Mitä ajattelisitte jos näkisitte miehellä
tyköistuvan farkkucatsuit / jumpsuitin?
Farkkucatsuit
3
552
Vastaukset
sellaista joka on kireä lahkeensuita myöten....no, jos on sellainen kroppa joka kestää katseet ja ylimääräistä muhkuraa ei löydy ja itsetuntosi on niin vahva että kestät kaikki oudoksuvat katseet niin mikä ettei.
Mutta jos näytät siltä että berliininmakkara olis tunkenut itsensä nakinkuoriin niin etsi hyvä mies ihan jotain muuta päällepantavaa...minä ainakin nauraisin ihan hervottomasti moiselle näylle :))))- miehellä
Mulla on useampi sellainen jossa on bootcut
lahkeet, joten ei pillit.
Hihattomia on useampi ja yksi hihoilla.
En todellakaan ole "braatwursti"
vyötärönympäsrys on huomattavasti pienempi
kuin rinnanympärys....kädet on taskattu ja
pää ajeltu...en muutenkaan ole ihan perus-jampan
näköinen....
- makunsa mukaan
mutta voisi olla, että minä pitäisin näkyä hassuna ja vähän nolona. Ei se ainakaa hottia olisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070