..eri ihmisten aloituksistta huuhaalla....siinä meni pitkä tovi jaksoin mennä jopa vuosien takasiin..sitten alkoi pipoa kiristää, hermoja näykkii, vatsaa kurista ja aloin nähdä punaista.. ajattelin että on pakko tulla huuhaalle aukomaan päätä ja päästää paineta mutta päätinkin tehdä ne paineet pönttöön..
nyt kun on fyysisesti ja henkisesti hyvä, paineista tyhjä olo.. ns paska pöntössä, niin ajattelin että voisin tehdä fiksun huuhaaaloituksen mutta koska en sitä nyt tähän hätään keksinyt kerroin vain mitä tein sen jälkeen kun viimeski kävin huuhaalla ja katselin äimän käkenä huuhaan sotatannerta myllerryksineen..
tein lukua ja tilastoja..
2
168
Vastaukset
- sola
..päs sulta aika tyhjentää tarinaa..vastaa miltei omaa olotilaa. Ei oo huuhaata nuo dorkien ölinät pusikoista..saati omatkaan vastineet niihin.
Jos sie ja mie vaikkast painittais..niin se olis huuhaata..tai jos mä ja MuisQuu telmittäis nakuna mutavellissä..ja heitettäs sieltä rapaa muitten päälle... ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574