Haluaisin rakastella

1+2=2

Haluaisin niin kovin hypätä ihastukseni kohteen kanssa vällyjen alle.
Olen vain niin perususkollinen etten tohdi moista tuhmuutta edes ehdotella.
Rakastan kuitenkin omaa miestäni mutta ihastukseni pyörii mielessäni päivittäin..

21

7151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhde..

      on avoin ,voit tehdä sen ihan ilman huonoa omaatuntoa ,eikö se avoin suhde perustu juuri siihen että ,voi katella muita ihan rauhassa ?

    • Kalastaja

      Olen nuori mies ja meillä on myös erään naisen kanssa vähän turhankin läheiset välit, vaikka nainen on kuitenkin varattu. Kun kuulin, että hän on varattu ajattelin jättää heti sikseen, mutta huomasin ettei hän anna minun erkaantua. Eli nyt vain odotan, että ajaudumme sitten lopulta mekin sinne vällyjen alle.

    • 1+1=2/2+1X1=?

      Mä osaan pikarakastua,pikakelata ja pikafailata.Mun perässä oppii bisnespalavereiden salat seksuaalisesti,kandee pitää porttikieltoja voimissaan.

      Jos mä olen molemminpuolisessa rakastumissiteessä,se on bussilla mennään ja bussilla tullaan.Välissä absinttinen piknik vesipuroilla, sillalla..CEE YA

      • StippaS

        En VOI olla velmuilematta, että niin tämä on nyt sitten tätä akateemisuutta parhaimmillaan..?

        :-D

        Vähän sama kuin se perhanan pahviloota eilen töissä.. Joku fiksu akateeminen taas kehittänyt pelit ja vehkeet, jonka kanssa todellisuudessa saa nysvätä samaa tahtia kuin itse akateeminen nyhersi siinä tekovaiheessa.. :D

        Jee mä muistan muuten ensiviikolla lämpimästi tämän pahvilaatikkoversion. JOS tulee sopiva tilanne niin täytyykin vähän letkauttaa muina naisina ;))) Siis JOS. Kyse kuitenkin työjutuista niin pitää osata olla, vaikka kuinka kutkuttaisi ;-) :D


      • mitä?
        StippaS kirjoitti:

        En VOI olla velmuilematta, että niin tämä on nyt sitten tätä akateemisuutta parhaimmillaan..?

        :-D

        Vähän sama kuin se perhanan pahviloota eilen töissä.. Joku fiksu akateeminen taas kehittänyt pelit ja vehkeet, jonka kanssa todellisuudessa saa nysvätä samaa tahtia kuin itse akateeminen nyhersi siinä tekovaiheessa.. :D

        Jee mä muistan muuten ensiviikolla lämpimästi tämän pahvilaatikkoversion. JOS tulee sopiva tilanne niin täytyykin vähän letkauttaa muina naisina ;))) Siis JOS. Kyse kuitenkin työjutuista niin pitää osata olla, vaikka kuinka kutkuttaisi ;-) :D

        mitä sä nainen selität? meni kyllä täysin ohi..


    • alexojasti.fi

      Uskollisuus on ihailtava piirre. Pidä siitä kiinni!
      Rakastat miestäsi mutta intohimo on matalalla.
      Koita selvittää itsellesi syytä siihen miksi haluat hypätä toiseen suhteeseen.
      Jos oikeasti rakastat miestäsi niin puhukaa avoimesti ongelmista.
      Jos tunnet että mikään ei muutu, tee päätös mutta älä roiku molemmissa.
      Et ehkä ajattele sitä niin pitkälle mutta jos ihastuksesi kaappaa sinut niin ei mene aikaakaan kun hän pohtii että kuinkakohan kauan menee ennen kun ihastut taas seuraavaan ja silloin onkin kiva elää mustasukkaisuudessa ja selityksien viidakossa.

      Jokainen ansaitsee avoimuutta, rehellisyyttä ja kunnioitusta parisuhteessa.

      Hyvää kevättä!

      T: Alex Ojasti
      www.alexojasti.fi

    • tri Myllyketonen

      Jos oma miehesi on uskollinen ja mukava hiiri niin sinulla on täysi oikeus pettää häntä. Voisinko minä olla ihastuksesi?

      • 1+2=2

        Mun ihastuminen on vain mennyt niin pitkälle että mietin jo tällaisia kosteita päiväunia:-)
        Oma mies oli parhainta mitä minulle tapahtui tuolloin muutama vuosi sitten mutta nyt on tunteet häntä kohtaan jäissä ja ihastelen erästä toista salaa.
        Ei oma mieheni ole mikään hiiri, pelkkä juoppo.
        Ehkä tämä ihastuminen johtuu juuri siitä että tunteet omaa miestä kohtaan ovat jäissä vaikka hän oli niin rakas ja uskon häntä vielä rakastavani jos hoitaa itsensä kuntoon.. En ole koskaan pettänyt enkä halua pettää. Onko tällainen unelmointi teidän mielestänne sitä?


      • oikein ahdistaa
        1+2=2 kirjoitti:

        Mun ihastuminen on vain mennyt niin pitkälle että mietin jo tällaisia kosteita päiväunia:-)
        Oma mies oli parhainta mitä minulle tapahtui tuolloin muutama vuosi sitten mutta nyt on tunteet häntä kohtaan jäissä ja ihastelen erästä toista salaa.
        Ei oma mieheni ole mikään hiiri, pelkkä juoppo.
        Ehkä tämä ihastuminen johtuu juuri siitä että tunteet omaa miestä kohtaan ovat jäissä vaikka hän oli niin rakas ja uskon häntä vielä rakastavani jos hoitaa itsensä kuntoon.. En ole koskaan pettänyt enkä halua pettää. Onko tällainen unelmointi teidän mielestänne sitä?

        onko hän juonut jo useita vuosia vai onko juominen alkanut vuosi pari sitten?


      • 1+2=2
        oikein ahdistaa kirjoitti:

        onko hän juonut jo useita vuosia vai onko juominen alkanut vuosi pari sitten?

        Ihan riittävän pitkän aikaa eikä näytä tuo tissuttelu loppuvan.
        Kaikki keinot: kiristys, uhkailu, myötätunto ja ymmärtäminen, syiden selvittely on käyty läpi.
        Sama kuin tuuleen huutaisi.


      • edellisen kirjoittaja
        1+2=2 kirjoitti:

        Ihan riittävän pitkän aikaa eikä näytä tuo tissuttelu loppuvan.
        Kaikki keinot: kiristys, uhkailu, myötätunto ja ymmärtäminen, syiden selvittely on käyty läpi.
        Sama kuin tuuleen huutaisi.

        Ikävä tilanne. En voi muuta kuin toivottaa onnea oli valintasi sitten mikä tahansa.


      • Timo_JM
        1+2=2 kirjoitti:

        Mun ihastuminen on vain mennyt niin pitkälle että mietin jo tällaisia kosteita päiväunia:-)
        Oma mies oli parhainta mitä minulle tapahtui tuolloin muutama vuosi sitten mutta nyt on tunteet häntä kohtaan jäissä ja ihastelen erästä toista salaa.
        Ei oma mieheni ole mikään hiiri, pelkkä juoppo.
        Ehkä tämä ihastuminen johtuu juuri siitä että tunteet omaa miestä kohtaan ovat jäissä vaikka hän oli niin rakas ja uskon häntä vielä rakastavani jos hoitaa itsensä kuntoon.. En ole koskaan pettänyt enkä halua pettää. Onko tällainen unelmointi teidän mielestänne sitä?

        Ei kai unelmoinnissa ole mitään pahaa. Saahan sitä pyöritellä päässään mitä haluaa. Varsinainen pettäminen onkin jo sitten toinen juttu.


    • 1+2=noin 3

      ... niin, kelleppä ei tulisi joskus mieleen harrastaa seksiä, jonkun muun kuin oman parisuhteen kanssa. No jotkut sitä myös tekevät ja toiset taas ei. Itsellä toimi aika hyvin pitkän aikaa yhteinen mielikuvaseksi netin kautta. Voittaahan se kirkkaasti kuvitellun seksin jonkun kanssa, sillä ne ovat vain pelkästään omia mielikuvia, eikä yhteisesti jaettuja.
      Mielestäni tälläinen on ainakin paljon parempi vaihtoehto kuin fyysinen pettäminen.

      Eli suosittelisin sinulle mieluummin sellaista vaihtoehtoa, kuin toteuttaa nykyinen mielihalusi todellisuudessa.

    • moraaliton?

      Olen kiltti perheenäiti. Olin umpitylsistynyt mieheeni ja vähän kaikkeen. Sitten alkoi kipinöidä töissä ja hehkuttelimme vuosia viemättä suhdetta pikkujoulusuutelua pitemmälle. Se jos mikä oli kamalaa. Onneksi sitten kerran veimme homman loppuun saakka. Se oli ihanaa, mutta sain rauhan eikä minun tarvinnut enää miettiä millaistahan se olisi... Seksisuhde kesti pari kuukautta ja loppuin luonnollisesti kesälomaan. Nykyisin olemme vain työtovereita, joilla on yhteinen salaisuus. Ja oma mies tuntuu paremmalta ja olen oikeasti onnellinen. Eli ei se aina pahaa tee!

      • kiinnostus ?

        Rakastuitteko toisiinne hehkuttelun vuosina ? Loppuiko kiinnostus siihen kun haaveista tuli totta ?


      • moraaliton?
        kiinnostus ? kirjoitti:

        Rakastuitteko toisiinne hehkuttelun vuosina ? Loppuiko kiinnostus siihen kun haaveista tuli totta ?

        olin ihastunut ja kiinnostunut ja rakastunutkin, mutta haaveen toteutus tavallaan "särki lumouksen" ja pääni sai rauhan hänestä. Joskus kahden ollessamme saatamme suukottaa toisiamme, mutta siihen se on jäänyt. Emme koskaan puhu aiheesta, miksi näin. Se on vaan niin.


    • Aisurimies

      Olen mies. Vaimoni (ollut jo yli 20 vuotta) on aika eläväinen, itsevarma ja vaihtelunhaluinen. Hän haluaa sänkyyn välillä jonkun muunkin miehen kanssa. Tätä kirjoittaessanikin hän on toisen miehen vuoteessa eikä varmasti nuku kumpikaan. Näin tapahtuu silloin tällöin. Muuten vietämme normaalia perhe-elämää. Rakastan vaimoani ja suon hänelle nämä pikku harrastukset. Suhteemme on näistä vain vahvistunut. Itse en halua vieraisiin koska rakastan ja haluan rakastella vain vaimoani. Muut naiset ovat niin pliisuja tai muuten ei-kiinnostavia. Aamuyöstä vaimoni tuodaan hyvin hoideltuna kotiin. Juttelemme asiasta ja minäkin saan osuuteni. En suosittele tätä paitsi jos suhde on todella vahva ja vakiintunut. Ei mielestäni sovi uudehkoon parisuhteeseen. Lisäksi tietysti puolison on oltava mukana pelissä. Peli on ronskia mutta avointa ja reilua. Voin myös sanoa jos en jotakuta miestä hyväksy tai muuten en halua sitä. Silloin vaimo pysyy kotona. Pettämistä emme hyväksy. Jos et ole asiasta 100% varma, unohda se ja keskity mieheesi. Ihastus on vähän vaarallista joten pitää olla tuplasti varovaisempi. Jos kaikki on ok, anna palaa.

    • hymytärtär

      teille pettäjille oma foorumi..nuita ei jaksa lukea

    • joskus niin yksin

      Minä miehenä tunnen samoin . Aamuisin herään ja ajattelen olisiko mahdollista käydä ihan yksinkertaisesti vain vieraissa? Tiedän että on naisia jotka tahtovat tehdä sen , mutta en löydä heitä lähettyviltäni. Asun Turkusissa. Kertokaa minulle tarvitsen tähän apua.

    • rakstaa

      Sama täällä, haluaisin niiiin rakstella erään ihanan miehen kanssa ja kauan ja eri tavoin, oi voi, tulkoon se päivä pian.

    • Vanha mutta kokenut

      Hei aloittaja!

      Kyllä se ihastus pysyy parhaimmillaan juuri ihastuksena. Jää kivat muistot jotka lämmittävät vielä vuisienkin päästä eikä tarvitse pettämisen aiheuttamia likapyykkejä pestä.

      Kaikkea hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe