En tiennyt mistä kategoriasta tätä kyselisin joten kkoitin täältä, eli olen löytänyt uffilta kauniin, vanhan 60-luvun ruskean nahkatakin joka tosin haiseekin vanhalta nahalta. Olen takkia käyttänyt jonkin verran siinä toivossa että haju hälvenisi mutta eipä vaan auta. Nyt sit mahdollisia vinkkejä takin hajun poistoon!! muita ideoita kuin kallis pesula! eli onko kotiniksejä millä takkia uskaltaisi käsitellä?!
VANHA NAHKATAKKI
haju pois?
1
479
Vastaukset
...vaikka tuulettaa ihan hengarilla pari vuorokautta (siis ulkoilmassa). Nahan hoitoon on saatavissa monenlaisia aineita, esimerkiksi mehiläisvaha antaa hyvän suojan kosteutta ja likaa vastaan. Mehiläisvaha myös tuoksuu jonkin verran aluksi. Jos takki on likainen, niin tietysti kannattaa ensin puhdistaa jollakin nahanpuhdistusaineella. Nahanhoitotuotteita saa esim. kenkäliikkeistä ja tietysti nahka-asuja myyvistä liikkeistä. Toivottavasti auttoi ainakin hitusen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657