Oletteko koskaan

ajatelleet

jostain ihmisestä että sen olisi parempi jatkaa elämäänsä ilman sinua?

9

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ajatellut

monestikin niin, että minun on parempi jatkaa ilman häntä.

• NevilleR

asiassa en. Tekeeköhän tää musta narsissin?
      /Nev

• Mä ajattelen tuossa tapauksessa nimenomaan sitä mitä mä voin tarjota hänelle, jolloin mä en ajattele tavallaan hänen puolestaan vaan lasken omaa osaani ja sen riittävyyttä. Tätä on tarvinnut tehdä tasan kerran elämässä ja toista kertaa en halua joutua samaan tilanteeseen. Käsitän siis asian siten että "mä en voi tarjota tässä mitään mitä tää haluaa". Ironia on siinä että tuossa tapauksessa kohde nimenomaan halusi uskoa toisin.

En ajattele toisen puolesta vaan tarjoan vain parhaani mukaan eväät niille päätöksille. Jos haluan luopua jostakusta - teen sen. Jos en halua niin sitten mä yritän jatkaa ja odotan että toinen tekee samantyylisiä valintoja.

• juuri noin

ajattelin miehestäni siinä vaiheessa, kun jätin erohakemukseni.

• ja se on aivan tosiasia.

...

• scale

silloin olen eronnut.

• jarona

mun on parempi elää ilman montaa ihmistä.

• lähinnä seurustelumielessä olen joskus ajatellut noin. Pari exää on parempi pitää ystävänä, mikä on luontevampaa niin vaikka olisi itse ollut se joka olisi halunnut enemmänkin. Tuollainen luopuva ajatus on osoitus myös välittämisestä..

Jos tyyppi on ollut ikävä niin silloin ajattelen ensisijassa että minun on parempi ilman häntä.

• ajatellut myös toisinpäin. Ongelma tulee siinä vaiheessa kun tekee virhearvioinnin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      509
      1491
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      817
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      724
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe