? Mihin se laihtuminen silloin perustuu?

        Heh, onkohan sinulla vähän perustiedot hukassa laihdutuksesta? :) Elimistöhän kuluttaa ne rasvat! Jo sohvalla makoilu kuluttaa energiaa. Ja kun uutta ei enää tule niin paljon, otetaan varastot käyttöön. Alli-ohjelmahan kannustaa liikkumaan.


    • Pekka Sakari

      Minulla aloitettiin xenical 120mg 2/kk sitten,jolloin painoni oli 135kg ja nyt painoni on 121kg xenicalin ja ruokavalion ansiosta. Liikuntaa en ole lisännyt yhtään, koska sydänsairauteni rajoittaa sitä vielä. Kallista se on vai onko? Tulokset huomioon ottaen ei mielestäni liian kova hinta hyvästä olosta ja siitä,että "vanhat" vaatteeni menevät ylleni nyt. Minä ainakin voin suositella. Tällaiset ohjeet ja lääke ainakin Kotkan TK:sta tuli ja onnistui laakista.

    • tootsie2

      moi! minäkin aloitin vajaa pari viikkoa sitten,lääke on tuntunut sopivan minulle.vessassa olen käynyt useammin,mutta ei vielä ainakaan ole mitään alenemista tapahtunut.no jatkan edelleen käyttöä.lääkäri antoi heti reseptin ensi vuodelle saakka.minulla on uniapnea ja verenpainetauti,odotan tosiaan kuin kuuta taivaalta,että toi pirun paino laskisi.ihan terveyden vuoksi ja toiseksi mahtuisi taas vaatteisiinsa.nämä kaikki jutut on kannustavia minulle.hyvää jatkoa kaikille xenicalin käyttäjille.

    • hildi

      hei minäkin pyysin yksityiseltä lääkärilta tätä lääkettä Xenical 120 mg olen käyttänyt kaksi viikkoa ja tulos 2 kg liikun päivässä siis jokapäivä 40minuuttia sauvakävelyä tavoitteeni on 20 kg puolessa vuodessa toivon pääseväni tavoitteeseeni kerron siitä noin kuukauden kuluttua lisää,

    • Parantunutlihavuudesta

      Eikö nämä laihdutuslääkkeet ole aiheuttaneet sydänkuolemia maailmalla?

      Itse olen menestyksekkästi laihduttanut liikkumalla hiukan enemmän kuin aiemmin sohvaperunana olemalla ja syömällä luonnonmukaista, lisäaineetonta ruokaa 3-4 tunnin välein. En laske kaloreita lainkaan. En syö vehnää, enkä muita nopeita hiilareita.

      Kannattaa muuten lainata kirja "Nopea aineenvaihdunta" (Hailey Pomray) ja noudattamalla ohjeita 4 viikkoa paino tippuu noin 10 kg ja tulokset ovat pysyviä. Neljän viikon jakson voi toteuttaa niin kauan kun painoindeksi on normaali. Tämä on ainoa terveellinen tapa laihtua eli pitää saada aineenvaihdunta kuntoon. Sitä ei saa aikaan laihdutuslääkkeillä, eikä dieettiruuilla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe