Mitäs mieltä, tai omakohtaista kokemusta, konehelsinki farkuista?? netistä kattelin, siistin näkösiä farkkuja mutta joku joskus kerto ei oo oikeen laadukkaita?? Hintaa housuilla näkyy olevan ihan kivasta niin luulis kyl et ois aika hyviiki farkkui.
Ouluun oli auennu nyt maaliskuu lopus vissiin uus liike, onko joku käyny, oliko valikoimaa paljo, muuta infoo, kaikki kelpaa.
Tai tietäiskö joku mistä muualta vois ostaa semmosii vähän erinlaisii farkkuja, konehelsinkihän just myy niitä' vähän erinlaisii ja sellasii haluaisin.
Mielellään vastauksia lukisin!!
konehelsinki farkkuja
9
3012
Vastaukset
- KoneHELSINKI.
Sinuna menisin kattoon sinne liikkeeseen itse, että millasia ne farkut on, ainahan kaikista asioista muut on erimieltä ja kaikki ei tykkää kaikesta, mutta ite esimerkiksi oon käyttänyt jo vuosia KoneHELSINGIN farkkuja, ja itse olen ollut tyytyväinen (:
- Poomme
mutta avataan kuulemma 15.5.09 uudistettuna kaikkien housumallien/kokojen kera =D
- konehelsinki fani
KoneHelsinki farkut ovat todella upeita ja erikoisia, joilla kehtaa liikkua ja mennä mihin vain. Poikkeavat edustavasti normaalista katutyylistä. Itse olen ostanut jo viidet KoneHelsinki farkut ja kaikki eri mallia. Olen ollut niihin tyytyväinen ja ovat laadukkaita ja kestävät kulutusta siinä missä muutkin tavalliset junttifarkut ja jopa vielä paremminkin. Voit ostaa farkut KoneHelsingin nettikaupasta ja toimitus on tilauksesi mukainen. Lyhentävät joitakin farkkuja myös ilmaiseksi haluamasi mittaiseksi. Mitä vetoketjuun tulee, se on hienoa kun vetokeju näkyy reilusti, ja on erottuva muista farkuista. Onhan nappifarkkuja myös näkynyt katukuvassa, joissa napit on laitettu näkyvästi esille. Värivaihtoehtoja on myös mukavasti KoneHelsinki farkuissa vähemmän kulutetusta reilummin kulutettuihin ja kuvioituihin farkkuihin. Osta rohkeasti ja tulet huomaamaan miten upeat ja mielyttävät farkut ne ovat. Ulkomaille voi varmasti hyvällä omalla tunnolla lähteä myös KoneHelsinki farkuissa ja olla rohkeasti katukuvasta eduksesi erottuva.
- Abercrombie 92
http://www.topstreetwear.com/system/search/search.asp?cm=1694
Fashion Denims farkut ovat samanlaisia, kun konehelsingit, mutta halvempia ja mielestäni jopa parempia.
Itse suosittelen Ranskalaista katumuotia.
http://www.topstreetwear.com/system/search/search.asp?g=0&c=97&b=&m=285 - :-)
Mistä näitä farkkuja vois ostaa Tampereella? Siistin näkösiä ne on ainakin kuvissa, mutta olis kiva kokeilla ennen ostoa. Kone Helsingin kotisivuillakaan ei ollut minkäänlaista kokotaulukkoa niistä, että osais edes vähän arvioida, että minkäkokoisia ne on. Tulee vaan turhia palautuksia, jos ei olekaan sopivan kokoinen, kun tilaa sovittamatta!
- Arturs snus
Studio25 on ainoa Konehelsingin jälleenmyyjä, ilmeisesti koko suomessa tällä haavaa.
Tuolta kattelen -> www.facebook.com/studio25tampere
- fashioonguy
www.jerone.fi sielt oon nyt ostanu pari kertaa,.. erilaisia on myös paidat :p paketti tuli tokassa tilauksessa seuraavan päivänä :D
- pdtuotanto
Tämä on juuri SINUN paikkasi! Megasuositut denim-brändit!
Kurkkaa mainos täältä!
http://www.youtube.com/watch?v=OnGrqkY8i6U&hd=1 - jnsrm
Www.jeansroom.fi myy erikoisempaa farkkua, myös netin välityksellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653