Liian seksikäs anoppi...

Tuleva sulhanen?

No hei. Haluan kertoa teille tarinani.

Eli. Olen ollut pari vuotta kihloissa aivan ihanan naisen kanssa, ja aiomme mennä naimisiin kesällä.

Mutta ongelma on se että kihlattuni äiti on myös erittäin mukava ja hänellä on tosi fantastinen ulkomuotokin, eksoottiset silmätkin, tunnen vetoa häneen.

Olipa sitten tossa pari viikkoa sitten niin että olin siellä kylässä koska menin vanhanaikaisesti kysymään lupaa ensin kihlattuni isältä että saanko kosia häntä (siis tyttöystävääni..). No sain luvan, huoh :)

No isäpappa katosi sitten jossain vaiheessa tekemään jotain kotiaskareitaan autotalliin. Tyttöystäväni ei siis tiennyt että olin siellä käymässä, vaan hän oli harrastustensa parissa toisella paikkakunnalla.

No olen siis kaksin ehkä tulevan anoppini kanssa. Hän katsoo minua uteliaasti. En oikein tiedä mittaileeko hän vain millainen puoliso minusta tulisi hänen tyttärelleen, vai onko siinä jotain muutakin. No kohta ehkä tuleva appiukkoni tulee huikkaamaan että lähtee hakemaan kaupasta jotain tarviketta tai jotain. Jään siis täysin kaksin anoppiehdokkaan kanssa... Ja myönnän ilahtuneeni tästä.

Katselemme toisiamme. Ruoka on jo uunissa. He siis kutsuivat minua jäämään sinne lounaalle... Ja tietenkin suostuin, koska nälkäni oli melkoinen... Mutta mitä tai ketä kohtaan...

Televisiossa on jotain typerää viihdeohjelmaa ja istun lähekkäin sohvalla rouvan kanssa. Vilkuilen usein silmäkulmasta hänen sääriään. Vihdoin uskallan kääntää silmäni häneen. Ja hän hymyilee minulle. Hänellä on tosi isot rinnat, ja tunnen jo kiihottuvani. Kohta hän laittaa kätensä jalalleni ja katsoo tuimasti. Vähin äänin hän nousee sohvalta ja lähtee yläkertaan, kuulen takaani äänen "Tule makuuhuoneeseen jos haluat". Sydämeni laukkaa aivan täysillä... Lottovoitto - ajattelen. Mutta mielessäni kaivertaa tyttöystäväni. Näen hänen suloiset kasvonsa ja tuumin mitä hän tykkäisi jos saisi kuulla minun panneen hänen äitiään! Kuitenkin olen syvästi kiintynyt häneen, enkä tahtoisi loukata häntä mitenkään. Mutta silti, minulla olisi upea tilaisuus saada hekumoida toisen erittäin kiihkeän naisen kanssa - hänen äitinsä!!!

Mitä teen... No painelen etuovesta suoraan ja alan lampsia autolleni päin, mutta pihalla minua onkin vastassa isäukko! Hän sanoo että onnittelut, läpäisit pienen testimme, olet sopiva mies meidän tytöllemme...

Mitä minun pitäisi tehdä? En oikein tiedä haluanko itselleni noin kieroja anoppia ja appea. Olin tosi vihainen ja olisin voinut motata sitä ukkoa turpiin! Ja läimäyttää sitä akkaa perseelle. Yritin peitellä haaroissa sykkivää kovettumaani, ihme kyllä se ei ollut vielä vähääkään lerpahtanut, vaikka shokki oli ollut melkoinen.

Pitäisikö minun kertoa tyttöystävälleni tapahtuneesta? Haluaisin todella purkaa jollekin pettymystäni.

Enkä tiedä haluanko enää mennä naimisiin sen kanssa...

Nyt sisälläni on vain yksi kaivava asia, nimittäin olin menossa autolleni vain hakemaan kortsuja. Olisin nimittäin ehdottomasti halunnut tehdä SITÄ yläkerrassa.

Mutta ei mulla sen kummempia ongelmia. Halusin vain jakaa salaisuuteni jonkun kanssa...

19

9582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantasia

      Siinäpä se jo tulikin. Pelkkää toiveunta.

      • onko kivaa

        mutta onneksi mulla ei ole tyttölapsia.


      • mulla on
        onko kivaa kirjoitti:

        mutta onneksi mulla ei ole tyttölapsia.

        kaks, mut tollaset opetukset on kyl annettu. Sääli sua.


      • pishui
        mulla on kirjoitti:

        kaks, mut tollaset opetukset on kyl annettu. Sääli sua.

        juttu on totta niin muista että nainen jonka kanssa menet naimisiin on syytön tähän hommaan!


    • ...........

      Et ole selvästikään vielä valmis avioliittoon ja uskollisuuteen. Kertomuksesi vaikutti kyllä provolta ja taisi ollakin, mutta jos ei ollut niin olet säälittävä reppana ja et ansaitse tyttöystävääsi.

      • jonkinlainne

        kai se oli joku fantasia,
        mutta jos näin on, että
        kuka tahansa nätti nainen
        saa miehen kelkkaansa,
        niin ehkä selibaatti ja naimattomuus
        on oikea vaihtoehto?


    • eiks se menny niin...

      et tarinan opetus oli se että kannattaa säilyttää kortsuja autossa. Tai jotensakin siihen suuntaan. Muistaakseni löytyy parhaat vitsit 1997-kirjasta.

    • story...

      ....

    • tyhmä...

      No ilmeisesti aika perusteltua tehdä tuollainen testi, koska kuitenkin himoitset tulevaa anoppiasi ja olit vielä menossakin hänen kanssaan sänkyyn juuri silloin.

      Eli en yhtään ihmettele moista testiä, ei kai kukaan vanhempi halua tyttärelleen pelkän munansa perässä juoksevaa "miestä".

      Ala käyttäytyä kuin normaali selkärangan omaava mies, niin ehkä sinuunkin joku jonain päivänä vielä luottaa ilman testejäkin.

      • Vähän huumorintajua nyt

        Siis tuo "tarina" on ikivanha vitsi, eikä mikään tositarina.
        Ei kannata ihan kaikkea ottaa noin vakavasti. Loppuu kohta verenkierto päästä,
        jos pitää pipoa noin kireällä.


    • vanhempiin naisiin

      Oltiin mun ex poikaystävän kanssa sellasia 16 vuotiaita. Jätin sen toisen pojan takia. Äiti kertoi aivan järkyttyneenä et mun poissa ollessani ex oli tullu hiukan humalassa käymään ja oli lähennelly mun mutsia. Seuraavana päivänä kävi pyytämässä äidiltä anteeks. Mua yökötti!!! Mä en käsitä miten mä olin siihen ollu umpirakastunut. Rakkaus onneks loppu ajoissa. Hyi hyi! Kuulin muutama vuosi tämän jälkeen et ex seurusteli vakavissaan äitinsä ikäisen eronneen naisen kanssa. Talossa asui naisen murrosikäisiä lapsia...

      • taaplaa

        tyylillään, hei... On jokaisen oma asia, mihin ikäluokkaan kiinnostus suuntautuu, kunhan ei lapsiin sekaannu (silloin tarttee kuonoonsa ja jotain vieläkin rankempaa!) Mitäs pahaa siinä on, jos haaveilee vanhemmasta kumppanista? Kokemus, iän tuoma viisaus ja toisen huomioonottaminen saattaa olla aivan toisella tasolla, kuin oman ikäluokan "mulle kaikki heti ja nyt!"-tyyli. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas molemmista, neljäs ei kummastakaan. Näin se vaan menee.


    • oletpa urpo

      tyhmäääääää

      • Tyhmää

        Tää juttu nyt ei ollut sitten ensinkään totta, kuhan joku yrittää siellä keksiä jotain mukamas erikoista. Ja miks muka edes kortsuja? Ei kai se "anoppi" nyt raskaaksi olis enää tullut, ja tuskin sillä naimisissa olevalla naisella nyt mitään tautejakaan olisi ollut. Ihan tyhmää vääntää tänne tällaista stooria. ei edes naurattanut, saatikka ihmetyttänyt.


      • mimmu
        Tyhmää kirjoitti:

        Tää juttu nyt ei ollut sitten ensinkään totta, kuhan joku yrittää siellä keksiä jotain mukamas erikoista. Ja miks muka edes kortsuja? Ei kai se "anoppi" nyt raskaaksi olis enää tullut, ja tuskin sillä naimisissa olevalla naisella nyt mitään tautejakaan olisi ollut. Ihan tyhmää vääntää tänne tällaista stooria. ei edes naurattanut, saatikka ihmetyttänyt.

        Niin siis toi tarinahan ei ollut tosi...mutta, olisi voinut olla. Ensinnäkin, sinä joka ihmettelit miksi niitä kortsuja piti hakea kun "ei kai se anoppi nyt enää raskaasksi voi tulla"...kysympä vaan sulta että, kuin niin ei??? Itsekkin olen anoppi kolmelle miniälle ja olen viiden lapsen mummi mutta silti voin ihan hyvin tulla vielä raskaaksi jos niin haluan.Ei se tarkoita sitä että jos on anoppi niin on ikäloppu...tai jos on mummi. Minulla itelläni on vielä monta vuotta aikaa siihen kun ei voi enää lapsia saada. Toisekseen...mikä takuu se on että jos on naimisissa niin sellaselta ei voi saada tautia. Paljonkos sitä aviossa olevat miehet ja naiset vieraissa hyppäävät nykyään ja mistä sitä koskaan tietää mitä tautia kukakin kantaa...se kun ei näy päällepäin. Jos tuo tarina olisi ollut tosi, niin siinähän olisi juuri nimenomaan ollut sellainen anoppi joka olisi saattanut hypätä kenen kanssa tahansa punkkaan...ja olisipa saattanut olla niinkin ettei tuo anoppi olisi kaverille antanutkaan ilman niitä kortsujas...ainakin jos olisi ollut vähääkään fiksu nainen. Mutta, tämä tarinahan ei todellakaan ole tosi, sillä olen itsekin lukenut sen jo vuosia sitten jostain lehdestä tai jostain :)) Mutta...olisihan se voinut olla :) MUISTAKAA IHMISET AINA NE KORTSUT...


      • mumma
        mimmu kirjoitti:

        Niin siis toi tarinahan ei ollut tosi...mutta, olisi voinut olla. Ensinnäkin, sinä joka ihmettelit miksi niitä kortsuja piti hakea kun "ei kai se anoppi nyt enää raskaasksi voi tulla"...kysympä vaan sulta että, kuin niin ei??? Itsekkin olen anoppi kolmelle miniälle ja olen viiden lapsen mummi mutta silti voin ihan hyvin tulla vielä raskaaksi jos niin haluan.Ei se tarkoita sitä että jos on anoppi niin on ikäloppu...tai jos on mummi. Minulla itelläni on vielä monta vuotta aikaa siihen kun ei voi enää lapsia saada. Toisekseen...mikä takuu se on että jos on naimisissa niin sellaselta ei voi saada tautia. Paljonkos sitä aviossa olevat miehet ja naiset vieraissa hyppäävät nykyään ja mistä sitä koskaan tietää mitä tautia kukakin kantaa...se kun ei näy päällepäin. Jos tuo tarina olisi ollut tosi, niin siinähän olisi juuri nimenomaan ollut sellainen anoppi joka olisi saattanut hypätä kenen kanssa tahansa punkkaan...ja olisipa saattanut olla niinkin ettei tuo anoppi olisi kaverille antanutkaan ilman niitä kortsujas...ainakin jos olisi ollut vähääkään fiksu nainen. Mutta, tämä tarinahan ei todellakaan ole tosi, sillä olen itsekin lukenut sen jo vuosia sitten jostain lehdestä tai jostain :)) Mutta...olisihan se voinut olla :) MUISTAKAA IHMISET AINA NE KORTSUT...

        Toi sama tarina on täällä ollut ainakin parina vuotena peräkkäin...elkää kaikkea uskoko mitä luette.........


    • sama juttu

      keksittyä mutta älä laita sitä monelle palstalle.

    • Bicycle

      Lesson learnt:
      Keep always your condoms in the car!!

    • HaHaa

      Hyvin vanha vitsi, tiedätään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe