moro onko kellään tietoa itselläni on defan autohälytin joka rupeaa huutamaan kun avaan auton oven avaimella olisikohan jokin oikosulku tullut vai onko varoitus mekanismi koska avaimen kaukosäädin ei avaa ovea olisiko patteri loppu vai olenko mokannut kun olen vahingossa auton ollessa käynnissä niin koskenut avainperään jolloin ovi meni lukkoon ja avasin sen auton ollessa käynnissä jos jollain on kokemusta asiasta niin kiitos neuvoista.
defan autohälytin huutaa kun avaan oven
5
5023
Vastaukset
- Hälytin mullaki
Ei kai siinä mitään vikaa ole,mulla defan hälytin ja kun yritän mennä avaimella ovesta sisään hälytyksen ollessa aktivoitu niin kyllä alkaa hälyttää...kun kato se reagoi juuri sillä tavalla jos joku vaikka ruuvimeisselillä ynnä muulla avaimennäköisellä saa auton (epävirallisesti) auki,ELI AUTOSI PITÄÄ AVATAKIN KAUKOSÄÄDÖLLÄ,koska muuten hälytin reagoi!
- defa
kiitos vastauksesta mutta et lukenut tarkkaan mitä kirjoitin minun kaukosäädin ei nimen omaan avaa ovea vaikka olen vaihtanut siihen patterinkin eli minulla vilkkuu hälytin sisällä koko ajan päällä ja kun avaan oven avaimella niin hälytin huutaa ja hälytys lakkaa kun otan sulakkeen pois konehuoneesta eli onko tietoa onko tämän kaukosäätimen vastaan otto yksikkö jossain sisällä koelaudan alla ja minkähän näköinen boksi se voi olla ja onko siinä jotain sulakkeita vastauksia kiitos
- Ha.pa
Pariston vaihdon jälkeen voi vaatia uudelleen koodauksen. Jos defan kaukosäädin niin virtalukon avulla syötetään koodipassin lukusarja (ohjeet löytyy Kahan sivuilta jos ovat hävineet). Koodipassin koodilla saat myös hälyttimen pois päältä. Jos taas defa auton omalla avaimella, niin katso auton käsikirjasta ohje.
- kyllästyttää
Minua närästää nämä kortteliasentajien asentamat hälyttimet, jotka ovat säätäneet vehkeet niin pieleen, että ne huutavat joka toisessa vaiheessa. Vasta vähän aikaa sitten olin kaupungilla ja jonkin kiinteistöhoitofirman hiekanputsausvehje meni yhden auton ohi ja hetihän piti hälyttimet huutaa. Kukaan ei välittänyt. Olen niin kyllästynyt näihin ovea avattaessa vinkuviin (jopa keskellä yötä) ja muuten vain huutaviin vehkeisiin (jopa keskellä yötä), että jos joskus joku nyysii jotain autoa, niin en todellakaan näe yhtään mitään. Menen varmasti toiseen suuntaan ja annan rosvon tehdä työnsä rauhassa.
- wrgaeygta43w5t6
...sama hälytin. Mun pitää avaimella laittaa ovet lukkoon, ettei häläri huuda kun avaan ovet. avaimen napilla kun laitan ovet lukkoon, niin johan huutaa kun avaan ovet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730