kimppasaunomiset????
en tykkää kuumistä löylyistä joten saan olla alalauteilla, muut löylytelkööt missä huvittaa.
milloin järjestetään palstalaisten kesken
16
571
Vastaukset
- shadows666
Niin koko laude putosi en uskalla.
- zisel
laittaa pystyyn palstan "kevätmies"- äänestys? Tee sä se niin mä teen sitten vaikka toukokuussa palstan kesämies-äänestyksen (jos oon hengissä vielä).
Mut se saunominen, mä voisin jäädä ulkopuolelle pitää ovee säpissä :P- zisel
monte24 kirjoitti:
"kevätmies"- äänestys"
palstan karjut linkittää oman kuvansaosallistua sitten kans!
- järjestetään
Kauanhan sitä on jo haudottu. Usein suunniteltukin. Sitä yhteistä mökkilomaamme.
- mökillä :???
hyvälaatuisia halpoja viinoja
tekemäänsä rantasaunaa kyseli vinkkejä väreistä?
jos se on päättänyt jo värin niin voitais porukalla käydä maalaamassa se ja sitten saunottais?- laadusta
mökillä :??? kirjoitti:
hyvälaatuisia halpoja viinoja
olen jäävi mitään virkkamaan. Mökki, jota itse ajattelin on omani. Tokihan kotiviiniä pönttöön pulputtamaan ajattelin laittaa. Samoin kotipannusta kirkasta tiputella arvelin. Ne ei maksaisi mitään vieraille.
- niinpä tehdäänkin
monte24 kirjoitti:
tekemäänsä rantasaunaa kyseli vinkkejä väreistä?
jos se on päättänyt jo värin niin voitais porukalla käydä maalaamassa se ja sitten saunottais?Saunotaan ja juodaan. Lopuksi maalataan se mökki. Aamulla sitten mökin takana yrjöllä käydessämme kauhistellaan kättemme jälkiä.
niinpä tehdäänkin kirjoitti:
Saunotaan ja juodaan. Lopuksi maalataan se mökki. Aamulla sitten mökin takana yrjöllä käydessämme kauhistellaan kättemme jälkiä.
on nääs kokemusta noista talkoo hommista,viinakset tarjotaan vasta sitten kun työt on tehty.
- Tälläistä
niinpä tehdäänkin kirjoitti:
Saunotaan ja juodaan. Lopuksi maalataan se mökki. Aamulla sitten mökin takana yrjöllä käydessämme kauhistellaan kättemme jälkiä.
http://www.domnik.net/photos/tp/07gp/isot/08/12.jpg
Se mökki niinku. - asiasta ajattelisin
monte24 kirjoitti:
on nääs kokemusta noista talkoo hommista,viinakset tarjotaan vasta sitten kun työt on tehty.
ensin työ, sitten huvi:)
monte24 kirjoitti:
kylpytakki päällään tsekkaamaan pippelit
Timpuri teki saunan rommikännissään.
Lauteet ihan vinoon
Kun laiva kallistui leen puolelle,niin liuin siinä niin, että kun munat vinojen lautojen välissa jäivätkin nalkkiin
-sen voi vaikka vannoa
että oli tuskallista odottaa kun barlastit justeerattiin niin, että laiva saatiin vaateriin
ja kulkuset irti lauteista #:o{mut tapahtui maissa,tuollain ne riippukivekset syntyy, ei varmaan kovinkaan kiva tilanne.
http://www.youtube.com/watch?v=1zdDfQrPi5Q
apu löytyy tuosta videosta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924