palstalta ?
Kuka
34
792
Vastaukset
- että...
Mitäs mieltä itse oot? Osaatko kertoa mielipiteesikin, kun kerran aloituksenkin teit?
- tauolle
Jazuli, Zisel, Monte24 ja Dazu.
- että...
tauolle kirjoitti:
Mustakin ainakin dazu saisi pitää henkilökohtaisia nettituttujaan koskevien postausten tauon, koska kiusaannun sellaisten lukemisesta.:/
- tauolle
että... kirjoitti:
Mustakin ainakin dazu saisi pitää henkilökohtaisia nettituttujaan koskevien postausten tauon, koska kiusaannun sellaisten lukemisesta.:/
tarkoitin pitkää taukoa.
- zisel
tauolle kirjoitti:
mun pitää täältä lähtee tauolle?? Höööööööh!
- tauolle
zisel kirjoitti:
mun pitää täältä lähtee tauolle?? Höööööööh!
tilaa henkilökohtaisilla asioilla.
- zisel
tauolle kirjoitti:
tilaa henkilökohtaisilla asioilla.
henkilökohtasia asioita vatvon?? Ja keksit vielä sanoa sen just TÄNÄÄN :D Aivan.
- tauolle
zisel kirjoitti:
henkilökohtasia asioita vatvon?? Ja keksit vielä sanoa sen just TÄNÄÄN :D Aivan.
Monte24, Dazu ja Jazuli.
- että...
tauolle kirjoitti:
tarkoitin pitkää taukoa.
Kieltämättä meinasin tässä juuri esittää erään humoristisen kielikuvan karttakepin sormille pamahtamisesta, liittyen juurikin nimim. dazun henkilökohtaisilta näyttäneisin vuodatuksiin tällä palstalla tänään, mutten uskalla.:( Dazu saattaisi pahimmassa tapauksessa psykologisoida asian (hui!), mitä en suinkaan jaksa lukea *nauraa*.
Taukoja erilaisia. - tauolle
että... kirjoitti:
Kieltämättä meinasin tässä juuri esittää erään humoristisen kielikuvan karttakepin sormille pamahtamisesta, liittyen juurikin nimim. dazun henkilökohtaisilta näyttäneisin vuodatuksiin tällä palstalla tänään, mutten uskalla.:( Dazu saattaisi pahimmassa tapauksessa psykologisoida asian (hui!), mitä en suinkaan jaksa lukea *nauraa*.
Taukoja erilaisia.tauko saa kestää 1-20 vuotta.
- että...
tauolle kirjoitti:
tauko saa kestää 1-20 vuotta.
No tuo tauon pituus olisi jo laaja.:D Ei pelkkä lounasbreikki.
- tauolle
että... kirjoitti:
No tuo tauon pituus olisi jo laaja.:D Ei pelkkä lounasbreikki.
suosittelisin tätä tauon pituutta. 1-20 vuotta.
- että...
tauolle kirjoitti:
suosittelisin tätä tauon pituutta. 1-20 vuotta.
Vuodessakin ehtisi varmasti jo tehdä esim. vaikka kuinka monta ristipistotyötä tai lukea paljon kirjallisuutta, voisi ajatella.:D
- pahaa sulle
että... kirjoitti:
Vuodessakin ehtisi varmasti jo tehdä esim. vaikka kuinka monta ristipistotyötä tai lukea paljon kirjallisuutta, voisi ajatella.:D
vähän ajatellakin. Oppisit senkin taidon.
- että...
pahaa sulle kirjoitti:
vähän ajatellakin. Oppisit senkin taidon.
Tietäisitkin vain, kuinka teoreetikko olenkaan.:(
- korvaa laatua
että... kirjoitti:
Tietäisitkin vain, kuinka teoreetikko olenkaan.:(
ajattelussakaan.
- että...
korvaa laatua kirjoitti:
ajattelussakaan.
Musta määrä on suhteellinen käsite.
- on aina
että... kirjoitti:
Musta määrä on suhteellinen käsite.
suhteetonta. Jos ei osaa ajatella, ajattelee aina suhteettoman paljon.
- että...
on aina kirjoitti:
suhteetonta. Jos ei osaa ajatella, ajattelee aina suhteettoman paljon.
Jaa no kuvaamasi ei ole ainakaan mun ongelmani. Kato, kun päätin tässä just, että filosofiaa en jutustasi hae, vaikka sen löytäisinkin.
Vähän toinen style jos sulla olis tähän yhteyteen tässä& nyt ollut, olis saattanut tulla vaikka kiinnostavakin keskustelu. Harmi(!). - eikä varsinkaan
tauolle kirjoitti:
Monte24, Dazu ja Jazuli.
Jazuli. No jos rehellisiä ollaan niin montea, ziseliä, dazua, vanillaa ja zombbaria en jäisi kaipaamaan.
- kiinnostavaa
että... kirjoitti:
Jaa no kuvaamasi ei ole ainakaan mun ongelmani. Kato, kun päätin tässä just, että filosofiaa en jutustasi hae, vaikka sen löytäisinkin.
Vähän toinen style jos sulla olis tähän yhteyteen tässä& nyt ollut, olis saattanut tulla vaikka kiinnostavakin keskustelu. Harmi(!).keskustelua, koska sä et osaa ajatella.
- että...
kiinnostavaa kirjoitti:
keskustelua, koska sä et osaa ajatella.
Suosittelisin sinulle alemmuuskomplekseistasi vapautumista.:) Tuon täytyy olla rankka tila kokea, Otan osaa.
Valitan, mutta luulen, ettet vain uskalla keskustella kanssani asiapohjalta, koska mähän tietysti, noh, aika rakentavasti osaan ajatella. Toi sun keskustelemisesi: ei toi töks, töks tökkääminen epärelevantilla tavalla ole keskustelemista. - ...
että... kirjoitti:
Suosittelisin sinulle alemmuuskomplekseistasi vapautumista.:) Tuon täytyy olla rankka tila kokea, Otan osaa.
Valitan, mutta luulen, ettet vain uskalla keskustella kanssani asiapohjalta, koska mähän tietysti, noh, aika rakentavasti osaan ajatella. Toi sun keskustelemisesi: ei toi töks, töks tökkääminen epärelevantilla tavalla ole keskustelemista.Pidä taukoa ja aseta ajoitukses kohdalleen. Opi ajattelemaan oikeita asioita oikeaan aikaan. Opi ymmärtämään ajattelemiesi asioiden olemus. Opi näkemään ajatukset yhtenäisenä kokonaisuuksina eikä teorioina. Kun olet oppinut nämä asiat, voidaan katsoa tilanne uudelleen.
Mutta siihen asti... Sayonara! - että...
kiinnostavaa kirjoitti:
keskustelua, koska sä et osaa ajatella.
Kirjoitit mulle linkissä näkyvällä tavalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043284904
Kuule. Sä jauhoit tossa verbaalista kilinravintoa.:) Mä menen nyt syömään pizzan. "Taukojakin" pidän kuule aika lailla ja arvostan hienostuneisuutta, btw ( yleisesti). Sinun ei kannata miettiä epärelevantteja.
Ps. Mukava toi sun stereotyyppinen japanilais-ilmaus, linkissä olevassa viestissäsi. Olisin kylläkin nyanssien osalta arvostanut enemmän sanaa "hei!".:)
*haukottelee* - tauolle
eikä varsinkaan kirjoitti:
Jazuli. No jos rehellisiä ollaan niin montea, ziseliä, dazua, vanillaa ja zombbaria en jäisi kaipaamaan.
Jazuli tauolle. Turhista turhin.
- järveen!
tauolle kirjoitti:
Jazuli on yksi ainoita positiivisia ja mukavia täällä. Nuo muut saa kyllä vapaasti häippästä.
- on :
järveen! kirjoitti:
Jazuli on yksi ainoita positiivisia ja mukavia täällä. Nuo muut saa kyllä vapaasti häippästä.
Mettiksen feminiininen inkarnaatio
- KoppavaHoro
ovat tauolla tuskin vastaavat... Jokainen, joka sitä tarvitsee ja sen haluaa tehdä.
tupakkatauolla
- Papeete1
Mä just olin.
seuraavat 5 tuntia.
- rapiskarpalo
voin olla se vapaaehtoinen, kun näin tulee muita syistä jo tapahtumaan.
- aloittajapelle
tauolle!
- tauolle
tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516