jostain ihmisestä että sen olisi parempi jatkaa elämäänsä ilman sinua?
Oletteko koskaan
9
339
Vastaukset
- olen ajatellut
monestikin niin, että minun on parempi jatkaa ilman häntä.
- NevilleR
asiassa en. Tekeeköhän tää musta narsissin?
/Nev Mä ajattelen tuossa tapauksessa nimenomaan sitä mitä mä voin tarjota hänelle, jolloin mä en ajattele tavallaan hänen puolestaan vaan lasken omaa osaani ja sen riittävyyttä. Tätä on tarvinnut tehdä tasan kerran elämässä ja toista kertaa en halua joutua samaan tilanteeseen. Käsitän siis asian siten että "mä en voi tarjota tässä mitään mitä tää haluaa". Ironia on siinä että tuossa tapauksessa kohde nimenomaan halusi uskoa toisin.
En ajattele toisen puolesta vaan tarjoan vain parhaani mukaan eväät niille päätöksille. Jos haluan luopua jostakusta - teen sen. Jos en halua niin sitten mä yritän jatkaa ja odotan että toinen tekee samantyylisiä valintoja.- juuri noin
ajattelin miehestäni siinä vaiheessa, kun jätin erohakemukseni.
- ja se on aivan tosiasia.
...
- scale
silloin olen eronnut.
- jarona
mun on parempi elää ilman montaa ihmistä.
lähinnä seurustelumielessä olen joskus ajatellut noin. Pari exää on parempi pitää ystävänä, mikä on luontevampaa niin vaikka olisi itse ollut se joka olisi halunnut enemmänkin. Tuollainen luopuva ajatus on osoitus myös välittämisestä..
Jos tyyppi on ollut ikävä niin silloin ajattelen ensisijassa että minun on parempi ilman häntä.ajatellut myös toisinpäin. Ongelma tulee siinä vaiheessa kun tekee virhearvioinnin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930