Mistä sais ISOT räppihousut. Haluun hopparix ja räppärix. Räp rulez täysillä. Mut kunnon isot housut pitää saada muuten ei tuu mitään. Haluun olla aito hoppari. En mikään muotipelle. Nää mun nykyiset housut herättää liikaa naurua koulussa vaikka persusta näkyy ja kaikkee sellasta aitoo läppää. Oon kova Gangstaläppäräppärihoppari. Cheek ja Skandaali on kovii Gangstoja. Mitä muita aitoja Gangstoja Suomes on. Onks Fintelligeens Gangstaa, et tiedän mitä kuunnella. Aito jou jou meininki. Mut hopparihousut pitää löytyy jostain. Isoimmat maholliset kanit tai jotku aidot amerikkalaiset.
Räppihousut
10
677
Vastaukset
- tota joo
pakko sanoa et EI HELVETTI! : DD
- Haahhaaahh
Ei vittu siis!!! Toi on kyl jo LÄPPÄÄ toi ton teksti. Et oo tosissas?
- Che-Che-Cheek
Aika läppä :D
- Älkää pelleilkö
- Nimetön
läppä ei edes riitä kuvaan tätä pellee :DDDDDDDDDDDDDD
- Gimmemoney
Hahaha vittu turi kovat naurut. Että cheek gangsta haha ei vittu mikä persesilmä.
- LauraYa
Niin,mulla ei varsinaisesti oo sellasia löysiä "rap" housuja,mut sain lökärit näin:Ostin intersportista (XD) mulle vähän isot housut,mut niitten oliki tarkotus olla löysät. Mut tiiän ainaki et esim. Pro spotissa (miten se ny kirjotetaankaa) siel on sellaset "rap" housut mut ne maksaa päälle 80 e. että sillei
- Räpäkunkku
Onks ne sit tarpeksi isoi housui, et ne olis aitoi räppihousui Kovalle räppärille. Jou jou man!
- girbaut
Räpäkunkku kirjoitti:
Onks ne sit tarpeksi isoi housui, et ne olis aitoi räppihousui Kovalle räppärille. Jou jou man!
eiks räpäkunkun pitäis tietää mistä löytää tarpeeks isot baggyt.
- täällä tietoa
girbaut kirjoitti:
eiks räpäkunkun pitäis tietää mistä löytää tarpeeks isot baggyt.
sen kokoset housut riittää kyllä et munat mahtuu huomatkaa et kaikilla räppärihoppareilla on sitten megakiggelit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004656690- 262501
- 2182457
- 1411734
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897