moro onko kellään tietoa itselläni on defan autohälytin joka rupeaa huutamaan kun avaan auton oven avaimella olisikohan jokin oikosulku tullut vai onko varoitus mekanismi koska avaimen kaukosäädin ei avaa ovea olisiko patteri loppu vai olenko mokannut kun olen vahingossa auton ollessa käynnissä niin koskenut avainperään jolloin ovi meni lukkoon ja avasin sen auton ollessa käynnissä jos jollain on kokemusta asiasta niin kiitos neuvoista.
defan autohälytin huutaa kun avaan oven
5
5456
Vastaukset
- Hälytin mullaki
Ei kai siinä mitään vikaa ole,mulla defan hälytin ja kun yritän mennä avaimella ovesta sisään hälytyksen ollessa aktivoitu niin kyllä alkaa hälyttää...kun kato se reagoi juuri sillä tavalla jos joku vaikka ruuvimeisselillä ynnä muulla avaimennäköisellä saa auton (epävirallisesti) auki,ELI AUTOSI PITÄÄ AVATAKIN KAUKOSÄÄDÖLLÄ,koska muuten hälytin reagoi!
- defa
kiitos vastauksesta mutta et lukenut tarkkaan mitä kirjoitin minun kaukosäädin ei nimen omaan avaa ovea vaikka olen vaihtanut siihen patterinkin eli minulla vilkkuu hälytin sisällä koko ajan päällä ja kun avaan oven avaimella niin hälytin huutaa ja hälytys lakkaa kun otan sulakkeen pois konehuoneesta eli onko tietoa onko tämän kaukosäätimen vastaan otto yksikkö jossain sisällä koelaudan alla ja minkähän näköinen boksi se voi olla ja onko siinä jotain sulakkeita vastauksia kiitos
- Ha.pa
Pariston vaihdon jälkeen voi vaatia uudelleen koodauksen. Jos defan kaukosäädin niin virtalukon avulla syötetään koodipassin lukusarja (ohjeet löytyy Kahan sivuilta jos ovat hävineet). Koodipassin koodilla saat myös hälyttimen pois päältä. Jos taas defa auton omalla avaimella, niin katso auton käsikirjasta ohje.
- kyllästyttää
Minua närästää nämä kortteliasentajien asentamat hälyttimet, jotka ovat säätäneet vehkeet niin pieleen, että ne huutavat joka toisessa vaiheessa. Vasta vähän aikaa sitten olin kaupungilla ja jonkin kiinteistöhoitofirman hiekanputsausvehje meni yhden auton ohi ja hetihän piti hälyttimet huutaa. Kukaan ei välittänyt. Olen niin kyllästynyt näihin ovea avattaessa vinkuviin (jopa keskellä yötä) ja muuten vain huutaviin vehkeisiin (jopa keskellä yötä), että jos joskus joku nyysii jotain autoa, niin en todellakaan näe yhtään mitään. Menen varmasti toiseen suuntaan ja annan rosvon tehdä työnsä rauhassa.
- wrgaeygta43w5t6
...sama hälytin. Mun pitää avaimella laittaa ovet lukkoon, ettei häläri huuda kun avaan ovet. avaimen napilla kun laitan ovet lukkoon, niin johan huutaa kun avaan ovet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3086718Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai585872Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1945354Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi634125Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383358Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53353HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533264Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293028Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112272Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?401143