Painan tällä hetkellä 105 ja olen 178cm pitkä.
Haluan siis 25 kg pois 50 päivän aikana. Lopetan herkkujen syönnin(2-4 karkkipussia tms. viikossa) mutta syön muuten normaalisti. Haluan siis laihtua pääasiassa kuntoilemalla ja liikkumalla.
Kysymykseni on; kuinka paljon minun pitää liikkua päivässä että saavutan tavoitteeni? Kaikki keinot ja esimerkit ja vinkit ovat tervetulleita.
25 kg pois, 50
6
730
Vastaukset
- realistinen tavoite
Vaikuttaa mahdottomalta tavoitteelta. Käytännössä sinun pitäisi pystyä polttamaan liikunnalla 3500 Kcaln per päivä, mikä on todella kova urakka, vaatii ainakin 3-4 tuntia aika raskasta liikuntaa. Kuntosi tuskin riittää edes moiseen rasitukseen, varsinkaan peräkkäisinä päivinä.
Tilaa aika terveyskeskuksesta, olet vaaraksi itsellesi.
- vaan vauhti
Tasaista liikettä aamusta iltaan joka päivä.
- se vois ,,,
olla mahdollista,, itse laihdutin 25kg puolessa vuodessa,
- Nutris
Ainoa toivo pudottaa noin paljon vähässä aikaa, on vlcd-dietti. Dietillä saa pudotettua noin 1.5-2kg (keskiarvona) viikossa. Liikunnalla et saa kiloistasi kuin muutaman pois.
- keino..
0,5kg viikossa on aika realistinen vauhti, unohda kaikki muu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989