Tämä mun "suhde" kestänyt jo vuosia. Alku oli semmoinen, että meni kolmisen vuotta ennen kuin edes kuuntelin miehen puheita. Ne oli eroottisia ja suoria. Selvää seksisuhdetta mies halusi. Se sopi kyllä mullekin...alkuksi. Mutta sitten ihastuin. Mies ei voi olla tietämättä, että mulla on nyt tunteetkin tässä mukana. Kahvit ja pikapano silloin tällöin jättää halvan olon. Kuitenkin jään aina odottamaan miehen soittoa, seuraavaa tapaamista. Miksi mies yleensä aloitti ja jatkaa jos ei halua enemmän..se mietityttää..
Pakko kertoa
34
7522
Vastaukset
- päästä...
irti miehestä. Ei varmasti ole helppoa. Mies käyttää sinua omiin tarpeisiin, ei muuta. Et ole käyttötavaraa, vaan ihminen. Koita löytää joku harrastus, jonka parista ehkä löydät itsellesi kumppanin.
Mielenterveytesi kärsii nykyisestä tilanteestasi. - on ongelma?
Harvinaisen yksinkertainen tilanne: mies tietysti haluaa olla kanssasi seksisuhteessa, ei parisuhteessa. Jos sinä haluat parisuhteen, ehdota sitä miehelle suoraan tai, jos hän ei lämpene ajatukselle, vaihda miestä. Muutoin nauti siitä seksistä ja kahvista ja muusta elämästä.
- tarpeet
Tämä mies tarvitsee seksiä, mutta ei ole kiinnostunut sen kummemmasta läheisyydestä. Kenties hän aavistaa, että sinä kaipaat seksin lisäksi jotain muutakin, mutta ette ole mistään muusta sopineet, joten mies ei ole mihinkään sellaiseen velvollinen.
- mun tarinaa
Jotenkin niin totta nämä kommentit, uskaltais vaan itsellekin tunnustaa, mutta sattuu jo nyt tarpeeksi paljon. Mies varmasti tietää, että mun puolelta tämä on enemmän kuin pelkkää seksiä. Olen sen (tarpeeksi?) suoraan sanonut. Miksi mies vaan jatkaa juttua, kai jonkinlainen velvollisuus olis sanoa suoraan ettei lämmennyt. Tai sopia pelkästä seksisuhteesta...vois sitäkin harkita...APUA ku minä olen kiinni...monimutkaista ja sekavaa...
- nyt jo
mun tarinaa kirjoitti:
Jotenkin niin totta nämä kommentit, uskaltais vaan itsellekin tunnustaa, mutta sattuu jo nyt tarpeeksi paljon. Mies varmasti tietää, että mun puolelta tämä on enemmän kuin pelkkää seksiä. Olen sen (tarpeeksi?) suoraan sanonut. Miksi mies vaan jatkaa juttua, kai jonkinlainen velvollisuus olis sanoa suoraan ettei lämmennyt. Tai sopia pelkästä seksisuhteesta...vois sitäkin harkita...APUA ku minä olen kiinni...monimutkaista ja sekavaa...
Eihän mies ole missään vaiheessa puhunut muusta kuin seksisuhteessa, vai mitä...
Ei hänellä ole velvollisuutta sanoa ettei ole lämmennyt, jollei itse halua sanoa.
Hänen kohdallaan ei mikään ole muuttunut, vaikka sun tunteet ovat syventyneet.
Mies jatkaa juttua niin kauan kun annat hänen jatkaa. Miksei jatkais?
Nyt jo sattuu. Miten sä kuvittelet että voisit edes harkita pelkkää seksisuhdetta.
Tämähän on nyt sellainen, etkä sä voi hyvin.
"monimutkaista ja sekavaa" ehkä sun kannaltasi.
Tämä on miehen kannalta hyvinkin yksinkertaista eikä lainkaan sekavaa. - näinon!
haluaa jotain muuta, se varmaan kertoo. Naiset ovat paljon monimutkaisempia.
- Bebe
mun tarinaa kirjoitti:
Jäin miettimään tässä... Minulle sanoi mies moneen kertaan, että haluaisi välillemme kaikkea (muutakin). Se kuitenkin jäi vain sanomiseksi.
Mitä sinä oikein haluat välillenne? Sanot, että mies vain jatkaa juttua. Ei mies yksinään voi juttuanne jatkaa.
Onko se oikeasti enemmän kuin pelkkää seksiä? Mitä muuta se on? - napsahti..
Bebe kirjoitti:
Jäin miettimään tässä... Minulle sanoi mies moneen kertaan, että haluaisi välillemme kaikkea (muutakin). Se kuitenkin jäi vain sanomiseksi.
Mitä sinä oikein haluat välillenne? Sanot, että mies vain jatkaa juttua. Ei mies yksinään voi juttuanne jatkaa.
Onko se oikeasti enemmän kuin pelkkää seksiä? Mitä muuta se on?Mitä minä haluan välillemme: oikean suhteen. Ei mies yksinään voi juttuamme jatkaa: oikein, minä en sitä pysty tunteitteni takia katkaisemaan, voisiko sen tehdä mies jos/koska kyseessä on vain seksisuhde. Tuskin olen niin hyvä pano. Oikeasti enemmän kuin pelkkää seksiä: mun puolelta kyllä. Miehen puolelta ilmeisestikään ei. Mitä muuta se on: mulle se läheisyyttä, sitä että "joku välittää", miehelle....edelleen pelkkää seksiä.
- elelen
Samanlainen tilanne on minullakin. Minun puoleltani ovat tunteet tulleet mukaan, tosin on hänkin kertonut tunteistaan. Kuvio vaan jatkuu samanlaisena, ei sitoumuksia hänen puoleltaan. Nyt haluaisin päästä tilanteesta pois, mutta se tuntuu olevan vaikeaa. Joka tapaamisen jälkeen jään odottamaan soittoa, joka tulee parin kolmen viikon kuluttua.
En jaksaisi enää jatkaa tätä , pois pääsy vapauttaisi minut henkisesti, uskallus ja rohkeus puuttuu tehdä asialle mitään. Tiedän, minua käytetään hyväksi, mutta ehkä se on ollutkin molemmin puolista, kunnes tunteet tulivat kuvioon mukaan.
Miten riuhtaisen itseni irti, kas siinäpä kysymys ?- seklärankaa
on aina kahden kauppa. Jos et halua jatkaa, kerro se mieluummin sanoin kuin ikävin teoin.
- helpottaa
hieman tietää, että jollain muullakin samanlainen tilanne...-"tosin on häkin kertonut tunteistaan"-, jäi vähän vaivaamaan. Lyhyesti kerrottuna "mun mies" on sanonut, että olen juuri sellainen kuin pitää. Ikävästäkin puhunut eli on antanut ymmärtää enemmän? Onko tämä miehen puolelta pelkkää peliä? Miksi, kun tietää että toinen on sulaa vahaa pelkästä kosketuksesta? Olen harmitellut ääneen vähäistä yhdessä oloa, mutta aina on niin kiire töissä tai muualla. Totta vai välinpitämättömyyttä? Miksi tälläisiä "tekosyitä", kun tietää, että otan todesta joka sanan? Onko mies tosi hitaasti kiintyvää sorttia vai testataanko tässä mua? Toiveajattelenko..???
- Nutturatäti
helpottaa kirjoitti:
hieman tietää, että jollain muullakin samanlainen tilanne...-"tosin on häkin kertonut tunteistaan"-, jäi vähän vaivaamaan. Lyhyesti kerrottuna "mun mies" on sanonut, että olen juuri sellainen kuin pitää. Ikävästäkin puhunut eli on antanut ymmärtää enemmän? Onko tämä miehen puolelta pelkkää peliä? Miksi, kun tietää että toinen on sulaa vahaa pelkästä kosketuksesta? Olen harmitellut ääneen vähäistä yhdessä oloa, mutta aina on niin kiire töissä tai muualla. Totta vai välinpitämättömyyttä? Miksi tälläisiä "tekosyitä", kun tietää, että otan todesta joka sanan? Onko mies tosi hitaasti kiintyvää sorttia vai testataanko tässä mua? Toiveajattelenko..???
Valitus siitä, että ollaan liian vähän yhdessä, on kaikkein tehokkain tapa saada miehen kiinnostus suhteeseen lopahtamaan. Työ- ja muut kiireet voivat olla ihan todellinen syy. Vaikka eivät olisikaan, niin mies todennäköisesti tapaa sinua niin usein kuin voi ja haluaa. Jos jatkuvasti ilmaiset, että tämä on sinulle liian vähän, niin se varmasti alkaa ahdistaa. Mitä miehen pitäisi tehdä? Vähentää töitä? Vähentää harrastuksiinsa ja kavereiden kanssa käyttämäänsä aikaa? Tapailla useammin sinua sinun mieliksesi, velvollisuudentunnosta kuten yksinäistä sukulaisvanhusta? Jos yhdessäolon vähyys oikeasti haittaa sinua, niin kerro suoraan ettei suhde toimi tällaisena. Tämä todennäköisesti johtaa siihen että suhteenne loppuu. Et voi pyytää, että saisit olla suurempi osa hänen elämäänsä kuin hän itse haluaa.
- Tosi on
Nutturatäti kirjoitti:
Valitus siitä, että ollaan liian vähän yhdessä, on kaikkein tehokkain tapa saada miehen kiinnostus suhteeseen lopahtamaan. Työ- ja muut kiireet voivat olla ihan todellinen syy. Vaikka eivät olisikaan, niin mies todennäköisesti tapaa sinua niin usein kuin voi ja haluaa. Jos jatkuvasti ilmaiset, että tämä on sinulle liian vähän, niin se varmasti alkaa ahdistaa. Mitä miehen pitäisi tehdä? Vähentää töitä? Vähentää harrastuksiinsa ja kavereiden kanssa käyttämäänsä aikaa? Tapailla useammin sinua sinun mieliksesi, velvollisuudentunnosta kuten yksinäistä sukulaisvanhusta? Jos yhdessäolon vähyys oikeasti haittaa sinua, niin kerro suoraan ettei suhde toimi tällaisena. Tämä todennäköisesti johtaa siihen että suhteenne loppuu. Et voi pyytää, että saisit olla suurempi osa hänen elämäänsä kuin hän itse haluaa.
Kirjoitit täyttä totta. Juuri näin minulle kävi. Olimme mielestäni liian vähän yhdessä. Ilmaisin etten ole tyytyväinen näin vähään, hän ahdistui ja suhteemme loppui. Harmittaa vietävästi.
- ..en
Nutturatäti kirjoitti:
halua saada kaikkea, mihin se mahtuisi. Mikä sitten on sopiva määrä "valittaa"? Muutama suhde loppunut siihen etten ole kertonut mitä tunnen. Tämän miehen kanssa en tahtoisi sitä virhettä tehdä. Mikä olisikaan se kultainen keskitie? Tämä naisena olemisen vaikeus kai siinä, ettei tiedä milloin pitäis leikkiä vaikeasti saatavaa ja milloin antaa.
- xxxzipperxxx
Tosi on kirjoitti:
Kirjoitit täyttä totta. Juuri näin minulle kävi. Olimme mielestäni liian vähän yhdessä. Ilmaisin etten ole tyytyväinen näin vähään, hän ahdistui ja suhteemme loppui. Harmittaa vietävästi.
...eikös sen suhteen loppuminen sitte ollu loppupelissä hyvä juttu jos näin kävi? Olisitko tallonnu omat tarpeesi maan rakoon pitkäänkin? Mikään suhde ei toimi jos siinä ajellaan vain toisen toimintatapojen innoittamana, toinen jää paitsioon. Ja vihoviimeistä on ruikuttaa asiasta yksinään. Puhua siitä pitää sen henkilön kanssa jota se koskettaa. Olen älistynyt siitä miten iso osa aikuisista pistää päänsä pensaaseen sen sijaan että tekisiniitä kipeitäkin ratkaisuja.
Eron hyväksyminen, jos elämäntavat tai tavoitteet ei kohtaa kertoo itsearvostamisesta. Muovatkaa maailmastanne sellainen jota tarvitsette. Jokaista oikkua ei ole syytä toteuttaa, mutta perusonnellisuudesta on jokaisella oma vastuunsa.
- asdfasfasf
tunnen parikin naista jotka ovat olleet samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Ja pakko sanoa että en tajua teitä naisia. Tajuatte istekin että miehelle kyseessä on pelkkä seksisuhde ja hyväksikäyttö. Silti roikutte mukana. Minusta se on todella halpaa. En tajua teitä. Voisitko kerto terkemmin kuinka ajattelet tilannetta, ehkä voisin näin myös tajuta näitä tuntemiani naisia.
- osaanko
selittää. Kai me olemme niin oma lajinsa ja epätoivoisia :). En ollut aloittaja tässä suhteessa, mutta sinnikkyys "palkittiin". Pelkkää seksiä tämä mun puolelta ei ole, naisena tarvitsen siihen tunteen, roikun mukana koska se on miestä kohtaan voimakas. Niin yksinkertaista...?? Jos mies pelaa peliä eikö se ole sinusta halpaa? Mistä miehet tunnistaa naisen jota voi käyttää hyväksi..naamastako? En kai koskaan tule ymmärtämään sitä, että miehen sanoilla ja teoilla ei ole mitään tekemistä keskenään....
- narstisen kaveri toisen ke...
osaanko kirjoitti:
selittää. Kai me olemme niin oma lajinsa ja epätoivoisia :). En ollut aloittaja tässä suhteessa, mutta sinnikkyys "palkittiin". Pelkkää seksiä tämä mun puolelta ei ole, naisena tarvitsen siihen tunteen, roikun mukana koska se on miestä kohtaan voimakas. Niin yksinkertaista...?? Jos mies pelaa peliä eikö se ole sinusta halpaa? Mistä miehet tunnistaa naisen jota voi käyttää hyväksi..naamastako? En kai koskaan tule ymmärtämään sitä, että miehen sanoilla ja teoilla ei ole mitään tekemistä keskenään....
niin miehet-näettekö naisen piirteistä keitä voi viilata aikansa linssiin? pitäsköolla kovisnaisen näköinen kiviset silmät että ei luulisi kyseessä olevan helppo huijattava? mulla on lempeät silmät ja mä tapailin jo toista krt itsekästä naistenkäyttäjää.tällasiset miehet ovat kokemukseni mukaan raamikkaita isoja ja komehkoja,esittävät ensin mukavaa ja empaattista ja haavoittuvaista kovia kokenutta sitt jonkin ajan jälkeen tuleekin toiset piirteet,narraus,ei helposti tavoiteltavissa,kännykkä oikea ystävä mitä vahditaan ...ja sitten pelkkää kiireistä elämää johon silloin tällöin aikaa panoonkin jos ei ole tietyt hoidot saatavissa.t ruusu
- TUTULTA!
Ne oli eroottisia ja suoria. Selvää seksisuhdetta mies halusi. Se sopi kyllä mullekin...alkuksi. Mutta sitten ihastuin. Mies ei voi olla tietämättä, että mulla on nyt tunteetkin tässä mukana. Kahvit ja pikapano silloin tällöin jättää halvan olon. ^ Tasan sama tilanne mulla, kirjoitin tuossa ylempänä. Paitsi että me ollaan tunnettu vasta muutama kk. Nimenomaan tuo halpa olo on inhottava, ja toki se, että tietää että HUIJAA itseään kun toivoo saavansa miehen rakastumaan seksillä! NIIN, juuri niin, OLEN SÄÄLITTÄVÄ! Olen näin sanonut suoraan ystävillenikin; olen säälittävä, ja mun on päästävä äijästä eroon! Mutta miksi se on niin vaikeaa? :(
- Marjaliini
Hankkiudut raskaaksi sille miehelle :)
- vaikka...
ilman ehkäisyy(pitee aika jo), niin ei tapahdu mitää... Kokeiltu on. ;)
- mahoko
vaikka... kirjoitti:
jo jotakin. Ainakin sen mikä on tärkeintä?
- ihmettelijä200
vaikka hymiöitä käyttäsikin niin eikö yhtään hävetä mitä neuvoja annat..toivottavasti olet alle 16 v muus tapaukses..voi voi...
- miestä
vaikka... kirjoitti:
niin tulet raskaaksi!
- miestä
vaikka... kirjoitti:
niin tulet raskaaksi!
- Lea++++
No juot oikein kunnolla viiniä tms jos et pysty normaaliolotilassa ja sitten laitat sille viestin Rakastan sinua, jos hän pelkää rakkauden tunnustustasi ym että haavelet muusta hän itse lopettaa suhteen ja pääset pälkähästä
- terveisiä..
Juttu on jatkunut samanlaisena..Soitteluja ja lupauksia tapaamisesta viimeksi tänään. Voimat on mennyt. Lähetin tekstarina kaikki mahdolliset hankalat kysymykset maan ja taivaan väliltä. Vastausta en varmaan saa. Koskeehan tämä ja kovasti.
- nyt ongelmasi?
jospa osat ovat vaihtuneet? vai odotatko jotta kolmen vuoden jälkeenkin puhuttuaan kuurolille korville sieltä tuli edelleenkin jotain tärkeää?
miksi mies yleensä aloitti?
täh?
sutko vain noin niinku otettiin? miksi siinä tapauksessa halpa olo häiritsee?- noin kiukkuinen...
Mielipiteensähän saa toki jokainen tuoda esille. Sun mielestä seksisuhteessa ei tarvi selitellä. Entä sitten kun toisella on tunteet mukaan? Jos ihan hiuksia aletaan halkomaan kertaakaan mies ei ole sanonut haluavansa pelkästään seksisuhdetta. Se mua häiritsee, mies ei suoraan ole kyennyt sanomaan mitä haluaa. Miksi kierrellä ja kaarrella? Halpa olo mulle on tullut juuri tästä, eikä siitä, että mies on saanut seksiä..sehän on vaan reikä.
- padme hum...
noin kiukkuinen... kirjoitti:
Mielipiteensähän saa toki jokainen tuoda esille. Sun mielestä seksisuhteessa ei tarvi selitellä. Entä sitten kun toisella on tunteet mukaan? Jos ihan hiuksia aletaan halkomaan kertaakaan mies ei ole sanonut haluavansa pelkästään seksisuhdetta. Se mua häiritsee, mies ei suoraan ole kyennyt sanomaan mitä haluaa. Miksi kierrellä ja kaarrella? Halpa olo mulle on tullut juuri tästä, eikä siitä, että mies on saanut seksiä..sehän on vaan reikä.
Hoen tätä mantraa: -mä oon lakannut huolehtimasta, mä en aijo enää pelätä, mä en mieti paljonko aikaa on vielä jäljellä, mä oon lakannut huolehtimasta, mä en mieti sitä enempää, nyt jokainen päivä on tärkee ja ainoo määränpää, syitä mä en jaksa miettii, en vastausta löytäisi kuitenkaan, täytyy kestää, se mitä ei voi estää ja ottaa päivä kerrallaan, näitten kysymysten edessä jokainen on aseeton- Ehkä selviydyn ja kun oikein sattuu niin huudan.
- kiukkuinen olen tai en
noin kiukkuinen... kirjoitti:
kun toinen osapuoli joutuu syömään omaa pullaa..
ekax kerrotaan..ettei kuullutkaan mitä toinen sanoi..sitten..aletaan esittämään pyhimystä..mulla onkin nyt tunteet pelissä..tarvii selityksiä..jne...
entä jos sillä toisella olikin tunteet pelissä silloin kun ei kuunneltu?
mitenkään mahdollista? - ymmärtää
kiukkuinen olen tai en kirjoitti:
kun toinen osapuoli joutuu syömään omaa pullaa..
ekax kerrotaan..ettei kuullutkaan mitä toinen sanoi..sitten..aletaan esittämään pyhimystä..mulla onkin nyt tunteet pelissä..tarvii selityksiä..jne...
entä jos sillä toisella olikin tunteet pelissä silloin kun ei kuunneltu?
mitenkään mahdollista?mitä tuossa kirjoitit. Tarkoititko ehkä, että miehellä alussa oli tunteet mukana (olisi ihana ajatella, että se oli totta) enkä kuunnellut. Mies sitä kysyikin silloin, että enkö usko sanakaan..en todellakaan. Eli suoraan kysymykseen suora vastaus. Missä vaiheessa tunteet hävis vai häviskö? Kuinka vaikeaa on sanoa haluan, en tiedä, en halua? Olisi vastaus ollut mikä hyvänsä, mitään kohtausta en olisi järjestänyt. En voi sille mitään, että kiinnyin, en esitä pyhimystä, enkä pelaa. Tätä juttuahan voi pyöritellä päässään miten päin vaan, jos mies ei suostu kertomaan. Miehellä ei ehkä ole selitysvelvollisuutta, harmi vaan, että tapas näinkin harvinaislaatuisen naisen, joka tivaa selityksiä :).
- Mankelista
ymmärtää kirjoitti:
mitä tuossa kirjoitit. Tarkoititko ehkä, että miehellä alussa oli tunteet mukana (olisi ihana ajatella, että se oli totta) enkä kuunnellut. Mies sitä kysyikin silloin, että enkö usko sanakaan..en todellakaan. Eli suoraan kysymykseen suora vastaus. Missä vaiheessa tunteet hävis vai häviskö? Kuinka vaikeaa on sanoa haluan, en tiedä, en halua? Olisi vastaus ollut mikä hyvänsä, mitään kohtausta en olisi järjestänyt. En voi sille mitään, että kiinnyin, en esitä pyhimystä, enkä pelaa. Tätä juttuahan voi pyöritellä päässään miten päin vaan, jos mies ei suostu kertomaan. Miehellä ei ehkä ole selitysvelvollisuutta, harmi vaan, että tapas näinkin harvinaislaatuisen naisen, joka tivaa selityksiä :).
Kerroit itse, että miehen puheet olivat alusta alkaen eroottisia ja suoria ja että mies halusi pelkkää seksiuhdetta. Kerroit ettet alussa edes kuunnellut. Ymmärsit tuolloin, mihin se voi johtaa ja että miehen todellinen tarve on vain saada sinulta seksiä. Jossain vaiheessa kuitenkin luovutit etkä jaksanut enään ajatella järkevästi vaan ryhdyit seksisuhteeseen. Tiesit alusta alkaen mikä oli homman nimi. Jos alussa tulee tunne, että mies haluaa vain seksiä, niin siihen kannattaa parisuhdetta toivovan luottaa. Mies sai mitä halusi. Iski sinut seksipuheillaan ja sinä menit lankaan. Seksisuhteesta on vaikeaa irrottautua ainakin naisen, kun tunteet tulevat mukaan seksin myötä. Ja varsinkin siinä tapauksessa, että seksi on hyvää. Hyviä panomiehiä on harvassa ja sellaiseen törmääminen on tosi mukavaa. Mutta sellainen mies saattaa olla myös toisaalta luonnehäiriöinen ja tottunut pyörittämään naista seksin avulla. Mutta seksi ei oikeasti riitä, se on vain osa elämää ei koko elämä. Seksi ei kuitenkaan loppupeleissä kanna, jos ei ole muuta. Nyt on kuitenkin irrottauduttava, jos haluat oikeasti jotain muuta.
- old cowhand
Where`s the money honey if you don`t want to give me nothing else?
Ilmaisena panona ei kannata roikkua, tulee paha olo.
Varmaan pahempi kuin siitä että ottais rahaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718