sinulla on?
Millainen äitisuhde
9
311
Vastaukset
- mie vaan mies
eli tärkein ihminen maan päällä.
Helpotti heti, kun muutti omilleen. Mutsi aina hermostuu, kun en ota "fiksuista" neuvoista onkeeni, mutta rauhoittuu jälleen ja ui lankoja pitkin.
Faijalla on paljon parempi asenne, sen kanssa me ollaan aina arvostettu toisiamme vähäisistä erimielisyyksistämme huolimatta.kuten jokaisella mammanpojalla
- Va-Nil-La
mutta silloin aikanaan kun asuin kotona se oli ihan kauhea. Me ollaan molemmat itsepäisiä ja aina oikeassa, lisäksi kaikki mun sukuun kuuluvat on suunnilleen maailman mestareita vittuilussa ja äidin kanssa molemmat vielä osataan ärsyttää ihmisiä ihan tosissaan. Me ei sovita saman katon alle, mutta erillään tullaan hyvin toimeen.
- spurguna se on
äiti juo, ja isä kuoli kun olin lapsi
..ja ymmärtävä. =)
Mun äiti on aina hyvää tarkoittava, neuvoja ja ohjeita tulee liiankin kanssa, mikä saattaa joskus olla rasittavaakin.
Murrosikäisenä aiheutin äidille liikaakin päänsärkyä ja huolta.
Aikuisena suhde äitiin on muuttunut, olen rauhallisempi ja kärsivällisempi.
Ajattelen, ennekuin sanon, enkä aina sano, mitä ajattelen.- ....
bumerangina kysymys takaisin? Millainen äitisuhde sulla on?
- mennään
tasolla, jossa tulemme toimeen ja soittelemme toisillemme. On sekä äiti että kaveri.
vaikka ollaanki erilaisia niin riidoista sun muista huolimatta tuun enemmän sen kans toimeen mitä..sen toisen. me sentään ollaan tunnettu kauemmin eikä se oo viikkoja ollu töissä munki ollessa vielä pieni eikä oo ryypänny aina ku mahollista eikä huoritellu tai yrittäny estää poliiseille soittamista väkivallalla vaikken sitä pelkääkkään oman luonteeni takia tai päissään ajanu suutuksissa mua ulos työpaikaltaan vieraassa paikassa ilman rahaa tai mitään..ja suoraan sanottuna, aina ku kuulen sen tulevan kotiin, mulla menee heti päivä tai ilta pilalle pelkästä tiedosta koska tiiän että ei voi luottaa. ja mikään ei tästä muutu, kaikki on jo myöhästä. ehkä mulla siks onki nää miesvalinnat ollukki vähä perseestä. :) mutta eli äitin kans tosiaan tulee paremmin toimeen, jonku helvetin paskan syyn takia kaikki kestää mutta silti äiti on äiti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694