Samurai 70cc vai 110cc

11-vuotiaalle?

Kumpi malli olisi parempi 11-vuotiaalle pojalle, jolla ei ole aikaisemmin ollut mopoa?

21

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

      yamaha pw80, ei lopu kiinnostus kun vehje pelaa.

      • hintaisia...

        Pääasiassa on nyt rahasta kysymys, en niin hirveän paljon haluaisia pikkupojan pyörään sijoittaa.


      • tietysti niinkin
        hintaisia... kirjoitti:

        Pääasiassa on nyt rahasta kysymys, en niin hirveän paljon haluaisia pikkupojan pyörään sijoittaa.

        mutta kuitenkin kannattaa miettiä sitä,että kun pelit on tallissa levällään,niin siinä on pieni kuski ja iskä suu mutrussa.eihän sitä ikinä näistä nasseista tiedä,eka ajokerta voi jäädä viimeiseksi,on näitäkin nähty.mutta jos kuskilla intoa riittää,niin parempi heti alkajaisiksi hom-
        mata kestävämpi ja ajettavampi peli.ja tärkein ennen kaikkea,ajovarusteet.vaikka käytetyt,niitä saa sentään suht halvalla,mutta säästyy monelta
        itkulta.kerhoon mukaan ja sitä kautta etiäpäin :)
        onnea vaan uuden harrastuksen parissa ja tervetuloa mukaan ;) jos se ottaa paljon,niin kyllä se myöskin antaa.se on meinaan uskomattoman jännä seurata radan varressa kun nasse ajaa "kilpaa" toisten kanssa,niin isästä kuin myös äidistä :)


      • tietysti niinkin kirjoitti:

        mutta kuitenkin kannattaa miettiä sitä,että kun pelit on tallissa levällään,niin siinä on pieni kuski ja iskä suu mutrussa.eihän sitä ikinä näistä nasseista tiedä,eka ajokerta voi jäädä viimeiseksi,on näitäkin nähty.mutta jos kuskilla intoa riittää,niin parempi heti alkajaisiksi hom-
        mata kestävämpi ja ajettavampi peli.ja tärkein ennen kaikkea,ajovarusteet.vaikka käytetyt,niitä saa sentään suht halvalla,mutta säästyy monelta
        itkulta.kerhoon mukaan ja sitä kautta etiäpäin :)
        onnea vaan uuden harrastuksen parissa ja tervetuloa mukaan ;) jos se ottaa paljon,niin kyllä se myöskin antaa.se on meinaan uskomattoman jännä seurata radan varressa kun nasse ajaa "kilpaa" toisten kanssa,niin isästä kuin myös äidistä :)

        varusteista ei sitten kannata tinkiä tiedän sen omasta kokemuksesta kun alle 12v tuli parit pahat lipat otettetua ja niistä selvis pikku naarmuilla.


    • ooommmmm

      150cc samurai siitä ei puhti lopu, ja varmasti on mielenkiintoinen peli. Itellä oli tuo 110 hyvin se pelas ei siinä minkään näköisiä vikoja ollut.
      Niin ja jos tuo 150cc samurai/ fude on liian kallis osta käytettynä, mutta silloin tuskin tiedät onko se oikeasti siinä kunnossa mitä omistaja lupaa, joten kannattaa ostaa uusi, mutta jos kuitenkin pelkäät että noissa on paljon vikoja osta samantien Japanilainen et tuu sinä eikä poikakaan katumaan ne maksaa saman verran mitä samurai kun niihin ei tarvi joka viikko olla ostamassa kassi kaupalla osia. :)

      • mmmn

        Roskiin noi romut kuuluu ei ajetavaks


      • nakkee.

        Mulla olis n. 2 viikkoa vanha 70cc crossi. Merkki ei ole samurai, mutta on kuitenkin vastaavanlainen. Jos kiinnostaa ostaa niin ota yhteyttä messengeriin/sähköpostiin. : [email protected]


    • niii

      Toki noita kisapelejäkin on, ajetaanhan noilla MX ja SM:sarjaa, esim: thumpstar, crz, ten7, daytona, kawasaki, susuki, jne..

    • saa parempia

      japanilaisia tai vaikka tm/ lem. saa lapsi pyörän jossa ajo- ominaisuuksia kestävyyden lisäksi. en tiedä ootko itse ikinä ajanut, mut ei se oo ihan sama millä jousilla istuu; henkikin siinä lienee kyseessä.

      mistä noita kinukkeja oikeen tulee???
      veljekset keskiseltäkö????

      • crossi rossi

        minkä kokonen crossi sopis 9v???????????????????????????????????????????=


      • lellipentu!
        crossi rossi kirjoitti:

        minkä kokonen crossi sopis 9v???????????????????????????????????????????=

        jos halpa pitäisi olla niin ----SAMURAI 70cc-----


    • moiiiiiiiiii

      samurai 70cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • lellipentu?

      ostan samurai 70cc:n tänään ja olen sitä mieltä että jos haluaa jonkun pienen mopon niin se on samurai 70cc mutta jos tilaa riittä niin 110cc. olen ite 11 v niin tiedän siks hyvin minkälaisia juttuja meidän ikäisille

    • Niko

      minulletulee samurai 70cc mutta jos tulee ongelmi niin lähettäkää sähköpostia [email protected]

    • lollipopman123456789

      Mulla onSAMURAI 70CC ja se meni rikki heti päivän jälkeen

    • hoho

      Yahama YZ80, varmasti on iloa pitkäks aikaa... Ite ajelin pentuna 6 vuotta tuolla ennen kuin sain Suzuki RM 250cc crossin :)

    • no

      haistakaa paska jokainen

    • seppo691

      moi

    • Kakkakukkanen

      Aha

    • Anonyymi

      Ei ainakaan 70cc, se on jo aivan liian "hidas" ja pieni tuon ikäiselle ja luultavasti kokoiselle. 110cc vähintään.

      • Kawasaki KX 60 tai uudempi 65 esim käytettynä niin pyörä pelaa ja ominaisuudet riittää aloittelijalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe