niin?
Ihastuminen
4
209
Vastaukset
vaan realismiksi. Tunteita ei aina pysty säätelemään. Omiin tekoihin sen sijaan pystyy täysin vaikuttamaan. Uskottomuus ja uskollisuus lähtee teoista, ei tunteista.
- Serpico
minimalistinen tyyli sulla. Hyvin vähäeleinen.
Ei. Ihastuminen ei ole uskottomuutta. Se miten tunteeseen reagoit voi tosin muuttaa käytöksesi uskottomuudeksi. Et ole kuitenkaan lastu laineilla. Tunteisiin voi valikoida erilaisia tapoja vastata. se voi tuntua siltä. Jos teot puuttuvat en laskisi sitä uskottomuudeksi. Tietysti voidaan kysyä, mikä on uskoton teko: ajatteleminen, puhuminen, ystävällisyys, erilaiset valinnat olla ja käyttäytyä. Jos on oikein tiukka omatunto, voi toki pitää silmälappuja silmillä ja korvatulppia korvissa ja olla peiton alla piilossa, mutta valveilla, ettei nää unia. Silloin ehkä kannattaa höllätä vähän ja ajatella ihmisiä tässä vain kaikki kuitenkin ollaan...
- Tunneli of lööf
Miehethän naivat rikkaan brunetin, oltuaan nuoruushulluina blondeihin, ja sit petetään Dr.Quinnin 20v. tyttären kanssa joka on terkkariasemalla töissä.
Minusta yleistä on et miehet ihastuvat poikamaisesti julistehahmoihin, ja hyväksikäyttävät seksuaalisesti oscarinpalkintoja.Itse en ole kumpaakaan, mutta se ihastuminen on lähinnä pehmolelujen esittelyä autonikkunoista.
Nämä ovat ne karut linjavdot mitä "wanhojen wiisauksiin" tulee.
Ihastumiskohteet tapaavat olla hauraanvahvoja olentoja,ylellisiä, puhumattakaan siitä että rikkailla on kulttuurisidonnaisia perinteitä ksäityksien muokkaamisesta.Osaavat tehdä paikallisadverbiaaleillaan sisääntuloja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930