Luonteeltasi, ulkonäöltäsi tai olemukseltasi?
Itse muistutan Kotikadun Teemua kuulemma, luonteelta ja ulkonäöltä. En kyllä ole paljon katellu sarjaa, joten en tiedä onko hyvä vai paha.
Mitä tv-ohjelman tai elokuvan
9
311
Vastaukset
Ismo Laitela.
- Bridget Jonesia
Paino ei pysy kurissa, mokaan itseni säännöllisin väliajoin... ja olen melkein yhtä taitava suksilla ;)
http://www.youtube.com/watch?v=KXGl5AiYLxQ - g.m puskassa
Nuuskamuikkusta.
-sarjan teini-ikäistä punatukkaista tytärtä. En ulkonäöltäni (?) kai, mutta luonteeltani olen ainakin muistuttanut. Samanlaista teiniangstia on läpikäyty vielä aikuisellakin iällä. Tosin vähemmällä kiroilulla ja kannabishörhöilyllä..
itse
- MichikoXX
silmien perusteella. Muuten olemukselta ja luonteelta ehkä hobittia.
- almasty
Sitä gladiaattori leffan Proximoa se tyyppi joka siinä leffassa omisti sen gladiaattori koulun.
Ja Häjyjen Jussi Murikka omaa myös sellaisia piirteitä joita jossain yhteydessä minussa olisi voinut ilmetä.
Mutta ei pidä tuomita on minussa hyviäkin piirteitä kuten on muuten Proximossakin mikä selviää leffan lopussa.- -samantha]
Minua on sanottu Kate Winsletin näköiseksi ja oloiseksi silloin kun hän näytteli Titanicissa.
Sanottu myös Califoniacationin siksi yhdeksi naiseksi(Se joka on sen pääosaa esittävän miehen tyttöystävä,tummanrukseat pitkät hiukset).tai siis,että meillä on jotain todella samaa...ei välttämättä ulkonäkö(paitsi silmät ja nenä kuulemma),mutta olemus jotenkin.
Että jee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802