Räppihousut

Ei löydy tarpeeks isoja

Mistä löytyis aidot räppihousut? Haluaisin ol hoppari. Mutta mistää ei löydy ISOJA housuja. Nyt joudun kulkemaa pienemmis pöksyis. Mutta ihmiset nauraa vaikka olen jättänyt perseen näkyvii. Mikä neuvoks. Auttakaa hopparii. Oon aito. Haluan hoppariksi. Hip hop rules. Pitäiskö kans kuunnella jotain huippugangstaa niinku Cheekiä tai Skandaalia? Mut mistä löytyis räppihousut. Ei voi ol hoppari ilma housui. Jou Jou!

18

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wannabet menee kotiin kasvaa

      Lol. Et kai oikeesti oo tosissas?! :D

    • niggaz4life

      jos sä et oikeesti tosissa etkä pelleile ni tilaa hyvät hoppari housut hoodboyz.de sivulta ja jos haluut kuunnella hyvää musiikkia ni kuuntele näitä; eazy-e 2pac snoop dogg m.o.p. naughty by nature ice cube dr dre nwa tos on kunno musiikkia!

      • nigga4white

        En pellele. Hopparihousut on tärkeintä ja blink blink. Mistä sitä saa. Osaat varmaan kertoo miten opin Cwalkkaamaan ja heiluttaan käsiä kans. en ymmärrä mitä ne sanoo ja höpöttää. Siks Skandaali ja cheek ja pikku G on parempia gangstoja. Ei oo varaa tilaa tollasia housuja. Ei sul olis antaa vanhoja tosi isoja housui mul. Mä haluun kans ol aito NiggafourWhite. Ja siks trtarttee räppihousut. Isot aidot.


      • ffdfsdfdsffsdsdfsd
        nigga4white kirjoitti:

        En pellele. Hopparihousut on tärkeintä ja blink blink. Mistä sitä saa. Osaat varmaan kertoo miten opin Cwalkkaamaan ja heiluttaan käsiä kans. en ymmärrä mitä ne sanoo ja höpöttää. Siks Skandaali ja cheek ja pikku G on parempia gangstoja. Ei oo varaa tilaa tollasia housuja. Ei sul olis antaa vanhoja tosi isoja housui mul. Mä haluun kans ol aito NiggafourWhite. Ja siks trtarttee räppihousut. Isot aidot.

        joo vitun hevari mee imee sitä milli pippeliäs niiden homo kavereittes luo! saatanan nahkahousu homo hevari!!!


      • grfhtrjyrj
        ffdfsdfdsffsdsdfsd kirjoitti:

        joo vitun hevari mee imee sitä milli pippeliäs niiden homo kavereittes luo! saatanan nahkahousu homo hevari!!!

        mee sä vittu sinne kotiis kasvattaa munas ja kattele ku karvat kasvaa!


      • dsdsddsds
        grfhtrjyrj kirjoitti:

        mee sä vittu sinne kotiis kasvattaa munas ja kattele ku karvat kasvaa!

        vitun transu mee kotiis kattoo ku sisäänpäin kasvanu millimunas es seisois!


      • HGSHGHG
        dsdsddsds kirjoitti:

        vitun transu mee kotiis kattoo ku sisäänpäin kasvanu millimunas es seisois!

        no mul sentää kasvaa se, mut sul ei taida ees kasvaa. varmaa sääki joku 10 vuotias pentu.


      • Raperking 4life
        ffdfsdfdsffsdsdfsd kirjoitti:

        joo vitun hevari mee imee sitä milli pippeliäs niiden homo kavereittes luo! saatanan nahkahousu homo hevari!!!

        älä ala tääl räppi palstal uhoon. tai mun bloodsijengoi tulle ja ampuu sut. mul ainaki o isot gängsta Kani housut ja kaikil mu jengiss o. muute ei pääse jengii mukaa. Vedetää kokkelii ja muutetaa amerikkaa ku saadaaaseit ja rahaa ja sit ammutaa siel jengii ku ei kuulu meitsien nebörhuudiin. Ajetaa jenkkiautoil ja isotissisii muijii roikkuu joka puolel. Se on räppäri elämää aido true räppäri. Ist vitun housut vittu pitää vittu olla vittu. Kunnon kängsta kieltä kehii...


      • fjfjgffg

        älä tilaa hoodboyz sivulta vaan def-shop:sta


      • dfgdgv
        Raperking 4life kirjoitti:

        älä ala tääl räppi palstal uhoon. tai mun bloodsijengoi tulle ja ampuu sut. mul ainaki o isot gängsta Kani housut ja kaikil mu jengiss o. muute ei pääse jengii mukaa. Vedetää kokkelii ja muutetaa amerikkaa ku saadaaaseit ja rahaa ja sit ammutaa siel jengii ku ei kuulu meitsien nebörhuudiin. Ajetaa jenkkiautoil ja isotissisii muijii roikkuu joka puolel. Se on räppäri elämää aido true räppäri. Ist vitun housut vittu pitää vittu olla vittu. Kunnon kängsta kieltä kehii...

        ei sul oo mitää jengii


      • speedowede
        Raperking 4life kirjoitti:

        älä ala tääl räppi palstal uhoon. tai mun bloodsijengoi tulle ja ampuu sut. mul ainaki o isot gängsta Kani housut ja kaikil mu jengiss o. muute ei pääse jengii mukaa. Vedetää kokkelii ja muutetaa amerikkaa ku saadaaaseit ja rahaa ja sit ammutaa siel jengii ku ei kuulu meitsien nebörhuudiin. Ajetaa jenkkiautoil ja isotissisii muijii roikkuu joka puolel. Se on räppäri elämää aido true räppäri. Ist vitun housut vittu pitää vittu olla vittu. Kunnon kängsta kieltä kehii...

        Kaikki wnbt ja pikkugangstat luulee et se on tollasta... Se on sitä gangstaunelmaa. Oikeesti se ei oo sellasta. Mä oon nähny sen, ja tiiän mistä puhun. Los Angelesin jengiläiset South Centralis... Siellä ei OIKEESTI oo mitään muuta ku kuolemaa, pelkoa, köyhyyttä, kurjuutta, prostituutiota, aseiden pauketta, huumeita, myrkkyjä ja tauteja. Meille annettiin n. 10 eri rokotusta ennen kun mentiin sinne. Autossa oli panssariovet, ikkunat, luodinkestävät renkaat ja kaiken lisäksi meille annettiin luotiliivit ja ilmapistoolit turvaksi. Yksi ryhmän jäsenistä joutui käyttämään asettaan. Tämä "gangsta" melkein huitaisi kaverilta kaulan auki, joten hän ampui sitä käteen. Ja ne lökärit eivät olleet mitään Karl Kania tai Regal Jeansia kuten täällä. Heillä oli ns. "gangstakledjut" mutta ne olivat vain halpoja kopioita yms. Olen itsekkin hoppari, mutten todellakaan haluaisi joutua Los Angelesin ghettoon. Olen onnellinen kun saan olla rikkaassa Suomessa normaali suomalainen hoppari. Eikä siellä ollut pahemmin niitä hienoja jenkkiautoja tai cadillakkeja kuten luulet. On vain vanhoja rämäisiä autoja.

        Oletko muuten provo?


      • Gängstar äppäri
        speedowede kirjoitti:

        Kaikki wnbt ja pikkugangstat luulee et se on tollasta... Se on sitä gangstaunelmaa. Oikeesti se ei oo sellasta. Mä oon nähny sen, ja tiiän mistä puhun. Los Angelesin jengiläiset South Centralis... Siellä ei OIKEESTI oo mitään muuta ku kuolemaa, pelkoa, köyhyyttä, kurjuutta, prostituutiota, aseiden pauketta, huumeita, myrkkyjä ja tauteja. Meille annettiin n. 10 eri rokotusta ennen kun mentiin sinne. Autossa oli panssariovet, ikkunat, luodinkestävät renkaat ja kaiken lisäksi meille annettiin luotiliivit ja ilmapistoolit turvaksi. Yksi ryhmän jäsenistä joutui käyttämään asettaan. Tämä "gangsta" melkein huitaisi kaverilta kaulan auki, joten hän ampui sitä käteen. Ja ne lökärit eivät olleet mitään Karl Kania tai Regal Jeansia kuten täällä. Heillä oli ns. "gangstakledjut" mutta ne olivat vain halpoja kopioita yms. Olen itsekkin hoppari, mutten todellakaan haluaisi joutua Los Angelesin ghettoon. Olen onnellinen kun saan olla rikkaassa Suomessa normaali suomalainen hoppari. Eikä siellä ollut pahemmin niitä hienoja jenkkiautoja tai cadillakkeja kuten luulet. On vain vanhoja rämäisiä autoja.

        Oletko muuten provo?

        mäki haluun sin aitoo meininkii. Gängstoi ja silleen. Täytyy hankki vähä blik blinkii ku menee hoodeille. kyl m¨neki heti tajuu ettoi on aito ku on isot housut ja sillee. Heti jokupyytää niide jengii mukaa. mäkin haluun joyutuumkäyttää mun asetta sit ku mul on sellane ja mu jengi myy huumeit ja vedetää kokkelii ja ollaa gängstoja. siistii.


    • mummoasi

      tekee sellaiset. Niin munki mummo teki mulle. Ai että ne sitte onkin jou jout, vaaleanpunaiset ja kukka kuvioita löytyy.

      • hipitihopppi

        ykskäää hoppari ei mitää cheekii tai pikku Gayta kuuntele, skandaali on kyl iha jees... ja toiseks, ei se tee hopparii et on isot housut, vaa pääasia et kuuntelet ees jotaki asiallista, ja oikeesti pidät siitä, ettei ei räppiä pidä kuunnella sillee "hyi että on perseestä mutta oonpaha ainaki hoppari joujou" tiedoks vaa että pysy aitonaaah


      • räppikunku
        hipitihopppi kirjoitti:

        ykskäää hoppari ei mitää cheekii tai pikku Gayta kuuntele, skandaali on kyl iha jees... ja toiseks, ei se tee hopparii et on isot housut, vaa pääasia et kuuntelet ees jotaki asiallista, ja oikeesti pidät siitä, ettei ei räppiä pidä kuunnella sillee "hyi että on perseestä mutta oonpaha ainaki hoppari joujou" tiedoks vaa että pysy aitonaaah

        mul on isot housut ja oon aito räppäri. Vittu tai mää ammun sun äitis ja kaikki.


      • sgsvgfesfgd
        räppikunku kirjoitti:

        mul on isot housut ja oon aito räppäri. Vittu tai mää ammun sun äitis ja kaikki.

        et oo aito räppari etkä osaa käyttää asetta


    • speedowede

      Mut jos oot aito, hommaa jotkut Karl Kanin lökät kokoo W36-W42. Eikä blingi oo tärkeetä. Sit rupeet kuuntelemaan jtn 2Pacii yms. Cheek ja skandaali on vaan sellasia paskoja kaupallisia pellejä.

      • räppäri gankgstare

        älämulle ala vidu hevari


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2939
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      413
      2830
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2050
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1844
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1805
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      322
      1629
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1623
    Aihe