naisesta kauniin? Mikä tekee naisesta, rakkaan?
Mikä tekee
8
367
Vastaukset
oikeudenmukaisuus.
aika harvinaista löytää sellaista naista.- ja olen aina ollut.
Se vaan vaatii kanttia,koska elämä murjoo pahasti luupäitä:b..
ja olen aina ollut. kirjoitti:
Se vaan vaatii kanttia,koska elämä murjoo pahasti luupäitä:b..
sen kuvan mut harvoin se osoittautuu oikeaksi.
- olen joutunut
monte24 kirjoitti:
sen kuvan mut harvoin se osoittautuu oikeaksi.
2kertaa sairaalaan sentakia että puollustin ystävääni,ja poikakaveriani riidassa,
jos näen jonkun kiusaavan tai ahdistelevan jotain oli kyse sitten kenesträ vaan en jätä tilannetta siihen, viimeksikin pulsu ahdisteli toista naista ja käskin ukon painua helvettiin.
Muutenkin puollustan heikompia ja väärin ymmärrettyjä.
Koulussakin kaveerasin ns,luusereidenkanssa vaikka kaverit ei siitä pitänytkään.
Samoin työpaikoilla,harrastuksissa.. ja uusi harrastukseni on jutella netissä yksinäisten ihmisten kanssa,ja vaikka ystävystyäkkin:). t.nainen. - kuin kanttia.
olen joutunut kirjoitti:
2kertaa sairaalaan sentakia että puollustin ystävääni,ja poikakaveriani riidassa,
jos näen jonkun kiusaavan tai ahdistelevan jotain oli kyse sitten kenesträ vaan en jätä tilannetta siihen, viimeksikin pulsu ahdisteli toista naista ja käskin ukon painua helvettiin.
Muutenkin puollustan heikompia ja väärin ymmärrettyjä.
Koulussakin kaveerasin ns,luusereidenkanssa vaikka kaverit ei siitä pitänytkään.
Samoin työpaikoilla,harrastuksissa.. ja uusi harrastukseni on jutella netissä yksinäisten ihmisten kanssa,ja vaikka ystävystyäkkin:). t.nainen.... .
- jarona
Harmi. Mun mielestä olet herttainen mies, mutt olet unohtanut että sekä miehet että naiset osaavat olla sikoja mutta sisältä voi myös löytyä kaunis sydän. Tämä maailma vain tekee kaikki kyyniseksi.
- V.inkki
Et ole koskaan käynyt esim. Thaimaassa?
- teme.
itsetunto kaunistaa eniten. Tyylitaju ja meikki lisäävät sitä tolkuttomasti monen kohdalla. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisesta naisesta saa hyvinkin kauniin. Kaikki eivät vain pakkeloidu jostain hyvästä syystä. Kauniit kasvot ovat kaiken pakkelin alla tärkeintä. Kropassa riittää normi paino.
- Että hän on täysin oma itsensä mun ja minä voin olla sitä hänen seurassaan ja se on sitä hyvintä parhautta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528