Hairlekiini/Kuopio

mä vaan

Onko kokemuksia,että millainen paikka olla töissä? Onko jotain ketjuetuja/koulutuksia?Erityisesti kiinnostaisi Kuopion tilanne..?

26

5101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En menis

      sinne töihin.

    • Ei kannata!

      On niin p***a firma kuin olla ja voi. Ihan oman mielenterveyden säilyttämisen vuoksi kannattaa pysytellä poissa ko.firmasta. Alkuun luvataan tyyliin kuu taivaalta mutta totuus valkenee jo ensimmäisten viikkojen aikana. Liikkeenhoitajat on aivopestyjä nuolemaan ylemmän tahon sitä itseään ja alentamaan alaisten omaa ammattiylpeyttä. Pääasia että kassa kilisee mutta mitään kiitosta etkä arvostusta tule saamaan tekemästäsi työstä ja panostuksestasi siihen nähden että millaisen paineen alla joudut kokoaika työskentelemään niilläkin aukioloilla. Vaaditaan hirveästi mutta kaikessa säästetään mm.työvälineissä mikään ei toimi mitään ei hommata mikäli ei joku muukin halua/tarvitse. Olevinaan noudatetaan työehtosopimusta mutta jos et itse ole ko.opusta lukenut et voi tietää kuinka paljon sinua viilataan linssiin kun eivät itsekkään tunne koko sopimusta tai saati noudata. Teit niin tai näin niin mikään ei riitä, vaaditaan joustavuutta mutta tarpeentullen et saa sitä itse. Omat erilliset ohjeistukset mitkä eivät noudata tes:in hyväksymää tekstiä. Entisenä työntekijänä en löydä kovinkaan paljoa positiivistä mainittavaa ko.olevasta firmasta mielekkäänä työpaikkana. Entiset työtoverit jopa kateellisena onnitelleet uskallusta irtisanoa itsensä pois sieltä. En siis suosittele:)

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä meni just samallai mulla.
        Tää on yks paskimmista työpaikoista olla töissä joten pliis älkää käyttäkö kannustako tämmösiä ketju kampaamoja ne ei vaan toimi!! Saisitte paremmalla hintaa Pien yrittäjältä joka ymmärtää että esim tasausleikkaus ei maksa 30-40€. Ensinnäkin itse sain potkut paikasta kun tein kaksi virhettä jossa toisen myönnän että ei tullut sellainen mitä asiakas pyysi mutta toinen oli niin että asiakaalla oli puoliselkään hiukset luonnonkiharat ja minulle oli varattu raidotukseen aikaa 3h leikkaukseen kaikkineen. No kesken työn asiakas sanoo että hänellä ei ole enää aikaa olla tuolissa ja nyt mennään pesemään ja hänen on lähdettävä. No mä tottakai oon siinä että ai et sulla on vielä väri päässä ja hän vaan sanoi että ei kun nyt lähden. Pestiin ne hiukset ja vähän hänelle sitä kuivasil ettei pää jäädy mutta sitäkään en saanut tehdä. Maksoi ja lähti. No seuraavana päivänä tulee valitus viesti missä kerrotaan että tulos ei ollut yhtään sellainen mitä olisi halunnut. ANTEEKS MITÄ no ei varmaan ollut kun lähdit kesken työn? No tätä koitin selittää esimiehelle mutta sainkin potkut kesken ruokatuntini että sillä lailla. Kehtaavat vielä kysellä mua jäämään töihin ku on niin kiire päivä että tarttee vielä???NIINKU HÄ?Että ei se ainakaan työntekijän puolella ole koittivat vielä pyytää mulla jotain yli maksettua sunnuntai päivää takas. BOIKOTOIKAA JA ISOSTI


    • jeppistäjeejeejee

      Nimimerkille Ei kannata! :
      Millähän perustelet ylläolevat väitteesi? Et antanut mitään esimerkkejä.. Esimies voi olla kusipää missä tahansa firmassa, sille ei voi mitään jos sellanen kohdalle sattuu.

      Myös kyseisessä firmassa työskennellyt..

      • Ei kannata!

        No tarvitseeko tuohon tarkempaa esimerkkiä lisätä jos ko firmassa ei nyt satuta noudattamaan sitä Tes:iä vaikka sitä niin kovasti siellä toilotetaan. Sanotaanko nyt yhtenä esimerkkinä ylityöt. ylityöt korvataan siellä tunti tunnista mutta tes sanoo että korvataan puolitoistakertaisena ja se on siis aika paljon. Ja ei siellä kysytä että jatkatko päivääsi jos iltavuorontekijä sairastuu vaan se päivä pistetään jatkumaan, tottakai. Mutta ei siellä kysytä myöskään missä haluaa ylityönsä pois, vaan ne merkataan just sellaiselle ajalle mikä sattuu työnantajalle sopimaan. Aika kohtuutonta kahlita alaisia sillä tavoin, on heilläkin oma elämä, omat menot. Tämä nyt oli kevyt esimerkki mutta todellisuudessa olen kärsinyt pahemmista kohteluista joita nyt en täällä paljasta, varoituksen sanana vaan kerroin. Ja kuinka moni on mukamas katunut poislähtöään?? En ole kenenkään kuullut kaipaavan takaisin. Eli jos siellä et nuole ylempäsi Per,,,tä niin siellä ahistetaan ihminen niin ahdinkoon henkisesti että ennemmin tai myöhemmin tämä työntekijä päättää nostaa kytkintä. Ja tuosta omasta viestistäsi heijastuu sellaista että olet itse tainnut olla esimies asemassa ko firmassa kun lähdit puolustuslinjalle, ehkä jopa se k....pää joka sai minut miettimään jo heti alkuun että minkälainen paska firma kyseessä on. Eipä muuta. Olen onnellinen kun sain tilaisuuden lähteä ja sain töitä jossa ammattiosaamistani arvostetaan ja maksetaan jopa sen mukaista palkkaa.


    • Jep...

      Ei , kyllä olin ihan tavallinen työntekiä. Havaitsen ''lievää'' katkeruutta kyseistä paikkaa kohtaan, varmaan oot ollu niin surkee työssäs että sut on potkastu pellolle.
      Niin , no eipä ikinä tollasta omalle kohdalle sattunut, ja kyllä se menee kuule joka paikassa niin, että jos illasta joku sairastuu ja muita vaihtoehtoja ei ole kun sinä, niin sillon sinä myöskin sinne jäät tekeen ylityötä. Tiedätkös miksikä sitä kutsutaan? Joustavuudeksi. Ei tää ala oo sitä että 8 tuntia ja suoraan kotia. Joskus työpäivät venyy, totuttele siihen. Jätätkö asiakkaan penkkiin, kun kello lyö sen verta että ois aika lähtee, vaikka asiakas ois kesken? =D Ja tosta, että ylityötunteja korvataan vaan laittamalla jollekkin päivälle, kysymättä toiveita, on kyllä siitä esimiehestä nimenomaan kiinni.. Ikävää jos sulla on ollu sellanen kenenkanssa et ole tullu toimeen. Ei kannata koko firmaa haukkua lyttyyn jos et oo ite sopeutunut.

      • Ei kannata!

        No se on hyvä että olet saanut hyvää kohtelua kyseisessä paikassa, ehkäpä olet alituiseen ollut nuolemassa ylemmän tahon Per....ä niin ahkeraan ja olet yhtä aivopesty kuin kaikki liikkenhoitajatkin. Ihan kuule omaasta vapaasta tahdostani läksin jos et osaa lukea. Ja nimenomaan sain alan töitä missä osaamistani arvostetaan eikä aliarvosteta. Täällähän jokainen saa esittää oman kantansa kokemuksista ja asioista, kerroin vaan oman kokemukseni ja totuuden mitään kiertelemättä. Toki ymmärrän tuon joustavuuden kuten sekin luki ylempänä "tottakai". Sanomani tarkoitus oli että ennemmin kannatan tuolipaikkaa, voi olla joustava asiakkaille ja olla tilaisuudentullen joustava itse itselleen, ei tarvitse kusisukassa ruinata työnantajaltaan vuorotaitoisesti joustoa. Kaikille alkajille vain tiedoksi että lue Tes ennenkuin allekirjotat mitään sopimusta, niin olet tietoinen miten kuuluu asioiden olla.


      • Anonyymi

        Oot kyllä kapee silmänen


    • Ennen Hairlekiinilla

      Älkää haukkuko yhden huonon kokemuksen perusteella. Kuopion Hairlekiinissa riippuu pitkälti liikkeenhoitajasta, millaista on olla töissä. Torikulman Hairlekiinissa oli ihanaa olla töissä, kaikki olivat ystävällisä ja yhteistyöhaluisia. Parissa muussa keskustan liikkeessä sen sijaan tilanne on päinvastoin. Iso ketju, ylempien tahojen persettä on pakko nuolla, jos mielii säilyttää työpaikkansa pitkän tähtäimen mukaan. Itse suosittelen paikkaa kenelle tahansa, joka sopii muiden alaisena työskentelyyn. Jos tarvitsee joustoja enemmän, kuin sitä voidaan sinulle suoda, perusta oma yritys.

    • Anonyymi

      Ei noudata työehtosopimusta. Vaatii mahdottomia aikataulullisesti, etkä taukoja saa pitää. Törkeää kielenkäyttöä.

    • Anonyymi

      Pomo (lue omistaja) on aivan kauhea hirviö. Rahan kuvat vaan silmissä, vaatii joustoa muttei jousta itse. Kyttää työntekijöitä, kyseenalaistaa sairaslomia, puhuu muiden työntekijöiden työsuhteeseen kuuluvia asioita muille työntekijöille, ei noudata TES:in sopimusta ja on todella kärkäs ja ilkeä ihminen. En todellakaan suosittele työpaikkana VAIN ja ainoastaan pomon takia.

    • Anonyymi

      ylintäjohtoa edustaa täysin epäammattimaisia ihmisiä ja suorastaan törkeitä. todella ikävää että siellä "edustaa" myös muita jonka vuoksi ihmist joutuvat lopettamaan. kehitettäväähän he eivät näe itsessään eikä toimintatavoissaan.

    • Anonyymi

      Siilinjärven Harlekiinissa minun hiukseni kampaaja leikkasi pilalle. Kampaaja MK leikkaus jälki oli kuin kynitty kananperse.
      Iso lovi otsalla, pulisongit leikkasi pois. Olen 70 vuotias, ei tän ikäisen hiuksia leikata kynimällä. Kerroin toiveeni miten leikata. En enää ikinä mene siihen kampaamon, enkä suosittele kenellekkään.

    • Anonyymi

      Työehtosopimuksen noudattaminen on hakusessa. Kaikesta täytyy vääntää. Hirveää kielenkäyttöä sekä yksityisasiat eivät pysy yksityisenä vaikka niin luvataan.

    • Anonyymi

      Hiusalan TES on katkaistu jo 3 vuotta sitten ja sen jälkeen on menty saneltujen työehtojen mukaan. Työnantaja ei ole kertaakaan ehdottanut, että neuvotteluja käytäisi työntekijöiden kanssa! Ensitöikseen poistivat arkipyhävapaita sanoen, että "palkat ei laske kenelläkään". Ei laskenut, mutta saman rahan eteen pitää tehdä enemmän töitä. Se on palkan alennus.

      Omistajat on epäinhimillisiä ihmishirviöitä!

      VÄLTTÄKÄÄ KUIN RUTTOA!

    • Anonyymi

      Johtoa edustaa täysin narsistin omaavia ihmisiä jotka aivopessyt toisensa. Työkaverini masentui vakavasti ja halusi tappaa itsensä johdon takia. Älkää tukeko ja menkö töihin tonne. Pahimman luokan narsistit. Varsinkin esimies joka hallinnossa myös töissä. Kaikkialla muualla on paremmat edut ja inhimmilliset ihanat työnantajat. Tässä firmassa ei todellakaan sitä ole, vain huonoa ja epäaitoja, epäinhimillisiä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Pelkkä raha mielessä ja ajaa työntekijät ahtaalle ja niiden terveyden. Ihmiset ei merkkaa johdolle yhtään mitään. Täysin epäinhimmillisiä ihmisiä että ihan oksettaa tollaset itsekkäät, omahyväiset, epäaidot ihmiset. Niin feikkejä leikkii olevansa mutta pahat saa palkkansa ja karma hoitaa kadotukseen tollaset ihmiset. Ällöttäviä.
      En ymmärrä miten kukaan voi elää itsensä kanssa jos on niin paha ihminen.

    • Anonyymi

      Itse katsoin myös vierestä miten johto kiusaa työntekijöitä, syrjii ja kohtelee todella huonosti. Kuka puuttuu johdon ahdisteluun ja kiusaamiseen ?

    • Anonyymi

      Johto on epärehellinen, itsekäs ja ahne. Tekee kaikkensa, että saa kepluteltua epärehellisesti työntekijöiden etuuksista, niin ettei tarvitse maksaa lomarahoja joita kertyy, sairaslomat, opintovapaat, vuosilomat,äityislomat ja ihan kaikessa. Et edes tiedä miten epärehellisesti etuuksiasi sapotoidaan, eikä niistä kerrota sinulle. Jätetään kertomatta ja ja vahinkoja tapahtuu 40vuoden kokemuksella jatkuvasti ja toistuvasti. Hirvein työnjohto mitä kukaan voi kuvitellakkaan. Ahneus ja itsekkyys ja todella epärehellistä toimintaa, hirveää että tuollaisia on olemassa eikä edes tajua millaisia ovat. Heidät muistetaan juuri niistä kun kuolema korjaa. Itse en ainakaan tahtoisi että minut muistetaan tuollaisena ihmisenä. Sairasta

    • Anonyymi

      Luottamusmies ei aja näitä asioita,vaan pelaa epärehellisesti työntekijöiden normaaleja etuuksia vastaan.
      Luottamusmiehen tehtävänä on toimia työntekijöiden edustajana virka- ja työehtosopimusten sekä työlainsäädännön soveltamista koskevissa asioissa. Luottamusmies parantaa henkilöstön asemaa ja vähentää työpaikkojen eriarvoisuutta. Hän huolehtii siitä, että työntekijöitä kohdellaan tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti.

    • Anonyymi

      Ahdistuin todella paljon kyseisessä työpaikassa ja henkinen hyvinvointi kärsi. Nyt kun olen toisessa työpaikassa, eri firmalla,niin huomaa kyllä eron, kuinka paska paikka tämä hairlekiini oli. Nykyään on jopa kiva herätä aamulla töihin.

    • Anonyymi

      Jos haluat tietää miltä epäoikeuden mukainen kohtelu tuntuu ja kokea työpaikka kiusaamista. Tämä on se. Varokaa LV.tä pahinta narsismia ja hirveää kiusaamista. Samoin kaikki vierellä toistensa johdossa plus esimies johdossa

      • Anonyymi

        Toinen kenen takia pysyisin kaukana kyseisestä firmasta niin T.H.. niin kaksinaamainen ja TEKOPYHÄ.


    • Anonyymi

      Älä mennä sinne!! Pieni palka ja muut huonot sivut.

    • Anonyymi

      Pakko nyt kyllä tulla tänne sanomaan ettei tää hairlekiinin meno oo yhtää sen paremmaksi muuttunut. Helvetin toksinen ilmapiiri, inhottava tehdä töitä tämmöiselle firmalle

    • Anonyymi

      Asiakkaana Kuopiossa olen siirtynyt pelkästään ulkomaisten yrittäjien parturipalveluihin. On vain ystävällistä, nopeaa ja edullista palvelua ja hiukset on leikattu kohtuu hyvin eikä ole mitään ajanvarauspelleilyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe