Jääräpää

mitä tehdä

Miten ihmeessä saisin jääräpäisen, ennakkoluuloisen ja mielipiteissään jyrkän miehen edes vähän hellittämään?

Esimerkkejä: kaikki suomalaiset leffat ovat paskoja. Musiikki, jota valtaosa ihmisistä kuuntelee, on paskaa. Ei suostu menemään parturiin, vaan vaatii minua leikkaamaan tukkansa - vaikka en osaa. Jos en leikkaa, kasvakoon. Ei suostu kokeilemaan suunnilleen mitään uutta, koska ei kuitenkaan tykkäisi.

Me ollaan seurusteltu pari vuotta ja ainakaan parempaan suuntaan tää osa meidän suhteessa ei ole mennyt.

Varmaan vaikea kuvitella, mutta muilta osin mies on maailman paras ja kiltein. Ei me näistä asioista joka päivä kiistellä, mutta itse kokeilunhaluisena haluaisin lähteä vaikka kylpylälomalle tai Lappiin hiihtämään, kun en ole ikinä käynyt. Hänen kanssaan - ei onnistu.

55

15827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sano, että

joku mies sinne tulee seuraksesi. Jos avi(o)mies ei lähde, niin otat matkalta jonkun toisen.

Eli ole yhtä jääräpää. :)

• ~miesten mies~

Näin me miehet menetellään. On arvoja joista ei tingitä ei sitten vaikka penkki olisi liekeissä persuksen alla. Me ei ajeta karvoja pois mistään vartalon osasta, me ei kuunnella suomalaista nyyhkymusaa jos me ei kuunnella, me ei katsota suomalaisia leffoja - eikä ME lomailla suomessa. Onhan suomi ihan paska maa. Me miehet, suomalaiset, ei anneta missään periksi, me ollaan suomalaisia. Me mitään puuroja ja vihanneksia syödä. Me kiukutellaan jos me halutaan. On se nyt perkele että muijalla ei pysy sakset kädessä ja se ei voi muka leikata mun tukkaa vaikka kaljuksi. Nytkin muija haluais leikata mun munan. Mix. sillonhan mä en ois enää mies. Mix helevetissä muijan pitää päästä johonkin limaiseen kylpylään tai lappiin. Mix me ei mennä koskaan ulkomaille Tallinnan kaljaterassille? Vittu mä mihkään Laivaan lähde. Tallink on ihan mätä. Saatana mä rupean työttömäksi koska mä oon mies ja somalitkin saa rahaa ilman työtä. Ei helevetti, nyt taijan lähteä thaimaisiin ja ottaa uuden muijan sieltä koska mä oon suomalainen mies. Nää suomalaiset naiset vaan kitisee. Nyt thaimaisiin saa halpoja matkoja ku siel on mellakat. Mä meen thaimaassa parturiin, se on halvempi ja kylpylään. Sekin on halvempi ja siel saa kylpylähierontaa. Suomessa ei saa kuin pyyhkeen ja senkin märkänä. Jos mä jäänkin kotiin. En mää jaksa lähtee lentokentälle. Sinne on niin perkeleen pitkä matka. Jospa siellä ei ole lentokoneitakaan. Tai sitten ne on ihan paskoja. Onhan ne finnairin koneita. Mä haluun matkustaan ruostuneella Ruandan lentokoneella kun se on jännempää. Taidan laittaa kravatin kaulaan. sen jonka muija osti kymmenen vuotta sittenn. Se ex muija. Havajipaidan värinen kraga. Se pukee mua ja tuulipuku päälle. Olen suomalainen.

• NIIN SITÄ PITÄÄ

Kerrankin asiaa...ihan kun mun ex mies

• sainpas

hyvät naurut=)

• tekstiä

Sait mut hyvälle tuulelle tolla sarkastisella jutulla :))

• Tanezki

Kokeile niin, että valitset jonkin esimerkiksi tosi hyvän suomalaisen leffan, josta osaat kuvitella meihesi pitävän. Sitten laitat leikkimielisesti "ehdoksi", että jos te katsotte sen leffan, niin sä voit tehdä itse puolestas jotain mitä mies haluaisi ja itse et olisi niin halukas tekemään. Sitten, kun mies huomaa ettei se nyt niin paska ollutkaan, niin voisi lähteä muihin juttuihin kans ei-niin-kielteisenä ja sitten pikku hiljaa alkaisikin nauttimaan näistä uusista asioista. Olen itse ollut samanlainen kuin miehesi.. ruoan suhteen olen ollut koko ikäni hyvin nirso ja nyt vasta alkanut tulemaan se, että "no miksei voisi kokeillakin". Aikaa se vaatii ja toisen kärsivllisyyttä ja positiivisia kokemuksia niistä asioista. Varaa kylpyläloma ilman kyselyjä ja sano, että viikon päästä lähdetään. Piste. =) Niin miehellesi ei jää niin paljoa aikaa pohtia ja pelätä.

• ap.

Tuo kiristysjuttu etenkin. Harmi vaan, ettei hän pahemmin vaadi multa mitään samansuuntaisia uhrauksia... Tekee "omat juttunsa" kavereittensa kanssa. Mulla taas ei ole läheskään yhtä paljon kavereita. Mutta muistan tuon ensi kerralla, kun jotain tulee eteen :).

Kyselemättä en uskalla lomia varailla, koska hän jäisi todennäköisesti kotiin.

Sinun kokemuksesta kuitenkin päättelen, että muuttuminen on mahdollista.

• oikeasti...
        ap. kirjoitti:

Tuo kiristysjuttu etenkin. Harmi vaan, ettei hän pahemmin vaadi multa mitään samansuuntaisia uhrauksia... Tekee "omat juttunsa" kavereittensa kanssa. Mulla taas ei ole läheskään yhtä paljon kavereita. Mutta muistan tuon ensi kerralla, kun jotain tulee eteen :).

Kyselemättä en uskalla lomia varailla, koska hän jäisi todennäköisesti kotiin.

Sinun kokemuksesta kuitenkin päättelen, että muuttuminen on mahdollista.

...varata se loma ihan mieheltä kyselemättä. (Itse en kyllä lähtisi kiristämään millään toisilla miehillä, muuten kuin ehkä leikillään.) Jos taloudellinen puoli matkan varaamisessa epäilyttää, niin kysy vaikka ensin joltain kaveriltasi, että lähtisikö hän miehen mahdollisesti jänistäessä mukaan hänen tilaltaan, etteivät rahat menisi hukkaan. Kyllähän kylpyläloma ja/tai Lapinmatka ilman miestä mukana roikkumassa voisi sinullekin olla uusi ja mukava kokemus! :) Sitten vaan näyttämään valokuvia ja kertomaan lomamuistoja miehelle, niin ehkä seuraavalla kerralla hänkin uskaltautuu mukaan.

Ja leikkaa ihmeessä ne miehen hiukset, jos hän sitä haluaa! Jos ei tule hyvät, niin minkäs teet. Varoititpahan ainakin ;)

En osaa tuohon oikein muuta neuvoa antaa, kuin että kärsivällisesti uusia asioita ja kokemuksia omaan elämääsi lisäilemällä ja niistä miehelle positiiviseen sävyyn kertomalla saatat saada miehenkin innokkaammaksi kokeilemaan uutta. Laajenna omaa kokemusmaailmaasi, hanki enemmän kavereita ja keskity enemmän itseesi. Jos se ei toimi, niin ehkä ei sitten toimi mikään. Toista on kuitenkin loppujen lopuksi mahdotonta (ja moraalisestikin väärin) yrittää muuttaa, jos toinen ei sitä itse halua...

• Virya

Sellaisia, jotka tietävät mitä haluavat, ja niitä, jotka eivät tiedä.

• kirjasto-gona

..kolmas ryhmä, useimmin he ovat naisia.
        He luulevat tietävänsä, mitä miehenkin tulisi haluta.
        :))

• Virya
        kirjasto-gona kirjoitti:

..kolmas ryhmä, useimmin he ovat naisia.
        He luulevat tietävänsä, mitä miehenkin tulisi haluta.
        :))

Eli...

Ilmankos homoseksuaalisuus on niin suosittua (homo = sama).

• ei valitettavasti...

tule muuttumaan eikä helpottumaan... Olen kokenut samaa edelisessä parisuhteessa, ehkä jopa pahempaa... Vaikka olin valmis melko suuriin uhrauksiin ja venymään joka suhteessa miehen tahdon mukaan, mikään ei tuntunut riittävän. Ja vaikka ero tuntuikin helvetin raskaalta, niin näin jälkikäteen meidän yhteiselämästä ei olisi tullu kertakaikkiaan mitään. Jos toinen ei suostu joustamaan missään, ja aina mennään vain jomman kumman pillin mukaan, niin alistuvan henkilön elämä muuttuu pikkuhiljaa todella tuskalliseksi.
      Ellei sitten jollain tasolla nauti siitä että toinen kyykyttää joka asiassa...

• liian lälly,ja periksantava.

Luupäät kuuluu yhteen,samoin kun lepsut.

• ei valitettavasti...

tule muuttumaan eikä helpottumaan... Olen kokenut samaa edellisessä parisuhteessa, ehkä jopa pahempaa... Vaikka olin valmis melko suuriin uhrauksiin ja venymään joka asiassa miehen tahdon mukaan, mikään ei tuntunut riittävän. Ja vaikka ero tuntuikin helvetin raskaalta, niin näin jälkikäteen meidän yhteiselämästä ei olisi tullut kertakaikkiaan mitään. Jos toinen ei suostu joustamaan missään, ja aina mennään vain jomman kumman pillin mukaan, niin alistuvan henkilön elämä muuttuu pikkuhiljaa todella tuskalliseksi.
      Ellei sitten jollain tasolla nauti siitä että toinen kyykyttää joka asiassa...

• älä matto

Lakkaa olemasta ovimatto miehellesi. Älä myönny kaikkeen mitä hän vaatii. Sinullakin on oikeuksia. Jos hän rakastaa ja kunnioittaa sinua, hänkin näkee tämän. Ei ehkä heti, koska olet jo kaksi vuotta noudattanut pikkulapsesi oikkuja, mutta tulee näkemään ja hakemaan keskitietä haluillenne ja tarpeillenne kanssasi, jos tuot asiat esiin.
      Jollei rakasta, hän vaatii, vaatii ja vaatii lisää välittämättä tunteistasi.

Puhu, kerro tunteistasi ja odota miehen reagointia. Jos tilanne ei parane, jätä. Älä tyydy olemaan ovimatto keskenkasvuiselle pojalle.

• ap.

En ole koskaan leikannut hänen tukkaansa :) enkä mitenkään muutenkaan noudattanut oikkuja, vaan yrittänyt löytää sitä keskitietä. Jos hän ei suostu juttuihini, siihen on ollut pakko tyytyä, koska enhän voi väkisin viedä ketään reissuun tai leffaan.

Täytyy yrittää puhua. Oon yrittänyt, mutta myönnettäköön etten kovin ahkerasti.

• millaisen elämän haluat?
        ap. kirjoitti:

En ole koskaan leikannut hänen tukkaansa :) enkä mitenkään muutenkaan noudattanut oikkuja, vaan yrittänyt löytää sitä keskitietä. Jos hän ei suostu juttuihini, siihen on ollut pakko tyytyä, koska enhän voi väkisin viedä ketään reissuun tai leffaan.

Täytyy yrittää puhua. Oon yrittänyt, mutta myönnettäköön etten kovin ahkerasti.

Joo, mieti tarkkaan. Etenkin ennenkuin lapsia on (kun on vielä helppo vaihtaa): millaisen elämän haluat?

Ikuisen väännön siitä, että mennäänkö paikkaan x, syödäänkö y ja katsotaanko TV:stä n (sekin kun ihan uusi onhjelma.... ukkos kaltaisille kai on ne uusinna????).

Jos vielä pihiyden piirteitä on, ja vainoharhaisuudea ....niin ota hyvä nainen ja lähde. Turhaa itteäs kiusaat.

• jääräpää mies

suomileffoja ja kato niitä kotona ehkä hänkin sivusilmällä huomaa että hyviäkin on esim vares II vois vedota häneen.

noi lomajutut on meilläkin vähä niin ja näin minä en saa lomasta mitään irti jos makaan tarvitsen tekemistä myös lomalla jotain puuhastelua.

pitäisikö hänen pitää siitä mistä valtaosa ihmisistä pitää?

eikö hänellä saisi olla omaa makua musan yms. suhteen

miksi hänen pitäisi pitää juuri niistä asioista mistä sinäkin?

mullakin oli hiustenleikkuuseen oma kone ja parturoin itse mutta muija ylipuhui minut parturiin ja kun saan edelleen jättää lyhyeksi niin en pidä sitä pahana muijani kun meinasi alkuun että pitäisi kasvatta pitkäksi siitä en pitänyt.

• Nimetön

Onhan niitä nykyisin kai joka kylällä vuokra-aviomiehiä. Jos ei oma lähde vaikka konserttiin, vuokraa se mies!!!! ;D

• meilläkin

on joidenkin asioiden suhteen täysin erilainen maku miehen kanssa,esim leffojen suhteen.mies tykkää komedioista ja toimintaleffoista,minä enemmän kauhu ja historiallisita leffoista.tehään kompromisseja.jos tänää katotaa vaik komedia,nii ens kerralla katotaa kauhuleffa ja nii edespäin.ja joo meilläkin on kotiparturi setti,ja sillä leikataan miehen tukka.ei se nyt nii kamalaa ole toi erilaisuus.tietysti ei oo mukavaa jos toinen ei ees haluu kokeilla asioita joista toinen tykkää

• jääräpäämies
        Nimetön kirjoitti:

Onhan niitä nykyisin kai joka kylällä vuokra-aviomiehiä. Jos ei oma lähde vaikka konserttiin, vuokraa se mies!!!! ;D

.....

• 23 vuotta

Elin 23 vuotta tuollaisen miehen kanssa ja se riitti. Itsekäs ihminen ei muuta .

• Sun täytyy olla

kova kovaa vasten, tuskin miehes kuitenkaan niin tosissaan niistä asijoista on.

• kunnon..........

pano, vaikka perspano siinäpä vasta uutta, eiköhän sen jälkeen ala mieli virkistymään!

• omituisuuksia

Moni vanhempi mies kärsii vielä eräästä toisesta piirteestä, mitä tässä ei mainittu. Nimittäin pihiydestä, joka yltyy vanhemmiten suoranaiseksi saituudeksi. Työtuttavani viiskymppinen isä latailee kännykkänsä akun työpaikalla ja kodissa eletään kuulemma lähes pimeässä. Pitää nääs säästää...

• miten olisi

JÄTÄ se.

• Make60

Tilaat vain itsenöisesti matkoja ja jos mies ei lähde mukaan niin lähdet yksin reissuun. Kun mies on muutaman kerran yksin kotona niin kyllä sekin jossain vaiheessa lähtee mukaan tai on aika juntti mies jos ei ole halua reissaamiseen ja hauskan pitoon. Sanot suoraan miehellesi ettö jos et rupea lähtemaan sinun kanssasi mihinkään niin sanot hänelle että täytyy vaihtaa mies sellaiseen joka käy sinin kanssasi jossain eikä olla vain kotona.

• tarkkaan

Useimmat saamasi neuvot ovat oikein hyviä ja yrittämisen arvoisia. Mutta vastaajista monikaan ei näköjään tunne tämän tyyppistä henkilöä, miestä tai naista.
      Jos aina saat arvostelua, kun haluat kuunnella musiikkia, katsella leffoja tai ostanut jotain uutta, se alkaa masentaa yhä enemmän. Et voi kuunnella "salaa" kuulokkeilla tai yrittää katsoa jotain muuta kun hän on poissa. Luot itsellesi turhia paineita. Ehdotukset yrittää kasvattaa miestä voivat onnistua tai sitten eivät toimi koskaan. Oma avarakatseisuutesi, uuden kokeileminen ja kokeminen kuivuu pikkuhiljaa ja uraudut samoihin kaavoihin kuin hän. Kärsit kun haaveilet jostakin muusta. Hän itse ei huomaa, että ehkä ihastui sinussa osittain juuri ennakkoluulottomuuteesi.
      Voit tietenkin lähteä reissuun jonkun ystäväsi kanssa tai jopa yksin. Mutta luultavasti kotiin palattuasi, hän ei ole kiinnostunut matkastasi tai arvostelee sitä ja vie ilon koko reissusta.
      Hankkiudu eroon hänestä, nyt kun voit itsesi takia. Useimmiten nuo piirteet pahenevat iän myötä. Hänellä on heikko itsetunto ja vain hänelle tutut asiat kelpaavat. Myös sinä muutut vanhetessasi ja sitäkään hän ei pysty sulattamaan. Älä jää loukkuun, kun pystyt vielä parin vuoden jälkeen irtautumaan. Se kirpaisee, mutta on parempi sinulle.

• Niin yksin

teksti.Me ollaan kymmenen vuotta oltu yhdessä,niistä neljä naimisissa.Voin ihan kokemuksella nyt sanoa,et aina meillä on ollut samat ongelmat mutta nyt kun on sama sukunimi niin pahenee vaan.Olen ihan loppu,meillä kaks lasta ja olen tullu siihen tulokseen et ero tulee ens jouluks.Meillä vielä toi et toki mies matkoille lähtis,jos minä maksan ja suunnittelen kaiken valmiiks.En vaan jaksa en.

• tutulta

Miten ihmeessä saisin jääräpäisen, ennakkoluuloisen ja mielipiteissään jyrkän miehen edes vähän hellittämään?

Onko miehesi skorppari horoskoopissa?
      Jos on ei sen mielipiteisiin pysty vaikuttamaan joten anna olla.
      Tilanetta voit helpottaa hiukan hellittelyllä,jotain se voi jopa antaa periksi.
      Tai ainakin hetkeksi.
      Meilläkin leikkaan mieheni hiukset mutta se nyt on tietysti ihan normaalia kerta olen kampaaja.
      Itse olen mieheni kanssa ollut 6 vuotta ja rakastan sitä yli kaiken kaikista vioistaan huolimatta.
      Ei mua nämä asiat haittaa,mulle se on täydellinen.

• skorppiooni.....

"Onko miehesi skorppari horoskoopissa?
        Jos on ei sen mielipiteisiin pysty vaikuttamaan joten anna olla."

Kiitos, hetkeen en olekkaan näin hyvin nauranut:)

Ei kai ny sentään kumminkaan mitkään hihhuliuskomukset luonnetta/käyttäytymistä määrää

• Ni...
        skorppiooni..... kirjoitti:

"Onko miehesi skorppari horoskoopissa?
        Jos on ei sen mielipiteisiin pysty vaikuttamaan joten anna olla."

Kiitos, hetkeen en olekkaan näin hyvin nauranut:)

Ei kai ny sentään kumminkaan mitkään hihhuliuskomukset luonnetta/käyttäytymistä määrää

En ole kylläkään erityisesti mikään horoskooppiuskovainen.
        Sanompa vaan että sopii luonteeseen tuo tilitykses.
        Mutta sama se mikä miehes on tähtikarttojen mukaan.
        Onpahan vaan parempi antaa sen olla mitä on.
        Jotkut miehet on jääriä mutta silti niin rakastettavia.
        Omaani en vaihda ikinä.

• skorpm41

..perskule ku pisti hymyilemään tää raatinki...pakko myöntää et kyl vähä ois ku ois ittestäsä lueskellu..kaippa met oomme vähä tämmösiä pökkelöitä:)))...itte oon sinkku ni ei oo siippa nuista asioista hernettämässä, mutta tytär moitiskelee monasti....koittakaa kestää:)))

• happyppahh

"Miten ihmeessä saisin jääräpäisen, ennakkoluuloisen ja mielipiteissään jyrkän miehen edes vähän hellittämään?"

Älä edes yritä. Hän on omanlaisensa, mutta ei viallinen. Kunnioita ja hyväksy. Jos et halua/osaa/voi elää hänen kanssaan, tee molemmille palvelus ja lähde.

Miltä sinusta tuntuisi, jos hän kirjoittaisi täällä:
      "Miten ihmeessä saisin kylpylöihin ja Lapin hangille hinkuavan naisen edes vähän hellittämään? Miks ei voida vain olla kotona ja katsella amerikkalaisia toimintaleffoja. Ja mä en ymmärrä, miks ei suostu leikkaamaan mun hiuksia, vaikka olen pyytänyt. Onks muka niin vaikeeta tehdä miehelleen pieni palvelus."

:) Kaikki ei vain sovi kaikkien kanssa, mutta onneksi kaikkien kanssa ei tarvitsekkaan olla.

• ...

Voisit yrittää pehmitellä häntä sillain positiivisen valon merkeissä. Et kertonut että tuleeko teille riitaa mitä leffaa katsoisitte tms. Sanoit vain ettei hän tykkää suomalaisista elokuvista. Minä olen myös yksi niistä joka ei tykkää suomalaisista elokuvista. Viimeksi katoin Niko lentäjänpoika, ja se oli loistava :D Tykkään myös Uuno- sekä Pekka Puupää elokuvista. En oikeastaan muista. Vaikuttaa siltä että miehelläsi on vain jyrkkä mielipide ja myös se ennakkoluulo moniin asioihin. Jos et ole vielä kysynyt, voisit kysyä että mistä hän tietää tykkääkö hän jostain jos ei ole koskaan kokeillut.

• ...

sanoa, että se saattaa olla hänen luonteensa eikä välttämättä siitä muuta avoimemmaksi. Sinun pitää vain hyväksyä se ja ajan kanssa siihen tottuu eikä ota pulttia joka asiasta. Mutta jos se vaivaa likaa niin sitten pitää laittaa suhde poikki.

• ...

mun poikaystävä on samanlainen. me ollan seurusteltu vasta puol vuotta, mutta tiiän, ettei toi piirre tuu ikinä muuttumaan. eikä se mua oikeesti edes haittaa. mä voin tehdä ne asiat, mitä se ei halua tehdä, mun siskojen tai kavereiden kanssa. en mä tarvitse mun poikaystävää kaikkeen.

• nainen5

sitten jos ei tykkää kotimaisista kuvista ja massamusiikista jota suuri massa kuuntelee.
      Taidat itse olla hankala.

• sivupersooNaNa

Joustamaton yksilö on miesystäväsi, ei kaikki pidä kaikesta.
      Eikö parisuhteen pitäisi olla joustamista ja myötäilemistä puolin toisin.
      Aikaa kun kuluu, tuo suhde ei kestä jos jääris ei muuta tyyliään.
      Mee sinne kylpylään ystävättären kanssa , tanssikaan,laulakaa , iloitkaa.
      Voi vaikka jääriksen päässä tapahtua jokin muutos kun et elä vain hänelle.

• jääräpäätä

saa muuttumaan. Itse seurustelin miehen kanssa joka ei suostunut lähtemään ravintolaan syömään eikä elokuviin eikä oikein mitään muutakaan, vaan halusi tehdä kotona ruokaa ja katsoa leffat omasta telkkarista. Aina vaan kotona, kotona, kotona. Sain tarpeekseni kotona nyhjäämisestä ja jätin miehen. Nyt on niin ihanan vapaa olo, kun voi tehdä mitä haluaa ilman että pitää ajatella toista.
      Viihdyn paljon paremmin yksikseni kuin ihmisen kanssa joka ei halua tehdä mitää mikä olisi minusta mukavaa!

• Eppo

Mun mies on ihan samanlainen! Mut mä vaan opettelin leikkaamaan sen hiukset. Osaan ittekkin olla jääräpää, hyvin meillä tässä menee. Tappelu on kamalaa, mutta väitteleminen ja mielipiteiden perustelu ja äärimmäisen mielenkiintoista. Tosin joskus täytyy osata antaa periksi.

• heha!

vaihda se kahteen juoppoon mieheen,ja maksat ravintolat ja kaljat eiköhän mies lähde matkaan.
        vai oletko ruma,lihava, naisen ettei miehesi ilkeä lähteä sinun kaaa.

• samanlainen meillä

Vaan ala jo nyt miettiä kuinka kauan tuollaista elämää jaksaa jatkaa. Oma mieheni, jonka kanssa olen ollut jo 20v. on ollut aina tuollainen, eikä siitä koskaan muutu. Enää ei jaksa edes yrittää ja elämät vaan kulkeutuu eri suuntiin pikkuhiljaa. Ei sitä elämäänsä saa tuhlata turhaan myötäilyyn kompromisseillä ja myöten antamisellakin on rajansa. Muista, että sinulla on omakin elämä.

• periaatteellinen

Täällä vastaava, mutta nainen. Oma mieheni on minusta jokseenkin samaa mieltä kuin sinä miehestäsi. Omasta mielestäni omaan vain periaatteita, mitä taas miehelläni ei tunnu olevan juuri ollenkaan.

Vaihdetaanko?

• mamman,,.,

poika, arka, peittää jyrkkyydellään sitä.

• pk11

Jos ei tuollaisissa asioissa oikein yhteisymmärrys riitä niin mitenkähän on suurten asioiden kanssa.Kannattaisi varmaan miettiä josko sitä löytyisi parempi "sielun-kumppani"

• ap.

Niistä on puhuttu ja ollaan samaa mieltä. Avioliitto, lapset, niiden kasvatus jne.

• se mies

jos yhtään arvostat itseäsi tai elämääsi. Jos ei tajua sua ja sun toiveita niin et ole sen äijän arvoinen. Turha on surkutella lopulta kun huomaat tuhlanneesi kaksikin vuotta jo elämästäsi moisen käkkäjäärän suhteen.

• olisipa mullakin

varmaankin. Miksi tehdä yhtään mitään kun kotona on noin uskollinen ja herttanen vaimo , joka uskoo ja tottelee kaikki puheet ja käskyt.

• ap.
        olisipa mullakin kirjoitti:

varmaankin. Miksi tehdä yhtään mitään kun kotona on noin uskollinen ja herttanen vaimo , joka uskoo ja tottelee kaikki puheet ja käskyt.

Eipäs nyt eksytä aiheesta. En ole kiltti, enkä varmasti herttainen, eikä mua kukaan komenna. Kuka sellasta on väittänyt? Teen kuten tahdon, mutta yritän joskus ottaa toisenkin huomioon.

• kohtaa oikein

suomalaiset leffat on paskoja ja suurin osa kuuntelee paskaa musaa. sanoisin että järki mies.

• sun kannattaa ottaa sellanen linja vähäks aikaa, et kuuntele häntä ollenkaan anna asioitten vaan olla kyl se jossain vaihees luulisin et ymmärtää.:)

• aina ulkomailla ilman omaa ...

testaa pysyykö mies perässä, vai putooko matkasta.Eli varaa matka vaikka kaverin kanssa ja mene! jos ei lähde mies mukaan niin oma vika-jääköön kotiin!!kyllä se suhde kaiken kestää minkä on tarvis-jos ei kestä niin ei ole varmaan väliäkään.silloin olette luodut erilleen!yhteenvetona älä jätä elämää elämättä yhden jarrun vuoksi:)

• ikeri

Hyvä nainen lähde itseksesi tai ystävän kanssa matkalle ym. jos mies ei halua, voi olla että sen jälkeen haluaakin.

• Aude

Jos rakastat "jääräpäätä" , niin jatka rakstamistasi, anna jäärän istua ja ajatella, ja itse lähde hiihtelemäänn, elokuviin, ravintolaan ja nauti elämästä, kun tulet kotia, nauti "jääräpäästä. , älä turhaan monimutkasta sitä mikä jo alusta on monimutkasta. Tee päätöksesi, elä elämää, ja kotona sinulla on uskollinen "jääräpää"., mitä muuta tarvitset, Sinulla on kaikki, vapaus, koti, ja jääräpää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe