ylitsepääsemätöntä? Kaipaisin miesten ja naistenkin kommentteja siitä, mistä voi tietää onko mies tosissaan naisen kanssa. Että mies haluaa muutakin kuin seksiä ja on oikeasti ihastunut/rakastunut naiseen.
Miesten
49
1167
Vastaukset
- kuukausi,
ja kato miten käy.
- zisel
jokaisen karkotettua oli tosissaan tai ei.
- pihtannut
pitempäänkin ja oli aika sinnikäs kaveri ja jätti kuin nalli kalliolle :(
- mieltä
zisel kirjoitti:
jokaisen karkotettua oli tosissaan tai ei.
en halua pihdata jos tiedän että toinen on tosissaa, ei sitä voi kieltää etteikö itekin haluaisi. Mutta irtosuhteita en harrasta..
ap.
- naisilla...
kun tällaiset perusasiat ovat hakusessa. Sun kannattais ottaa oppia vähän laadukkaammista naisista. Matkustapa opintomatkalle vaikka Thaikkulaan.
- ole niin
sinisilmäistä sielläkään päin maailmaa. pysytään suomalaisissa nyt vaan.
Nämä pihtauksen nimeen vannovat ovat kuin pimeyteen eksyneet. Miehen todelliset tunteet eivät suinkaan selviä pihtaamalla vaan päin vastoin antautumalla lihallisiin iloitteluihin. Kas jos mies ei ole muusta kiinnostunut, se ottaa heti sen jälkeen hatkat. Jos on, se jää viereesi.
Onko muka helpompaa tapaa selvittää miehen tunteita?- koska tarkoitin
että... mistä miehen kiinnostuksen tietää ennen kuin antaudutaan lihallisiin nautintoihin. Totta kai mies tietää ennen seksiä onko kiinnostunut muustakin!
koska tarkoitin kirjoitti:
että... mistä miehen kiinnostuksen tietää ennen kuin antaudutaan lihallisiin nautintoihin. Totta kai mies tietää ennen seksiä onko kiinnostunut muustakin!
Seksuaalinen läheisyys lisää tunnetta ja selkeyttää ajatuksia. Jos seksi on kuin harmaata huttua, suhteesta ei tule mitään. Toisessa tapauksessa voidaan kuvitella kuukausikaupalla, että tunteita on, kunnes kamarin puolella selviää, ettei niitä oikeastaan ollutkaan. Aikaa ja vaivaa on siis mennyt hukkaan roppakaupalla.
- läheisyys
Ratikkakuski kirjoitti:
Seksuaalinen läheisyys lisää tunnetta ja selkeyttää ajatuksia. Jos seksi on kuin harmaata huttua, suhteesta ei tule mitään. Toisessa tapauksessa voidaan kuvitella kuukausikaupalla, että tunteita on, kunnes kamarin puolella selviää, ettei niitä oikeastaan ollutkaan. Aikaa ja vaivaa on siis mennyt hukkaan roppakaupalla.
sotkee tunteita näin olen ymmärtänyt ja kokenut.
läheisyys kirjoitti:
sotkee tunteita näin olen ymmärtänyt ja kokenut.
Ihmiset ovat yksilöitä ja miehet ja naiset keskimäärin erilaisia. Sinulla on oma mielikuvasi siitä, miten tunteet muodostuvat. Vaikka saisit sata omasta näkökulmastasi poikkeavaa vastausta, ne eivät vakuuta sinua. Sinä odotat sitä yhtä, mikä vahvistaa omasi absoluuttiseksi totuudeksi.
Kannattaa kuitenkin miettiä, onko se totta.- mitään
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihmiset ovat yksilöitä ja miehet ja naiset keskimäärin erilaisia. Sinulla on oma mielikuvasi siitä, miten tunteet muodostuvat. Vaikka saisit sata omasta näkökulmastasi poikkeavaa vastausta, ne eivät vakuuta sinua. Sinä odotat sitä yhtä, mikä vahvistaa omasi absoluuttiseksi totuudeksi.
Kannattaa kuitenkin miettiä, onko se totta.ehdotonta mielipidettä jolla voisin yleistää miehen logiikan tältä osalta. Haluan vaan kuulla kokemuksia... tietysti yleistäminen olisi helpottavaa :)
mitään kirjoitti:
ehdotonta mielipidettä jolla voisin yleistää miehen logiikan tältä osalta. Haluan vaan kuulla kokemuksia... tietysti yleistäminen olisi helpottavaa :)
Kaikista panoista ei ole naisystäväksi. Eikä naisystävistä vaimoksi. Seksiin kun riittää vetävä ulkonäkö ja halukas mielenlaatu. Naisystävältä vaaditaan edellisten lisäksi luonteiden synkkausta ja uskollisuutta. Vaimolta vaaditaan edellisten lisäksi yhteisiä tulevaisuudenhaaveita.
Puuhun noustaan tyvestä. Miellyttävä luonteenlaatu saattaa riittää ystävyyteen, vaikkei se riitäkään parisuhteeseen. Sinä oletat, että se riittäisi.- että se
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikista panoista ei ole naisystäväksi. Eikä naisystävistä vaimoksi. Seksiin kun riittää vetävä ulkonäkö ja halukas mielenlaatu. Naisystävältä vaaditaan edellisten lisäksi luonteiden synkkausta ja uskollisuutta. Vaimolta vaaditaan edellisten lisäksi yhteisiä tulevaisuudenhaaveita.
Puuhun noustaan tyvestä. Miellyttävä luonteenlaatu saattaa riittää ystävyyteen, vaikkei se riitäkään parisuhteeseen. Sinä oletat, että se riittäisi.riittäisi muuhunkin kuin ystävyyteen. Mulla on monta miespuolista ystävää ja vain ystävää, ja todella magneetin lailla puoleensa vetävän näköisiä. Mutta lisäksi pitää olla sitä kemiaa.
Jos mies tietää, ettei nainen harrasta irtosuhteita ja tekee tuttavuutta... alkaa lähestyä ja haluaa tietää miten naisella menee, eikö se ole kiinnostuksen osoitus? että se kirjoitti:
riittäisi muuhunkin kuin ystävyyteen. Mulla on monta miespuolista ystävää ja vain ystävää, ja todella magneetin lailla puoleensa vetävän näköisiä. Mutta lisäksi pitää olla sitä kemiaa.
Jos mies tietää, ettei nainen harrasta irtosuhteita ja tekee tuttavuutta... alkaa lähestyä ja haluaa tietää miten naisella menee, eikö se ole kiinnostuksen osoitus?Niinhän ne naiset minunkin poikamiesvuosinani sanoivat, etteivät harrasta yhdenyön suhteita. Edellisen johdosta muistan seurustelleeni useamman kerran päivän tai pari. ;-)
Tai sitten voi vedessä olla monet verkot, jolloin kärsivällisyys kyllä riittää pidempäänkin odotteluun. Ja mitäkö tahdon tällä kaikella sanoa? Sitä, ettei varmoja merkkejä ole. Täytyy vain ottaa riski, vaikkei tulevaisuudesta olekaan takeita.
Onnea ja menestystä parisuhderintamalla.- totta että
Ratikkakuski kirjoitti:
Niinhän ne naiset minunkin poikamiesvuosinani sanoivat, etteivät harrasta yhdenyön suhteita. Edellisen johdosta muistan seurustelleeni useamman kerran päivän tai pari. ;-)
Tai sitten voi vedessä olla monet verkot, jolloin kärsivällisyys kyllä riittää pidempäänkin odotteluun. Ja mitäkö tahdon tällä kaikella sanoa? Sitä, ettei varmoja merkkejä ole. Täytyy vain ottaa riski, vaikkei tulevaisuudesta olekaan takeita.
Onnea ja menestystä parisuhderintamalla.miehen katseesta näkee kiinnostuksen?
Mutta ei sitä totuutta kuitenkaan ;) ?
Riski on otettava niinpä. Se on kahden kauppaa ja on naisiakin jotka kokeilevat vaan. tiedän lähipiiristäkin.
Hitaasti hyvä tulee sanotaan. hmm totta että kirjoitti:
miehen katseesta näkee kiinnostuksen?
Mutta ei sitä totuutta kuitenkaan ;) ?
Riski on otettava niinpä. Se on kahden kauppaa ja on naisiakin jotka kokeilevat vaan. tiedän lähipiiristäkin.
Hitaasti hyvä tulee sanotaan. hmmKyllä parisuhteenmuodostus olisikin helppoa, jos jostain voisi nähdä varmat merkit. Mutta toisaalta se olisi tylsää eikä jännitettä syntyisi samoin kuin nyt ja sehän on parisuhteen suola.
Siksi toisekseen toiseen voi olla hullun lailla ihastunut ja silti yksi ainoa asia tappaa tunteet kuin veitsellä leikaten. Kuten vaikkapa väkivalta, uskottomuus ja moni paljon pienempikin asia.- elämää tehty
Ratikkakuski kirjoitti:
Kyllä parisuhteenmuodostus olisikin helppoa, jos jostain voisi nähdä varmat merkit. Mutta toisaalta se olisi tylsää eikä jännitettä syntyisi samoin kuin nyt ja sehän on parisuhteen suola.
Siksi toisekseen toiseen voi olla hullun lailla ihastunut ja silti yksi ainoa asia tappaa tunteet kuin veitsellä leikaten. Kuten vaikkapa väkivalta, uskottomuus ja moni paljon pienempikin asia.liian helpoksi, ei. Haluaisi suojella itseään kaikelta kivulta, mutta eipä sitä taida voida. Riski on vaan otettava. En sitten tiedä onko mitään perää sanonnalla, että ajattele ensin järjellä ja sitten tunteilla. Sen jälkeen kun fyysinen läheisyys on mukana, on vaikeampi ajatella järjellä.
En vaan haluaisi kokea samaa mitä olen kokenut. Sillä vaan kyselin, että eikö tosiaa ole mitään mistä tietäisi kiinnostuksen. Ehkä pitää elää yksin :/ elämää tehty kirjoitti:
liian helpoksi, ei. Haluaisi suojella itseään kaikelta kivulta, mutta eipä sitä taida voida. Riski on vaan otettava. En sitten tiedä onko mitään perää sanonnalla, että ajattele ensin järjellä ja sitten tunteilla. Sen jälkeen kun fyysinen läheisyys on mukana, on vaikeampi ajatella järjellä.
En vaan haluaisi kokea samaa mitä olen kokenut. Sillä vaan kyselin, että eikö tosiaa ole mitään mistä tietäisi kiinnostuksen. Ehkä pitää elää yksin :/Oletkos muuten huomannut, että vastoinkäymisekin kasvattavat ihmisen luonnetta, eivätkä suinkaan ole tarpeettomia. Sitä paitsi jos ei välillä mene huonosti, niin onneenkin turtuu eikä sitä enää osaa arvostaa.
Viimeinen lauseesi on varmaankin sarkasmia. Rakkauden kanssa on vähän kuin eilen kuulemani opetukse:. Nuorta kaupparatsua jännitti aina oven takana ennen asiakkaan tapaamista. Vanhempi työkaveri muistutti: Kun olet oven ulkopuolella, ei sinulla ole yhtään kauppaa. Jos tulet takaisin tyhjin käsin, niin mikä voisi olla huonommin kuin aiemmin? Aivan, ei mikään.- mä tosissani
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletkos muuten huomannut, että vastoinkäymisekin kasvattavat ihmisen luonnetta, eivätkä suinkaan ole tarpeettomia. Sitä paitsi jos ei välillä mene huonosti, niin onneenkin turtuu eikä sitä enää osaa arvostaa.
Viimeinen lauseesi on varmaankin sarkasmia. Rakkauden kanssa on vähän kuin eilen kuulemani opetukse:. Nuorta kaupparatsua jännitti aina oven takana ennen asiakkaan tapaamista. Vanhempi työkaveri muistutti: Kun olet oven ulkopuolella, ei sinulla ole yhtään kauppaa. Jos tulet takaisin tyhjin käsin, niin mikä voisi olla huonommin kuin aiemmin? Aivan, ei mikään.olen harkinnut yksin elämistä, kun tuntuu välillä niin vaikealta. Tai sitten en ole vain kohdannut sitä oikeaa. Mutta tuon kertomasi opetuksen sanojen jälkeen voisin ehkä harkita joskus sulattaa vähän jäätynyttä sydäntä.
Totta, että kokemukset kasvattaa, mutta kyynistää ne jonkin verran myös. mä tosissani kirjoitti:
olen harkinnut yksin elämistä, kun tuntuu välillä niin vaikealta. Tai sitten en ole vain kohdannut sitä oikeaa. Mutta tuon kertomasi opetuksen sanojen jälkeen voisin ehkä harkita joskus sulattaa vähän jäätynyttä sydäntä.
Totta, että kokemukset kasvattaa, mutta kyynistää ne jonkin verran myös.Oikean ihmisen tapaaminen sulattaa paatuneimmankin kyynikon sydämen. Ja muistahan ei ole väliäkään. ;-)
- taas sanoit
Ratikkakuski kirjoitti:
Oikean ihmisen tapaaminen sulattaa paatuneimmankin kyynikon sydämen. Ja muistahan ei ole väliäkään. ;-)
piru vie tuo on varmasti totta. Sitä odotellessa. ;) Kiitoksii juttuseurasta. Ja rentoo illan jatkoa :)
taas sanoit kirjoitti:
piru vie tuo on varmasti totta. Sitä odotellessa. ;) Kiitoksii juttuseurasta. Ja rentoo illan jatkoa :)
Onnea ja menestystä! ;-)
- ,,,
tuollaista tietoa ei ole miehellä itselläkään
- tiedän että
miehillä on se tieto kenen kanssa haluaisi enemmän ja kenen kanssa ei voisi kuvitella irtosuhdetta enempää...
- ,,,
tiedän että kirjoitti:
miehillä on se tieto kenen kanssa haluaisi enemmän ja kenen kanssa ei voisi kuvitella irtosuhdetta enempää...
yleistyksesi helposti, sillä olen mies jolle tuollaiset tunne- ja suhdeasiat selviävät erittäin hitaasti.
Sanotaan sitten näin: toivot mahdottomia sen suhteen että saisit tiedon jotenkin etukäteen selville (että olisi jokin mystinen MERKKI). - miltä vaikuttaa
,,, kirjoitti:
yleistyksesi helposti, sillä olen mies jolle tuollaiset tunne- ja suhdeasiat selviävät erittäin hitaasti.
Sanotaan sitten näin: toivot mahdottomia sen suhteen että saisit tiedon jotenkin etukäteen selville (että olisi jokin mystinen MERKKI).tuon perusteella miesten logiikka. Siltä että miehen kiinnostus riippuu sänkykokemuksesta.
- ,,,
miltä vaikuttaa kirjoitti:
tuon perusteella miesten logiikka. Siltä että miehen kiinnostus riippuu sänkykokemuksesta.
naisen logiikka vaikuttaa siltä, että jos miehestä _ei pääse käsitykseen_ onko hän kiinnostunut muusta kuin petipuuhista, hän ei ole muusta kiinnostunut.
- se sitten
,,, kirjoitti:
naisen logiikka vaikuttaa siltä, että jos miehestä _ei pääse käsitykseen_ onko hän kiinnostunut muusta kuin petipuuhista, hän ei ole muusta kiinnostunut.
ole totta? petipuuhat ratkaisee mielestäsi?
- ,,,
se sitten kirjoitti:
ole totta? petipuuhat ratkaisee mielestäsi?
ratkaisee jos niitä ei ole eikä näytä olevan tulossa. Sen sijaan itselläni ei ratkaise se, millaisia ne kokemukset ovat (alkuvaiheessa).
- tuota just
,,, kirjoitti:
ratkaisee jos niitä ei ole eikä näytä olevan tulossa. Sen sijaan itselläni ei ratkaise se, millaisia ne kokemukset ovat (alkuvaiheessa).
mietin, eli ratkaiseeko petipuuhien laatu. vai mitä tarkoitit. Mies sitten jos kyseessä orastava ystävyys ja pikku hiljaa alkaa lähentymistä tapahtua. Huomataan että viihdytään toisen seurassa ja nauretaan samoille asioille. Uskalletaan "jopa" mesessä aloittaa keskustelu. Ja muutenkin yhdessä tai toisen lähellä oleminen on luontevampaa... Mies huomioi naisen... No otapa siitä sitten selvä..
- on huono
itsetunto. Hän ei ole koskaan varma mistään! Karttelee töitä ja vastuuta!
en heti ole halukas harrastamaan seksiä, saattaa mennä kuukausi kaksikin kunnes olen valmis jos silloinkaan.
- tarkentaa
Eli jos mies on ihastunut hän ei halua seksiä heti ja jos ei ole niin voi harrastaakin... hmm
tarkentaa kirjoitti:
Eli jos mies on ihastunut hän ei halua seksiä heti ja jos ei ole niin voi harrastaakin... hmm
en väitä et muut miehet tekis noin.
me miehetkin ollaan yksilöitä.- kyllä totta
monte24 kirjoitti:
en väitä et muut miehet tekis noin.
me miehetkin ollaan yksilöitä.yksilöitä me kaikki olemme. Saako kysyä miksi et halua harrastaa seksiä heti jos olet ihastunut vaan vasta myöhemmin? Joku periaate taustalla?
..haluan ylipätään seksiä ainoastaan naiselta johon olen ihastunut...ei se nyt ihan sama ole (ainakaan mulle) et mihin sen värkkinsä tuikkaa!
Eli jos olen ihastunut, niin seksi kiinnostaa kyseisen naisen kanssa! Mut ainoastaan aika näyttää jos se ihastus muuttuu (99% ei) rakkaudeksi..
Rakkautta ensi silmäyksellä ei ole...ellei ole mielenvikainen...- rakastua naiseen
harrastamatta seksiä?
rakastua naiseen kirjoitti:
harrastamatta seksiä?
seksi (määrällisesti ja laadullisesti riittävä) on mulle EHDOTON edellytys rakastumiseen.
Ilman seksiä jopa se perusihastus hupenee olemattomiin melkosen nopeeta..- sitten selittyy
TheOne kirjoitti:
seksi (määrällisesti ja laadullisesti riittävä) on mulle EHDOTON edellytys rakastumiseen.
Ilman seksiä jopa se perusihastus hupenee olemattomiin melkosen nopeeta..mielestäsi se että mies tietää jo etukäteen, ettei halua kuin yhdenillan jutun. Ja vaikka seksi olisi hyvää ja kaikinpuolin onnistunut kokemus, se jää siihen. Pitää se kiinnostus olla muutenkin kuin seksuaalisesti ja luulet että mies tietää sen ennen kuin sänkyyn menee?
sitten selittyy kirjoitti:
mielestäsi se että mies tietää jo etukäteen, ettei halua kuin yhdenillan jutun. Ja vaikka seksi olisi hyvää ja kaikinpuolin onnistunut kokemus, se jää siihen. Pitää se kiinnostus olla muutenkin kuin seksuaalisesti ja luulet että mies tietää sen ennen kuin sänkyyn menee?
On täysin naurettavaa ja absurdia pyrkiä tekemään mitään kaikenkattavia johtopäätöksiä asiassa missä lähes kaikilla on oma kantansa ja näkemyksensä...
Tässä ei ole mitään yleistä oikeaa tai väärää..
On vain oikea/väärä sen yhden kyseisen yksilön kannalta..
Enkä missään vaiheessa sanonu et "hyvä" seksi automaattisesti johtaa mihinkään vakavempaan. Mut se on fakta (omalta kohdaltani) et huono ja riittämäätön seksi EI AINAKAAN johda muuhun kuin siihen et pistän välit poikki naiseen...
Ja kyllä ainakin itse tiedän ja tiedostan jos haen vain yhden illan juttua tai jotain ehkä enemmän...
Ja toki muutakin tarvitaan et kiinnostuu tosissaan naisesta...mut jos se seksi tökkii, ni ei mikään muu asia sitä pysty enää kompensoimaan, vaan peli on menetetty...- voisi uskaltaa
TheOne kirjoitti:
On täysin naurettavaa ja absurdia pyrkiä tekemään mitään kaikenkattavia johtopäätöksiä asiassa missä lähes kaikilla on oma kantansa ja näkemyksensä...
Tässä ei ole mitään yleistä oikeaa tai väärää..
On vain oikea/väärä sen yhden kyseisen yksilön kannalta..
Enkä missään vaiheessa sanonu et "hyvä" seksi automaattisesti johtaa mihinkään vakavempaan. Mut se on fakta (omalta kohdaltani) et huono ja riittämäätön seksi EI AINAKAAN johda muuhun kuin siihen et pistän välit poikki naiseen...
Ja kyllä ainakin itse tiedän ja tiedostan jos haen vain yhden illan juttua tai jotain ehkä enemmän...
Ja toki muutakin tarvitaan et kiinnostuu tosissaan naisesta...mut jos se seksi tökkii, ni ei mikään muu asia sitä pysty enää kompensoimaan, vaan peli on menetetty...yleistää, että ne miehet jotka ajattelevat samalla tavalla kuin sinä... ja jättävät naisen mitään selittämättä... seksi ei ole ollut hyvää. Aika kovat paineet ja kovat panokset seksiin tolla periaatteella on. Eikö voi yhdessä opetella?
voisi uskaltaa kirjoitti:
yleistää, että ne miehet jotka ajattelevat samalla tavalla kuin sinä... ja jättävät naisen mitään selittämättä... seksi ei ole ollut hyvää. Aika kovat paineet ja kovat panokset seksiin tolla periaatteella on. Eikö voi yhdessä opetella?
..selittämättä mitään! (melkosia yleistyksiä sulla..)
Vaan kerron kyllä mikä oli ongelma ja mikä tökki..tässä tapauksessa se seksi...
Ja panokset onkin kovat: mulle seksi on kuitenkin ehdottomasti yksi tärkeimmistä asioista, jotka ylipäätään mahdollistaa sen parisuhteen! Ilman seksiä ni sehän olis vaa platonista ystävyyttä/yhdessäoloa..ei kiitos! Kun seksi loppuu, ni loppuu myös mun osalta se parisuhde..ja kerron kyllä tämän ihan suoraan...
Enkä oleta et se seksi heti eka kerrasta alkaen olisi mitään tajunnan räjäyttävää kuten leffoissa! XD ..uuden ihmisen kanssa joutuu itsekukin aina hiukan opettelemaan..kahta täysin samanlaista kumppania ei ole!
Mut kyllä sen heti jo alusta huomaa et onko tämä kehityskelpoinen yksilö vai toivoton tapaus...jolloin aikaa ei enää kannatakkaan käyttää tähän vaan suosiolla siirtyä eteenpäin..- oon vaan
TheOne kirjoitti:
..selittämättä mitään! (melkosia yleistyksiä sulla..)
Vaan kerron kyllä mikä oli ongelma ja mikä tökki..tässä tapauksessa se seksi...
Ja panokset onkin kovat: mulle seksi on kuitenkin ehdottomasti yksi tärkeimmistä asioista, jotka ylipäätään mahdollistaa sen parisuhteen! Ilman seksiä ni sehän olis vaa platonista ystävyyttä/yhdessäoloa..ei kiitos! Kun seksi loppuu, ni loppuu myös mun osalta se parisuhde..ja kerron kyllä tämän ihan suoraan...
Enkä oleta et se seksi heti eka kerrasta alkaen olisi mitään tajunnan räjäyttävää kuten leffoissa! XD ..uuden ihmisen kanssa joutuu itsekukin aina hiukan opettelemaan..kahta täysin samanlaista kumppania ei ole!
Mut kyllä sen heti jo alusta huomaa et onko tämä kehityskelpoinen yksilö vai toivoton tapaus...jolloin aikaa ei enää kannatakkaan käyttää tähän vaan suosiolla siirtyä eteenpäin..kokenut sen kovimman kautta. :( Ja kestää saada perustukset ehjiks taas. Ei sen naisen (jätetyn) vaikka selityksiäkin olisi kuullut, olo ole mikään hemaiseva jos tunteita on pelissä ollut. Ja naiset tunnetusti tunteilevat enemmän ja alkuvaiheessa enemmän kuin miehet.
oon vaan kirjoitti:
kokenut sen kovimman kautta. :( Ja kestää saada perustukset ehjiks taas. Ei sen naisen (jätetyn) vaikka selityksiäkin olisi kuullut, olo ole mikään hemaiseva jos tunteita on pelissä ollut. Ja naiset tunnetusti tunteilevat enemmän ja alkuvaiheessa enemmän kuin miehet.
"Ja naiset tunnetusti tunteilevat enemmän ja alkuvaiheessa enemmän kuin miehet."
En kyllä allekirjoita tätäkään yleistystä...naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin..
Omien kokemusteni mukaan naiset eivät (nykypäivänä ainakaan) mitenkään aina helposti "tunteile" alussa..poikkeukisa toki tullut useampi vastaan niin puoleen kuin toiseenkin..
Ja ei kai se olo jätetyllä ikinä ole mikään paras mahdollinen. Mut kannattaa ottaa oppia mahdollisista virheistään..
Ja kannattaa unohtaa KAIKKI yleistykset miesten ja naisten suhteen ja kohdata ihmiset YKSILÖINÄ ja koittaa muodostaa se käsitys "tuoreeltaan"...
Onnea ja menestystä jatkolle..- ei pitäisi
TheOne kirjoitti:
"Ja naiset tunnetusti tunteilevat enemmän ja alkuvaiheessa enemmän kuin miehet."
En kyllä allekirjoita tätäkään yleistystä...naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin..
Omien kokemusteni mukaan naiset eivät (nykypäivänä ainakaan) mitenkään aina helposti "tunteile" alussa..poikkeukisa toki tullut useampi vastaan niin puoleen kuin toiseenkin..
Ja ei kai se olo jätetyllä ikinä ole mikään paras mahdollinen. Mut kannattaa ottaa oppia mahdollisista virheistään..
Ja kannattaa unohtaa KAIKKI yleistykset miesten ja naisten suhteen ja kohdata ihmiset YKSILÖINÄ ja koittaa muodostaa se käsitys "tuoreeltaan"...
Onnea ja menestystä jatkolle..yleistää. Tiedän että helposti lähden siihen, koska peilaan omiin kokemuksiin, mutta nehän eivät ole sama asia kuin kaikkien kokemukset.
- kommentti..
mies on tosissaan kanssasi kun haluaa viettää aikaa yhdessä muuallakin kuin punkassa.
- *hymyilee*
Jokunen vinkki sulle.
Jos mies:
-haluaa esitellä sulle perheensä ja kertoa sulle siitä,
Jos mies:
-kertoo sulle tunteistaan usein avoimesti ja haluaa olla osa myös arkipäivääsi,
Ja jos mies:
- on kiinnostunut hyvinvoinnistasi siten, että sulla on _koko ajan_ hyvä olla hänen seurassaan,
Silloin, silloin mies on kiinnostunut susta aidosti.;) - g.m puskassa
Silloin kun haluaa naisen kanssa lapsen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751448Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13977Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90848Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51621Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134618Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613- 70576