xanorit ja lyrica

DMX.....

otin tänään lyricaa 100mg ja xanoreita 6mg(nopeita)ja 2mg depotteja(hitaammin vaikuttavia)olo oli aika leppoisa...onko muilla vastaavia kokemuksia,tästä "kombosta"...?100mg lyrica on siis jokapäivänen lääkitys minulla,ja efexor myös..xanoreita otan joku kerran viikossa...lyricaa on tarkotus nostaa 300mg...

13

4344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välskäri_Doc

      Et kertonut mihin vaivaan syöt noita, mutta annoksesi on liian suuri ihan mihin diagnoosiin tahansa, koita jättää eka muut pois ja viimeiseksi Lyrica.

      • DmX......------

        koska lääkäri ja psykiatri on sen niin määrännyt..miksi sun mielestä pitäis jättää jotain pois,kun oloja hakee..ja haluaa?jätä keskenäsi buranasi pois jos et muuta sanottavaa keksi..vitun dorka!!!niin syön niitä ihan mielenterveysongelmiin...


    • bentsotietäjä

      kyllä nuo buustaa ihan hyvin..varsinkin jos nostat lyrican 300mg..siihen vielä kodeiinia päälle niin oih..:-)

      • tuntuu

        kun lääkkeet vievät sinua ja oot niihin koukussa. eikö tunnu aika orjuuttavalta. alussa se on hauskaa, mutta pian yhtä helvettiä. sä taidat olla just siinä alkuvaiheilla ja hauskaa on...muttaa tulossa on sulla kurjuuden helvetti, jollet tee asialle jotakin..


      • joo en mä taida
        tuntuu kirjoitti:

        kun lääkkeet vievät sinua ja oot niihin koukussa. eikö tunnu aika orjuuttavalta. alussa se on hauskaa, mutta pian yhtä helvettiä. sä taidat olla just siinä alkuvaiheilla ja hauskaa on...muttaa tulossa on sulla kurjuuden helvetti, jollet tee asialle jotakin..

        kyllä ihan siinä "alkuvaiheessa olla"..päihdehistoriaa takana aika helvetin montavuotta..eli enköhän tiedä mistä puhun:-)ja en ole missään koukussa,eli en tiedä kokemastasi orjuudesta mitään.Jotkut osaa katsos kuosailla fiksusti..bentsoja kun ottaa about 2 kertaa viikossa,niin niihin ei kylläkään koukkuun jää..korkeintaan psykologisesti...ja tuleehan noilla lääkkeillä leppoisa ja hyvä olo(euforia)mistä sinä et selkeestikään tiedä mitään..koska tollasille ei bentsoja määrätä..onneksi...!!


      • sinulla
        joo en mä taida kirjoitti:

        kyllä ihan siinä "alkuvaiheessa olla"..päihdehistoriaa takana aika helvetin montavuotta..eli enköhän tiedä mistä puhun:-)ja en ole missään koukussa,eli en tiedä kokemastasi orjuudesta mitään.Jotkut osaa katsos kuosailla fiksusti..bentsoja kun ottaa about 2 kertaa viikossa,niin niihin ei kylläkään koukkuun jää..korkeintaan psykologisesti...ja tuleehan noilla lääkkeillä leppoisa ja hyvä olo(euforia)mistä sinä et selkeestikään tiedä mitään..koska tollasille ei bentsoja määrätä..onneksi...!!

        et näe ongelmana päihdekäyttöä joten sinulla on paha ongelma jo sen kanssa ettet näe toimintaasi lainkaan. Bentsojen ja muiden nappien rouhiminen välipalaksi, vaikkakin kerran tai pari viikossa ei ole hyväksi eikä oikein.


      • tää on niin tätä
        joo en mä taida kirjoitti:

        kyllä ihan siinä "alkuvaiheessa olla"..päihdehistoriaa takana aika helvetin montavuotta..eli enköhän tiedä mistä puhun:-)ja en ole missään koukussa,eli en tiedä kokemastasi orjuudesta mitään.Jotkut osaa katsos kuosailla fiksusti..bentsoja kun ottaa about 2 kertaa viikossa,niin niihin ei kylläkään koukkuun jää..korkeintaan psykologisesti...ja tuleehan noilla lääkkeillä leppoisa ja hyvä olo(euforia)mistä sinä et selkeestikään tiedä mitään..koska tollasille ei bentsoja määrätä..onneksi...!!

        voit tietää mistä puhut.. mut se joka on koukussa ollu ja nyt väittää ettei ole.. niin eikö se lähde koko juttu taas alusta..? eriasia lienee jos on vaikka vieroituksessa ollut. ihmiset on ollu "pohjalla" ja sieltä noustuaan nappailevat "sillon tällön" jotakin pientä. niin sittenkö ei yhtäkkiä ollakkaan koukussa. vertauskuvana toiminee hyvin se että jos alkoholisti ihan itse sanoo: olen juonut paljon mutten mä enää juo. niin moniko ihminen sen sadastakin ihmisestä uskoo? varmaan tasan se yksi..hän itse joka siinä tilanteessa on. oon oikein lähietäisyydeltä "päässyt" seuraamaan kumpaakin.. sekä alkoholistia, että lääkenistiä.. tarkoitan tämän näin niinkuin yleisesti ihmisille..en sulle kohdistettuna.


      • vittumaisen tuntunen
        joo en mä taida kirjoitti:

        kyllä ihan siinä "alkuvaiheessa olla"..päihdehistoriaa takana aika helvetin montavuotta..eli enköhän tiedä mistä puhun:-)ja en ole missään koukussa,eli en tiedä kokemastasi orjuudesta mitään.Jotkut osaa katsos kuosailla fiksusti..bentsoja kun ottaa about 2 kertaa viikossa,niin niihin ei kylläkään koukkuun jää..korkeintaan psykologisesti...ja tuleehan noilla lääkkeillä leppoisa ja hyvä olo(euforia)mistä sinä et selkeestikään tiedä mitään..koska tollasille ei bentsoja määrätä..onneksi...!!

        ääliö,että toivon sinulle todella kovaa koukutusta niihin lääkkeisiin.Toivottavasti saat kokea elämäsi helvetin,niin eiköhän uhoaminen lopu.


      • vaa vituttaa
        vittumaisen tuntunen kirjoitti:

        ääliö,että toivon sinulle todella kovaa koukutusta niihin lääkkeisiin.Toivottavasti saat kokea elämäsi helvetin,niin eiköhän uhoaminen lopu.

        se kun et saa lääkäriltä etkä mistään muualtakaan muuta kuin buranaa..hahahahahha...jotenkin sen huomaa susta...:-)


      • Anonyymi
        sinulla kirjoitti:

        et näe ongelmana päihdekäyttöä joten sinulla on paha ongelma jo sen kanssa ettet näe toimintaasi lainkaan. Bentsojen ja muiden nappien rouhiminen välipalaksi, vaikkakin kerran tai pari viikossa ei ole hyväksi eikä oikein.

        Mistä tiedät? Ei kaikki oo totta mitä netissä kirjotellaan. Vähän suodatinta kehiin iso mies


    • nappia huuleen

      LOPETA HETI TOI "SANTTUJEN" ROUHIMINEN URAKALLA, JOUDUT MAANPÄÄLLISEEN VIEROITUS HELVETTIIN TOLLAMENOLLA.

      • bfqoäwfb

        vai mikä neiti sitten oletkin!


      • Anonyymi

        Jätä klarnan lasku maksamatta, ja joudut velkahelvettiin??? Tää on tätä alkon propagandaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe