Mustat hiukset vaaleiksi..

aaaargh_

Heips.

onko kukaan yrittänyt blondata mustia hiuksia?
Minä olen tehnyt nyt kaksi värinpoistoa ja kaksi värjäystä. Hiukseni ovat vieläkin aivan oranssit.Hiukset alkavat olla hieman huonossa kunnossa, ja hiukset todellakin pitäisi saada vaaleiksi. Neuvoja?

25

16424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234567

      mun neuvo on mene parturiin!!!

    • Sussuu**

      sattus Oulussa asumaan? :)

      • aaargh_

        En ole oulusta. :D muutama sata kilometriä alaspäin niin sitten alkaa minun sijaintini olla hieman oikeampi :)


      • ,.m,.-.-.
        aaargh_ kirjoitti:

        En ole oulusta. :D muutama sata kilometriä alaspäin niin sitten alkaa minun sijaintini olla hieman oikeampi :)

        mä ainakin sain mustat vaaleiks , tosin nyt hiukset on ihan hiton huonossa kunnossa ja katkeilee iha hirveesti. ja tosiaan tein pari värinpoistoa mustiin, sitten annoin olla, sitten värjäsin turkoosiksi ja siitä vaaleaksi. ja tosiaan ovat nämä melkein valkoiset, hopeashampoo


      • Anonyymi
        ,.m,.-.-. kirjoitti:

        mä ainakin sain mustat vaaleiks , tosin nyt hiukset on ihan hiton huonossa kunnossa ja katkeilee iha hirveesti. ja tosiaan tein pari värinpoistoa mustiin, sitten annoin olla, sitten värjäsin turkoosiksi ja siitä vaaleaksi. ja tosiaan ovat nämä melkein valkoiset, hopeashampoo

        Mul on luonnolliset tumman mustat hiukset ja haluun värjätä ne valkoiseksi,oks mitään tietoo paljoks se maksaa tai onnistuisiko värjääminen kotona??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on luonnolliset tumman mustat hiukset ja haluun värjätä ne valkoiseksi,oks mitään tietoo paljoks se maksaa tai onnistuisiko värjääminen kotona??

        haista paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haista paska

        sama sul


    • maltti on valttia

      Tämä ei nyt varmaan enää tässä vaiheessa auta, mutta...tummia hiuksia ei pitäis kerralla lähtee vaalentaa. Ne tarvitsevat monta kertaa tullakseen luonnollisiks.. paras tapa on kai lähtee laittaa vaaleeta raitaa vähitellen. Toisaalta, jos on kiire niin sitten kampaajalle. Siellä vaihto tapahtus ainakin turvallisemmin. Oon kuullut niin monta kauhutarinaa mustista/punasista vaaleiksi... Raita-aineissakin on eroja. Oon yleensä käyttänyt schwartskopin raita-ainetta (sitä vaaleinta), mutta joku aika sitten erehdyin ostaa Garnierin, joka oli minun mielestä paljon kovempi hiuksille ja niistä tuli tosi kuivat. Tietysti riippuu hiuksen lähtökunnosta, mutta luulempa että kuitenkin toi schwartsi on parempilaatuista, tehokasta mutta hellempää hiuksille.

      Tsemppiä hiustyömaahan ja muista, että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara!

      • ....

        Vaalennus lähes mustista kullanvaaleiksi ja ihan hyvin onnistui. Kullanvaaleista sitten saa vielä valkoisen vaaleiksi jos haluaa... Itseasiassa raita-aineet ovat paljon vahvempia(kuluttavat hiusta siis paljon enemmän) kuin koko vaalennus/värinpoisto. Hellävaraisin mielestäni on Wellan Viva, miellyttävän tuoksuinen ja jättää hiukset pehmeiksi. Kannattaa lähteä vaalentamaan ihan koko päähän, mutta pitää siinä niitä välejä vaalennuksien kanssa, eli yhtenä päivänä ei kantsis väälentaa mustasta ihan vaaleaan. Ehdottoman tärkeätä ovat todella hyvät hoitoaineet hiuksille, muuten saat aivan purkkahiusta. Föönaaminen, hiusten kihartelu ja hiuslakat myöskin kuluttavat hiusta, eli anna omien hiusten kuivua luonnollisesti.


      • ihmettelijäh
        .... kirjoitti:

        Vaalennus lähes mustista kullanvaaleiksi ja ihan hyvin onnistui. Kullanvaaleista sitten saa vielä valkoisen vaaleiksi jos haluaa... Itseasiassa raita-aineet ovat paljon vahvempia(kuluttavat hiusta siis paljon enemmän) kuin koko vaalennus/värinpoisto. Hellävaraisin mielestäni on Wellan Viva, miellyttävän tuoksuinen ja jättää hiukset pehmeiksi. Kannattaa lähteä vaalentamaan ihan koko päähän, mutta pitää siinä niitä välejä vaalennuksien kanssa, eli yhtenä päivänä ei kantsis väälentaa mustasta ihan vaaleaan. Ehdottoman tärkeätä ovat todella hyvät hoitoaineet hiuksille, muuten saat aivan purkkahiusta. Föönaaminen, hiusten kihartelu ja hiuslakat myöskin kuluttavat hiusta, eli anna omien hiusten kuivua luonnollisesti.

        mikä väri sinulla oli kun värjäsit mustista kullanvaaleiksi ?? tahtoisin kovasti tietää :D


    • porkkanapääh

      itse värjäsin mustista hiuksista vaaleaan vain yhdellä värjäys kerralla, ostin kaupasta schwarskopin L1 VÄRILLÄ ja tuli vaalean oranssit :) onnistui aika hyvin, mutta nyt haluan nämä oranssit pois,, onko neuvoja ?

    • lhjb

      Voi luoja!!! miksi te lähdette kotona niillä kaupan myrkyillä pelaamaan ?

      • Anonyymi

        Se on monille rahakysymys. Ei kaikilla ole rahaa käydä kampaajilla. Harmillista että sitä ei ymmärretä tai haluta ymmärtää. Toisin sanottuna: varmaan jokainen kävisi kampaajalla vaikka joka viikko jos on rahaa.


    • porkkanapäähh

      NO ajattelin että se toimisi, mutta onko sinulla neuvoja ????

    • kp huolestunuut

      onko kellään minkään sortin neuvoja ? :) minulla oli vielä vähän aikaan sitten IHA PIKI MUSTAT hiukset. nyt ne on alta vaaleat ja päälllä vaaleita raitoja :) en ole värjännyt kun alta 2 kertaa ja niitä raitoja vain kerran :) nyt haluaisin uudistaa tätä väriä, minulla on jo noin 5 sentin juuri kasvu ;sssssss ei näytä hhyvältä ei ollenkaan, olisiko teillä vinkkejä minkkä väriseski värjäisin?

    • käykää hyvät ihmiset kampaajalla!! on todella typerää leikkiäitse väreillä kun ei niiden kemiasta mitään tajua. kampaaja voi tehdä vaalennusta esim 3%lla hapetteella, jollaista ei kaupan hyllyltä löydy. hapetteen vahvuudella on tosi suuri merkitys tulokseen ja hiusten kuntoon. eikä niistä puhuta mitään kaupan väreissä!

      • asdalmosteasy

        Kuule. Tositarina sinulle;

        Olin värjännyt kolme vuotta mustalla värillä, kävin kampaajalla blondauttamassa; hiuksista tuli hamppuiset ruskeat, jotka eivät millään vaalentuneet, vaikka kävinkin uudelleen kampaajan neuvosta, sanoi että blondi seuraavalla kerralla.
        Annoin sitten ruskean hiuksen olla, kunnes hiukset alkoi haalistua, harmaantua.
        Olin sitten harmaalettinen, kunnes vedin mustan uusiksi, kun ei muu tarttunut hiuksiin.

        KOTONA, vedin viikonloppuna nyt ko,ken vuoden jälkeen blondauksen; hiukset ovat VAALEAT, oranssit, eikä LAATU ole paska, kuten kampaamokäynnin jälkeen, hiukset ovat kiiltävät ja sileät. Vedän värinpoiston vielä uudestaan, sillä haluan luonnolliset, lähes platinaisen blondini esiin.

        Tässäpä teille jotka vannotatte kampaajakäyntejä;
        sain upeat hiukset, 22e hoitoaine,
        paskat kampaajalla, almost 100e hamppuletti.


    • toetämätön

      mulla on tosi tumman punaset, lähes mustat hiukset. halluisin blondit, mutta en tiiä miten näitä lähtis värjäämään ja kampaajalla se on niin kallista etten raaski. kannaako ensin värinpoistolla ja sitten blondi väri päähän, onko kellään kokemusta ?!

      • Kampaaja 123

        Jos lähelläsi on ammatttikoulu jossa on hius ala, ei tule maksamaan paljoa ja oppilaat osaavat oikeasti todella hyvin ja opettajat auttavat. Oppilaat tekevät työt monesti siistimmin kun monet kauan alalla olleet! Pitää muistaa tuossa mustasta vaaleaksi että riippuu ihan siitä kuinka usein olet laittanut sitä tiettyä väriä päähäsi sillä väri kerrostuu kerroksiksi ja mitä enemmän väri kerroksia on, sitä vaikeampi vaalentaa. Ja väri ei vaalenna väriä vaan värin poisto. Eli ei hyödytä jos laitat yhden värin poiston jälkeen blondin VÄRIN. Vaan on vielä vaalennettava. Muistakaa kaikki ettei ole kampaajan vika jos hiukset eivät heti muutu sellaisiksi kun haluaisi vaan se vaatii aikaa useoin jopa pari vuotta tai vuoden. Ei meillä kampaajilla ole taikasauvaa vaan aineet jotka toimivat tietyillä periaatteilla!


    • blacktoblonde

      Hei,

      Olen kokeillut kaikki Suomen kaupoissa myytävät vaalennusaineet ja värinpoistot. Useimpia kokeillut vain pienelle osalle hiusta, että tietäis tekeekö tosi kuivaksi. EHDOTON SUOSIKKI ja sen vertaista en ole muualta löytänyt on SYOSSin 13-0 sävy mitä myydään vain Virossa ja Venäjällä naapurimaista. Tein 3 vaalennusta mustiin hiuksiini peräkkäin samana päivänä ja hiukseni olivat ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen vaalentamista. Siis aivan ehdoton suosikki!!!!! Eli kannattaa käydä virossa niitä hakemassa, hintakin vain 6-7e. Suosittelen!!!!!

    • homemade

      Hei! Tästäpä tuskin enää on apua, mutta jos joku muukin tästä keskustelusta apua hakee. Eli, itse värjäsin hetken mielijohteesta kaupan väreillä tukan mustaksi. Ja kaupan väreillä vaalensinkin. Hidas ja turhauttava prosessi, mutta opiskelija budjetilla ei paljon kampaajilla rampattu. Eli itse käytin swartzkopfin blonde raitaväriä. aluksi värjäsin 2 kertaa tällä kuukauden sisällä. Siitä jatkoin oikeastaan kerran kuussa samalla värillä raidoittamista kunnes tukka oli tarpeeksi vaalea, että uskalsin tehdä kokopään vaalennuksen. Vaalea tuli ja sitten päälle hyvin vaalean ruskea luonnollinen sävy. Ei tarvinnut porkkanapäänä hyppiä kertaakaan tämän prosessin aikana, mutta yli puolivuottahan siihen meni.

    • Anonyymi

      no onko käyny mielessä hopee shampoo

    • Anonyymi

      En kyllä lähtis kotikonstein tukkaani pilaamaan. Kampaajat tekevät kyllä tummasta vaalean tukan. Onhan heillä osaaminen, ja kunnon aineet siihen.

    • Anonyymi

      Vihreet hiukset kaltaiseksi miten

    • Anonyymi

      Moi osaako joku sanoo et mitä mun kannattas tehä ku oon
      Kerran värjänny hiukset blondiks ja sit siit bruneks ja oon nyt brune ja haluisin blondata mut järkevintä ois mennä kyl kampaajslle mut se vas ku ei oo oikee rahaa et otsnko riskin ja värjään kotona ku jos tekis eka sillee et laitts pari pakettii raidotus ainet ja sit lopuks vetää koko pää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe