Hei! :)
Pakko yrittää löytää tätäkin kautta.. Tulisiko kenellekkään mieleen kenen tai mikä laulu tämä tällainen on? Biisissä lauletaan " isä kerro mulle enkeleistä taivaan, kerro mulle rakkaudesta jumalaan.. " Siiä laulaa lapsi ja välillä mies. Laulu on aivan ihana mutten mistään saa selville mikä biisi on kyseessä, ei muistu mieleen.. mutta jos joku hokaisis :)
Kiitos valmiiksi! :)
Tietääkö kukaan :)
2
1277
Vastaukset
- mathetes
Kyseessä on ilm, laulu nimeltä: Enkeli. Säveltäjää en tiedä, mutta sen on levyttänyt Porvoolainen (Think Twice) yhtye!: Ja tässä sen laulaa pieni Robert poika! http://www.youtube.com/watch?v=_RFS6z7e0qg Ja tässä on sitten siihen sanat! Enkeli. Lastenhuoneen seinälle kun katson näen siinä kuvan enkelin, kulkemassa yli suuren rotkon, lapsia suojelee hän siivin valkoisin. Mä mietin joskus onko jotain muuta, jotain mitä en voi käsittää. Onko jossain taivaan valtakunta, siellä minne ihmiset ei nää, ei nää. Kerro mulle jossakin on taivas, kerro siel ei ole kuolemaa. Kerro mulle jossakin on taivas, kerro siellä Jeesus asustaa. Ei siellä kukaan kysy papereita, eikä mihin kerhoon kuulutaan. Ei siellä tarvii enää laskelmoida. mitkä ihmissuhteet kannattaa, kannattaa. Siel ei ole enää kyyneleitä, siel ei turvauduta valheisiin. Siellä on vain joukko eksyneitä, jotka takas kotiin noudettiin, noudettiin. Mukavia lauluhetkiä! Terv, mathetes :)
- mathetes
Niin siis: Oliko tuo "Enkeli" laulu sama jota hait? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938