Päiväksi vaihtaa osaa

jos voisi

Kuka palstalaisista haluaisit olla vuorokauden ja miksi?

22

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico. Siks kun mä en ole koskaan tavannut häntä. Lähes kaikki muut oon tavannut ketkä olen tahtonut tavata.

• Serpico

Joku päivä heräisin ja olisin sisäisesti timanttia. Siinäpä ajatusta...

• vänksy

sillä on koira. Voisin olla vaikka kauemminkin.:)

• Immu!!!!1111!!!

kaluaisin ja louskuttaisin luita

• Serpico

Ehkä anzzy. Olisi kiinnostava tietää mitä ajattelisin ja tekisin henkilönä, joka tuntuu olevan niin kaukana minusta kuin voi olla.

• Q

BUAHAHAHAA

• rapiskarpalo

duunii omassakin elämässä.

• ,,---,,

hiplaisin itseäni koko päivän

• yks nainen

tältä palstalta harrastaisin mun kans seksiä koko sen päivän.

• yks nainen

on?

• yks nainen
        yks nainen kirjoitti:

on?

ei se kuulu palstan kaikkein eniten esillä olleisiin naisiin.

Se siitä.

• yks nainen
        yks nainen kirjoitti:

ei se kuulu palstan kaikkein eniten esillä olleisiin naisiin.

Se siitä.

kertosit nyt?

• pelkuri sitte
        yks nainen kirjoitti:

kertosit nyt?

se ei ole sellanen ajatus jota tässä tai muualla ääneen kenellekään kerrotaan. Se ei ole hyväksyttävää.

• Haluaisin päästä Vanillan pään sisälle, koska hän on mielenkiintoinen persoona. Ja hyvin eri tavalla ajatteleva kuin minä. Sitäpaitsi dazun mukaan meillä on sama äokin, joten se olisi helppoa kuin heinänteko sikälikin:P Sitä paitsi hänellä on söpö koiranpentu:)

• Va-Nil-La

Mistäs me nyt niin eri tavalla ajatellaan? :) Mutta vaihdetaan vain, muistaakseni sä olet tosi nätti(ellei mulla taas mene henkilöt sekaisin) ja mä olen aina halunnut tietää millaista olisi olla nätti nainen. :) Pikku villipeto nukahti viimeinkin, mutta on hän hereilläkin niin ihana! :)

• Va-Nil-La kirjoitti:

Mistäs me nyt niin eri tavalla ajatellaan? :) Mutta vaihdetaan vain, muistaakseni sä olet tosi nätti(ellei mulla taas mene henkilöt sekaisin) ja mä olen aina halunnut tietää millaista olisi olla nätti nainen. :) Pikku villipeto nukahti viimeinkin, mutta on hän hereilläkin niin ihana! :)

varmaan ne henkilöt sekaisin:) Ei musta ole ollut mitään naamakuvaa täällä. Sitä paitsi sä olet muistaakseni niin kriittinen naiskauneuden suhteen, että tuskin läpäisen seulaa;)

No, ollaan ajateltu miesten sielunelämästä aika eri tavalla, muistaakseni. Mutta miehethän ovat kyllä niin pieni osa tätä maailmankaikkeutta, että eihän se vielä suurta eroa ajatteluun tee;)

Mutta muuten, tervetuloa vaan mun pään sisään ja elämään. Mä temmellän sun koiranpennun kanssa sillä aikaa:P Toivottavasti sulla on edes puoliakaan yhtä hubaa, voin kyllä yrittää järkätä jotain, mistä itse tykkään...

• Va-Nil-La
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

varmaan ne henkilöt sekaisin:) Ei musta ole ollut mitään naamakuvaa täällä. Sitä paitsi sä olet muistaakseni niin kriittinen naiskauneuden suhteen, että tuskin läpäisen seulaa;)

No, ollaan ajateltu miesten sielunelämästä aika eri tavalla, muistaakseni. Mutta miehethän ovat kyllä niin pieni osa tätä maailmankaikkeutta, että eihän se vielä suurta eroa ajatteluun tee;)

Mutta muuten, tervetuloa vaan mun pään sisään ja elämään. Mä temmellän sun koiranpennun kanssa sillä aikaa:P Toivottavasti sulla on edes puoliakaan yhtä hubaa, voin kyllä yrittää järkätä jotain, mistä itse tykkään...

Teitä blondeja on niin paljon, että menee sekaisin, että kenestä on ollut kuva ja kenestä ei. :) Kauneuden suhteen olen kyllä kriittinen, mutta nättejä naisia minunkin mielestä löytyy paljon, joten olisit sinä varmaan ainakin nätti mun mielestä. :)

Mä voin lahjoittaa sulle mun kaikki mun elämässä olleet miespuoliset kaverit, niin eiköhän he opeta sut ajattelemaan samalla tavalla kuin minä. Paitsi, että tietysti he käyttäisivät sitä naissuodatinta sun seurassa...

Pentu on kyllä niin käsittämättömän ihana, ettei mitään rajaa. Jätin pari kurssiakin pois, että ehdin enemmän viettää aikaa hänen kanssaan. :)

• tietysti !

Haluaisin kokeilla miltä tuntuu olla onnellinen suhteessaan ja millaista on löytää iloa elämään sellaisistakin asioista, joista ei heti päältä luulisi hauskuutta löytyvän :) Ja tuottaa toisille hyvää mieltä positiivisella elämänasenteellaan.

• monte,

päästelisin estoitta höyryjä pihalle koko vuoden edestä:D

• ei kukaan kestä harjoittelematta sitä raivoa ;)

• ...alkoi laukkaamaan. Parhaat naurut pitkiin aikoihin...kiitos. "Viisi tähteä".

• Vanilla-dazu

.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65