Kertokaa kokemuksianne microdermal lävistyksistä.
Itse olisin hankkimassa rintojen väliin ja haluaisin kuulla toisten kokemuksia.
Pysyykö hyvin ettei kasva ulos?
Koska kaikki lävistykset mitä minulla on ollut on kasvaneet ulos tai tulehtuneet..
Paljonko maksoit lävistyksestäsi?
Ja miten lävistyksen poisto?
Kiitos :)
Te joilla on microdermal
5
8222
Vastaukset
- namm
Vastauksia kaivataan!! :)
- JeppisLeppis
Itse otin Microdermalin Lävistysliike nimisessä paikassa (se on lavistysliike.fi). Sinne pitää varata aika, mutta se on mielestäni hyvä juttu kun ei ole muita samaan aikaan tuijottelemassa ...ei tarvi nolostella :) Hinta oli 49 (hela hoito). Kai hinnat vähän vaihtelee paikasta toiseen, mutta ei tuo ainakaan kalleimmasta päästä taida olla. Suosittelen!
- Microa testannut
Otimme ystäväni kanssa viime syksynä lävärit juuri tuohon rintojen väliin. Idea oli hyvä ja olimme lukeneet positiivisia kokemuksia läväristä. Skink (vai olikohan skinks) nimisessä paikassa Kalliossa otimme lävistykset. Naisella oli itsellään navassa moinen. Maksoimme 70 e lärvi tästä huvista. Kotiin kävellessä lävistys tuntui (luonnollisestikin) kipeältä. Kipeys jatkui viikkoja. Ystäväni kyllästyi noin parin kuukauden jälkeen jatkuvaan kipuun ja leikkasi kirurginveitsellä (kosmetologi kun on niin häneltä sellainen löytyy) tapin pois. Itse kestin hiukan kauemmin. Koruja en voinut lainkaan käyttää, sillä ne kietoutuivat jatkuvasti tapin ympärille ja repivät sitä aiheuttaen suoranaista tuskaa. T-paitavalinnoissa piti olla tarkka. Jos t-paita sattui osumaan juuri korun kohtaan (vähän rintojen yläpuolelle) niin sekin ruhjoi korua. Lopulta tappini lähti irti ja rinnassani tökötti metallihirmu. Eihän se siitä näkynyt, mutta tapin takaisin laittaminen itse osoittautui todella hankalaksi. Sain sen lopulta laitettua, mutta jälleen koru tuli todella kipeäksi. Kiljaisin riemusta, kun eräänä aamuna huomasin tapin kasvavan ulos päin. Noin viikko siitä sen sai pois. Nyt paikalla on pieni arpi, kyllä sen huomaa, muttei sen koommin häiritse. Työkaverillani on silmäkulmassa pieni tappi ja on hyvin pysynyt. Mitä luultavimmin paikka ei vain ollut minulla paras, sillä rintakehä on jatkuvasti jonkun kosketeltavissa (paita, koru, käsi sujahtaa ohi, pitkät hiukset jne). Ystäväni leikkasi korun pois, kun se oli jo vähän uloskasvanut, hänellä ei ole niin pahaa arpea. Olin hyvin pettynyt, sillä lävistäjä kertoi todennäköisyyden uloskasvulle olevan 0,2 %, Meillä molemmilla koru tuli ulos, ystäväni vain vähän avitti sitä. Kannattaa harkita tarkkaan. Todella huonosti pysyi ja oli kipeä. Lopulta ei edes harmittanut hukkaan mennyt hinta, vaan se, että lävistys oli jatkuvasti kipupisteenä. Nämä vain omia kokemuksiani, tietysti joillain muilla saattaa olla parempia. Kannattaa tutustua huolella ennen laittamista!
- tätä
Itse otin dermalit reilu pari viikkoa sitten, eikä ole olleet yhtään kipeät. Rinnassa komeilee miulla kaksin kappalein..
Voisin siis kysyä, että olikohan tekijä ihan ammattitaitoinen?
Huolehditko dermalin puhtaudesta? Teippasitko sitä alkuun, jotta koru pysyy paikallaan?
Kipua varmasti tulee, jos koru saa koko ajan osumaa eikä sitä suojata tai hoideta oikein.
Itse suosittelen dermaleita, JOS tietää lävistyksistä jotakin ja omistaa jo aikaisempiä lävistyksiä. "oma" lävistäjäni ei ees moisia tee, jos ei ole aikaisempia lävistyksiä.. Ja ikäraja on 18.
Itseasissa microdermal ei ole edes lävistys vaan imblantti, mutta jos olet varma että semmoisen haluat niin suosittelen! :)
Itsellä oli ennen rinnassa surfacet poikittain ja laihtumisen myötä kasvoivat ulos. Dermalit oikein laitettuna ja hoidettuna kasvavat TODELLA harvoin..
- xcxczzxzxz
Yleensä microdermalit toimii hyvin kunhan käy ammattilaisella ottamassa ja hoitaa kunnolla. Uloskasvun riskikin on vain 2%. Itselläni on kaksi päässä, eikä ole milläänlailla kipuillut tai muutenkaan ollut hankalia, edes tuoreeltaan. Hinnat on aika usein 60-80e per dermali ja useammasta saa alennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781