minkä levyinen vyötärö teistä olisi ihanteellinen tälläiselle 157-158cm pituiselle tytölle?
nykyisin se on 68-67cm, riippuen päivästä ja lantiokin on siinä 92-94cm (mikäli oikeasta kohdin mittasin mutta aika leveä kumminkin..)
laskin kyllä niiden suhteen eräillä netti sivuilla ja sanottiin ihan normaaliksi mutta kun aina tuntuu siltä että näin lyhyt ihminen pitäisi olla semmoinen siro keijukais lapsi eikä tämmöinen kasaan lytätty paputölkki...
omasta mielestäni mittasuhteeni ovat jonkun 165->> naisten mutta olenkin vain näin lyhyt... olen kyllä muutaman vuoden ajan treenannut niin vatsoja kuin selkiä monipuolisesti unohtamatta aerobista liikuntaa mutta pienemmäksi ei ole mennyt ja syömisetkin olen rajoittanut nyt siihen että jos vielä vähennän niin vaikea siinä on pidemmän päälle pysyä.. no joo paljon tekstiä tyhjästä, toivottavasti joku vastaa..
vyötäröni
3
428
Vastaukset
- miinamari
Älä vain ala laihduttamaan.
Olet todellakin sopusuhtainen.
Nuorena sitä on niin kriittinen
ulkonäöstään,että näinkin hoikka tyttö
luulee olevansa punkero.
Aurinkoista kevättä! - kommentti:
Minusta mittasi ovat jotakuinkin naisellisimmat mahdolliset. Varmasti on totta, että mediassa luodaan kuva, että pitäisi olla täysin riuku. Varmasti on myös paljon miehiä, jotka sellaista naisvartaloa ihailevat, mutta sitten on paljon tällaisia miehiä, jotka pitävät juuri kaltaisestasi vartalosta kuin hullu puurosta. Älä siis yritä muokata vartaloasi sen mukaan, mikä on jokin yleinen ihanne vaan nauti siitä, millainen olet: et kuitenkaan ole mitenkään ylipainoinen, joten laihduttaminen on turhaa. Olet luonnostasi hyvin naisellinen (vartaloltasi - muuta en tiedä). Hyvin moni nainen haluaisi juuri tuollaisen vartalon - kuten hyvin moni mieskin (siis kumppanilleen).
- Nainen 44v
Olet vielä nuori ja varatalosi muuttuu vielä iän myötä. Laihdutus ei auta, koska lantiosi ei siitä kapene, mutta jos herkuttelet paljonkin, niin se näkyy persuuksissa ja lantiossa.
Määrätyt vaatteet korostavat muotoja toiset hoikentavat.
Itselläni on suunnilleen samat mitat, elikkä olen 159cm, vyötäröni 72-73cm ja lantioni suunnilleen sama kuin sinulla, ehkä ihan hivenen leveempi. Mielestäni olen sopusuhatainen ja olen todella tyytyväinen.
Pidän siis itseäni hoikkana.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972