..eri ihmisten aloituksistta huuhaalla....siinä meni pitkä tovi jaksoin mennä jopa vuosien takasiin..sitten alkoi pipoa kiristää, hermoja näykkii, vatsaa kurista ja aloin nähdä punaista.. ajattelin että on pakko tulla huuhaalle aukomaan päätä ja päästää paineta mutta päätinkin tehdä ne paineet pönttöön..
nyt kun on fyysisesti ja henkisesti hyvä, paineista tyhjä olo.. ns paska pöntössä, niin ajattelin että voisin tehdä fiksun huuhaaaloituksen mutta koska en sitä nyt tähän hätään keksinyt kerroin vain mitä tein sen jälkeen kun viimeski kävin huuhaalla ja katselin äimän käkenä huuhaan sotatannerta myllerryksineen..
tein lukua ja tilastoja..
2
155
Vastaukset
- sola
..päs sulta aika tyhjentää tarinaa..vastaa miltei omaa olotilaa. Ei oo huuhaata nuo dorkien ölinät pusikoista..saati omatkaan vastineet niihin.
Jos sie ja mie vaikkast painittais..niin se olis huuhaata..tai jos mä ja MuisQuu telmittäis nakuna mutavellissä..ja heitettäs sieltä rapaa muitten päälle... ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815