Ei kannata mennä naimisiin

Pallo jalassa

Naiset laittavat miehelleen pallon jalkaan ja haluavat vain rengin joka tekee talon töitä.

35

3211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ajoissa ymmärtänyt

      ja nyt on jo liian myöhäistä.

    • miettinyt että

      itse voit muuttaa asioita ja asennettasi? Jos sun asenne on toi että kaikissa muissa vika niin metsään menee, itse voit tehdä paljon parannuksia parisuhteessa, älä oleta/odota että se toinen vaan muuttuu ja hänellä velvollisuus tehdä sut onnelliseksi.

      Tee asioille jotain äläkä valita.

    • se vaimo

      yleensä tekee??

      Hoitaa lapset, kotityöt, tekee ruoat, silittää pyykit, käyttää lapset neuvoloissa, lääkärissä, yleensä pyörittää kaikkea ja mies kehtaa valittaa että hän joutuu joskus jopa osallistumaan kotitöihin..

      Et ole tainnut kasvaa vielä mieheksi ja isäksi..

    • ja vielä kerran HAH HAH...

      miks helvetissä miehet syyllistävät naisia!? Itse olen nainen ja olen sitä mieltä että homma on molemmin puoleinen!!!! Voisin vaikka sanoa, että meillä mies laittoi minulle "pallon jalkaan" mentyämme naimisiin! Ajattelin (naiviisti!?) että kyllä hän lopettaa jos rakastaa. Eipä vaan lopettanut, joten "löin luun kurkkuun". Joskushan se mitta tulee täyteen! Eipä enää komentele ja uhkaile ja määräile!! Yks hailee!! Ja kyllähän hän sen on huomannutkin! Ei enää tossun alla..kuljemme päivän kerrallaan ja mieskin on muuttunut...on hellempi...tekee töitä...pienessä pelossa että löydänkin reissuiltani toisen...SO WHAT!! NYT ON HÄNEN AIKA OLLA VARPAILLAAN!!!

      • ja vielä kerran HAH HAH...

        jos aikaa voisi peruuttaa....en todellakaan menisi naimisiin! Miehiä saa aina kun haluaa jos on tarvetta! Mutta, eihän meillä nyt pahastikkaan mene kun hän on muuttunut....rakkaus vain puuttuu. Mutta eikös sitä niin sanota, että kun on monta vuotta naimisissa...rakkaus häviää ja tilalle tulee vain ystävyys...? Tiedä häntä... HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!


      • vastasit
        ja vielä kerran HAH HAH... kirjoitti:

        jos aikaa voisi peruuttaa....en todellakaan menisi naimisiin! Miehiä saa aina kun haluaa jos on tarvetta! Mutta, eihän meillä nyt pahastikkaan mene kun hän on muuttunut....rakkaus vain puuttuu. Mutta eikös sitä niin sanota, että kun on monta vuotta naimisissa...rakkaus häviää ja tilalle tulee vain ystävyys...? Tiedä häntä... HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!

        alkuperäisen kommentiin: Oikein. Ei kannata mennä naimisiin.
        Jonpi kumpi se yrittää pallottaa.


      • sulle..
        ja vielä kerran HAH HAH... kirjoitti:

        jos aikaa voisi peruuttaa....en todellakaan menisi naimisiin! Miehiä saa aina kun haluaa jos on tarvetta! Mutta, eihän meillä nyt pahastikkaan mene kun hän on muuttunut....rakkaus vain puuttuu. Mutta eikös sitä niin sanota, että kun on monta vuotta naimisissa...rakkaus häviää ja tilalle tulee vain ystävyys...? Tiedä häntä... HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!

        Tuntuu siltä, että olet löytänyt todellisen onnen elämääsi. Pidä kiinni siitä viimeiseen asti.


      • sen vuoksi,

        että naiset eivät ymmärrä vastavuoroisuudesta mitään. Kaikki jää miehen harteille, eikä mies saa suhteesta yhtään mitään.


      • ne pussit
        sen vuoksi, kirjoitti:

        että naiset eivät ymmärrä vastavuoroisuudesta mitään. Kaikki jää miehen harteille, eikä mies saa suhteesta yhtään mitään.

        tyhjättyy säännöllisen epäsäännöllisesti...tai jotain sinne päin...


      • avioliittoon
        ne pussit kirjoitti:

        tyhjättyy säännöllisen epäsäännöllisesti...tai jotain sinne päin...

        ...


      • se loppuu
        avioliittoon kirjoitti:

        ...

        vasta hiukan myöhemmin...kun on tarpeeksi höylätty siinä samassa asennossa, samaan aikaan ja samassa paikassa. Kyllästyyhän sitä.


    • ryhdistäydy

      Ota ero. Elä elämäsi yksin. Itse olet pallon jalkaasi pannut. Kuvittelitko, että saisit avioliiton myötä kodinhoitajan ja omien tarpeidesi tyydyttäjän ilman vastavuoroisuutta.

    • <3 <3

      Miehet ovat marsista, naiset venuksesta-kirjan mukaan "Miehet riitelevät oikeudesta olla vapaita, naiset riitelevät oikeudesta olla vihaisia. Miehet haluavat tilaa mutta naiset haluavat ymmärrystä. Kun nainen saa tukea kuulluksi tulemisen tarpeelleen, hän pystyy tukemaa miehen vapaudentarvetta."

      Hyvä kirja, suosittelen kaikille parisuhteessa oleville!!

    • Pär Pillhard

      ...siksi, että avioliitto on aina ja ainoa avioeron syy. Ellei ole naimisissa, ei tarvitse ottaa avioeroakaan.

    • .....

      emme kyllä ole naimisissa mutta mies on silti tossun alla.

      hän on työtön ja minä käyn koulussa, joten päivän tehtävänä hänellä on keittää itselleen makaroonia ja tiskata.

      joskus muistaa jopa imuroida.

      ihan tossun alla. joo.

    • Yhdessä voi olla ilman papin aamentakin.

    • sitä "palloa"

      Miehen ongelma on, että hän ei voi elää ilman tuota "palloa jalassa". Totuus siis on, että mies ihan vapaaehtoisesti haluaa ensin pallon jalkaansa, ja sitten hän haluaisi kuitenkin myös ryypätä kavereiden kanssa baarissa kaiket päivät, kuten teinipoikana. Mies on siten ikuinen pikkupoika, joka ei koskaan henkisesti itsenäisty. Miehelle kaikkein suurinta mahdollista itsenäistymistä onkin juuri ottaa tuo pallo jalkaan, jotta pystyy ylipäänsä edes jossakin määrin hoitamaan noita rengin tehtäviä.

      Huvittavinta tässä kaikessa on se, että sitten kun ahdistaa, niin kaikki on naisen syytä. Aina.

      • ehkä niin,

        kun me ollaan ne kurjat miehet tähän maailmaan laitettukin.
        Mutta eikös vaan, aika harmaata täällä olisi, ellei noita miehiä olisi ilonamme?
        Mitäs me sitteen haukuttaisiin, ellei ukkoja :) täytyy muistaa kehuakin välillä: on ne niin mukavia, ihania ärrimurreja, sööttejä kyljessäkihnuttajia jne.


      • se täällä..

        meuhkaa. En ole ikinä hakenut palloa jalkaan, vaikka naimisissa olenkin. Ja en halua enää ryypätä kavereiden kanssa missään, tein sitä ihan tarpeeksi ilman palloa ollessani. Sen sijaan olisi kiva käydä joskus vaikka kylpylässä, ilman että pitää vahtia jokaista naista, kenet satun näkemään..


      • - hetkinen...?
        se täällä.. kirjoitti:

        meuhkaa. En ole ikinä hakenut palloa jalkaan, vaikka naimisissa olenkin. Ja en halua enää ryypätä kavereiden kanssa missään, tein sitä ihan tarpeeksi ilman palloa ollessani. Sen sijaan olisi kiva käydä joskus vaikka kylpylässä, ilman että pitää vahtia jokaista naista, kenet satun näkemään..

        Käyt siis kylpylässä, ja toivosit, ettei sun tarttis "vahtia jokaista naista kenet satut näkemään"? Siis onks sulla tapana vahtia naisia noin ylipäänsä, ihan missä vaan liikut, vaikket edes tuntis niitä?!? Outoa on...

        Ja onks jokainen nainen jolla on joku mielipide aina sulle "telaketjufeministi"?


      • Aivan totta

        ...paremmin tuota sanoa :)

        Minun nykyinen kihlattuni itse ehdotti renkaiden vaihtoa. Nyt sitten mennään kuin rasavilli poikanen yötä myöten, renkutaan ja rellestetään baarissa. Varsinkin jos olen erehtynyt sanomaan hänelle jonkun poikkipuolisen sanan niin seurauksena on välitön baariin lähtö. Ja ai kuinka se maistuu se olo kun voi syyllistää toista juomingeistaan, itse kun on niin aikuinen ja vastuuntuntoinen että oksat pois.

        Tätä myös suuresti ihmettelen, miksi ihmeessä haluaa pallon jalkaan kun ne menohalut siitä vain kasvavat entisestään? Yksi syy on varmaankin se että ei se meneminen olisi niin kivaa ellei tietäisi että siellä kotona joku odottelee ja on huolissaan. Mitä kivaa olisi siinä kun saisi mennä ja tulla oman mielensä mukaan ilman että joku siitä "naputtaisi"? eikä saisi kavereille esittää kovaa kundia kun ei vastata puhelimeen, kun on vähän parempaakin tekemistä you know ;)


    • sitä saa, mitä tilaa

      Eipä tuo noin lyhyt aloitus paljon kertonut todellisesta tilanteesta ja paljon olit saanut kommentteja ja yleensä en lue koko ketjua, mutta nyt oli aikaa, eikä sekään saanut minua vakuuttumaan siitä, että avioliittoon ei kannattais mennä...

      Itse olen ollut, mieheni kanssa kohta 15 vuotta ja reilut 4 vuotta naimissa ja se on ollut todella ihanata aikaa... Ehkäpä juuri sen takia, että oikeesti tutuistuimme tosimme ja eipä kumpikaan hakenut renkiä tai piikaa itselleen, vaan kumppania!!!

      Meillä on Rakkautta ja sitä paljon puhuttua seksiä myös, mutta totuushan piilee arjessa, kuten monesti olen todennut... Niin juhlia me kaikki osaamme ja näytellä aikamme jotain, mutta kuinka sujuukaan SE ARKI päivästä toiseen... Miettikääpä te jokainen sitä parisuhteessanne, olitte sitten millaisessa parisuhteessa tahansa... Avioliitossa, avoliitossa, seurustelette tai mitä vaan...

    • rose18

      saavat viettää poikamies päiviä kun naimisiin paineltu..
      pysyis vaan kaukana jotka ei halu perhettä jos ei ole halukkaita olemaan perhe.

    • valitsit?

      Oma moka, jos menee valkkaamaan pirttihirmun. Jos ei palloa anna laittaa ennen liittoa niin ei kai sitä laiteta liiton aikanakaan. Eri asia sitten jos on niin uuno, että säntää naimisiin vaikkei hirmua vielä tunnistakaan....

    • jeeejeee

      Hahhah! :D Aika yksipuolinen ajattelutapa! Varmaan on joillain toisinkin päin! Ja minua ainakin mies kosi, että hän se naimisiin halusi (tosin kyllä myös minäkin). Ollaan nyt pari vuotta oltu naimisissa ja ollaan tosi onnellisia, eikä olla ikinä edes riidelty! Että ihan kuule pariskunnasta kiinni ja siitä rakastaako toista oikeasti tai sopiiko toisen kanssa oikeasti yhteen... Jos se avioliitto tollaselta tuntuu, niin kannattaa erota...

    • ----------

      Pallo jalassa: höpö höpö, ihan yhtä lailla miehet laittavat pallon jalkaan vaimoille.

      Monet miehet kitisevät kuin lapset jos "joutuvat" joskus tekemään kotitöitä, mutta eipä tule mieleen, että nainen hoitaa ne yleensä. Mutta sitä ei huomaa, kun joku toinen tekee.

      Jotkut taas tekevät ison numeron siitä, että "suostuvat auttamaan" ja jälleen unohtuu, kuka ne jutut yleensä tekee.

      Kannattaa kysyä joskus miten puoliso jaksaa ja että tarvitsisiko hän apua. Varmasti monen tilannetta auttaisi jo se, että tulee huomioiduksi.

    • € tekee kauniiksi

      Ootko säki nainu Minnan rahat.

    • Yöäk !

      Niiih, tai mieäs haluaa vain vaimon, joka on hellan ja nyrkin välissä ja jolla ei saa olla mitään muuta elämää kuin mieäs ja mieähen tarpeet, toiveet ja halut. Eikä vaimolla ole sen kummempaa arvoa kuin millään muullakaan omaisuudella.

    • 68-v

      Provosoiva yleistys!
      Mutta näyttää purevan.

      Kyllä kai tuollaisiakin on?

      Yleisempää lienee, että lasten/lapsen syntymän jälkeen vaimolla on pallo jalassa ja jotkut miehet käyttävät hyväkseen pallottomuuttaan.

      On sanomattakin selvää, että kummallakin puolisolla on oma vastuunsa perheestä ja yhteisestä taloudesta ilman kummankaan sooloilua.

      Käytännön asiat aiheuttavat palloja mutta niitä voi aika ajoin irroitella.

      Yhteisä harrastuksia ja mielenkinnon kohteita en pidä palloina.
      Enkä myöskään kummankaan omia.

      • miäskreivi

        Mitä te ns "miehet" oikein rutisette jos ette ole tyytyväisiä vaimoonne lähtekää lätkimään tai lähettäkää vaimonne pois mikäli asunto on yksin sinun. Sitä ennen tietysti sanotte ehdot miten yhdessäolo voisi vielä jatkua. Ei huonossa suhteessa kannata olla. Punnitkaa kuitenkin tarkasti kumpi parempi huono suhde vai yksin. Valinnan luulisi olevan helppo.


      • 68-v
        miäskreivi kirjoitti:

        Mitä te ns "miehet" oikein rutisette jos ette ole tyytyväisiä vaimoonne lähtekää lätkimään tai lähettäkää vaimonne pois mikäli asunto on yksin sinun. Sitä ennen tietysti sanotte ehdot miten yhdessäolo voisi vielä jatkua. Ei huonossa suhteessa kannata olla. Punnitkaa kuitenkin tarkasti kumpi parempi huono suhde vai yksin. Valinnan luulisi olevan helppo.

        Moni muukin tulkitsee lukemansa onab asennesuodattimensa läpi vahvistamaan omaa mielipidettään!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poikamiesvuosina vedin "löysät" pois ja aloin kaipaamaan vakiintuneempaa elämää jossa olisi tavoitteitakin.
      Ilma 1969 solmimaani avioliittoa olisin todennäköisesti oikaissut koipeni jo kauan sitten.
      Elämässä on ollut sisältöä, tavoitteita, onnistumisia ja epäonnistumisista selviytymisiä.
      Missään vaiheessa en ole kokenut vaimoani riipaksi eikä meistä kumpikaan ole turhaan rajoittanut toisen mielitekojen toteuttamista jos se on ollut kohtuuella mahdollista.
      Kumpikaan ei ole toiselta koskaan vaatinut mitään. On ollut mieltymysten ilmaisuja, ehdotuksia yms. Kumpikin on ymmärtänyt käytännön rajoitukset.
      Elämän jatkuvuus näkyy lapsissamme ja heidän lapsissaan.

      Nyt, 8-kymppiä lähestyvänä ukkona en pysty kuvittelemaan miten elämäni olisi voinut olla parempaa.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Niin moni ei ymmärrä kuinka toinen ihminen siinä rinnalla on parasta mitä voi olla.


    • Anonyymi

      Ei kaikilla ole taloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe