..eri ihmisten aloituksistta huuhaalla....siinä meni pitkä tovi jaksoin mennä jopa vuosien takasiin..sitten alkoi pipoa kiristää, hermoja näykkii, vatsaa kurista ja aloin nähdä punaista.. ajattelin että on pakko tulla huuhaalle aukomaan päätä ja päästää paineta mutta päätinkin tehdä ne paineet pönttöön..
nyt kun on fyysisesti ja henkisesti hyvä, paineista tyhjä olo.. ns paska pöntössä, niin ajattelin että voisin tehdä fiksun huuhaaaloituksen mutta koska en sitä nyt tähän hätään keksinyt kerroin vain mitä tein sen jälkeen kun viimeski kävin huuhaalla ja katselin äimän käkenä huuhaan sotatannerta myllerryksineen..
tein lukua ja tilastoja..
2
148
Vastaukset
- sola
..päs sulta aika tyhjentää tarinaa..vastaa miltei omaa olotilaa. Ei oo huuhaata nuo dorkien ölinät pusikoista..saati omatkaan vastineet niihin.
Jos sie ja mie vaikkast painittais..niin se olis huuhaata..tai jos mä ja MuisQuu telmittäis nakuna mutavellissä..ja heitettäs sieltä rapaa muitten päälle... ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865