Voihitsi
12
346
Vastaukset
- juttu jo!
Olet vuorokauden myöhässä, tuo aihe on jo koluttu. Feministit vaan nauroi tuolle uutiselle, kuten sinäkin siinä hihität. Tästä lähin nautin ja nauran räkäisesti kun luen lehdestä naisiin kohdistuvista raiskauksista. HAHAHA siitäs saatte, vitun LUTKAT!!!
- Papeete1
Raiskattu ei välttämättä ole itse tehnyt mitään. Tässä taas oli kyseessä rosvo, joka teki ekaksi itse rikoksen.
Niin että koitappa muistaa kaivella sitten sellainen naurettavaksi, jossa nainen on ekaksi syyllistynyt rikokseen jne.. ettet nyt tosiaan pelkkiä raiskauksia naureskele. - scale
ja mulle ei vittuilla.
- harva....
raiskaaja syöttää ja juottaa naisen, ostaa vielä uusia vaatteitakin.
Miksikähän tuo rosvo ei valinnut heti ensimmäisenä, vaihtoehtoa A, eli yhteys viranomaisiin?
No, mä en ois antanut henk.kohtaisesti vaihtoehto B:tä, vaan olisin soittanut ne miliisit paikalle heti. - siis......
Papeete1 kirjoitti:
Raiskattu ei välttämättä ole itse tehnyt mitään. Tässä taas oli kyseessä rosvo, joka teki ekaksi itse rikoksen.
Niin että koitappa muistaa kaivella sitten sellainen naurettavaksi, jossa nainen on ekaksi syyllistynyt rikokseen jne.. ettet nyt tosiaan pelkkiä raiskauksia naureskele.miesvartijat nussia naispuolisia myymälävarkaita vastoin näiden tahtoa?
- rusalkaa
harva.... kirjoitti:
raiskaaja syöttää ja juottaa naisen, ostaa vielä uusia vaatteitakin.
Miksikähän tuo rosvo ei valinnut heti ensimmäisenä, vaihtoehtoa A, eli yhteys viranomaisiin?
No, mä en ois antanut henk.kohtaisesti vaihtoehto B:tä, vaan olisin soittanut ne miliisit paikalle heti.ei se ainakaan samaa kampaamoa enää yritä ryöstää...ryöstääkö enää mitää paikkaa. :D
- Papeete1
siis...... kirjoitti:
miesvartijat nussia naispuolisia myymälävarkaita vastoin näiden tahtoa?
Kantaa vain siihen voitko alkaa naureskeleen raiskauksille tuon ap-tarinan vuoksi, jossa siis oli rosvo.
Ymmärryskyvystäsi jne. tulee ihan monte mieleen. - me.......
Papeete1 kirjoitti:
Kantaa vain siihen voitko alkaa naureskeleen raiskauksille tuon ap-tarinan vuoksi, jossa siis oli rosvo.
Ymmärryskyvystäsi jne. tulee ihan monte mieleen.monten kanssa emme anna jonkin niin tylsän asian kuin kirjoittajan tarkoituksen häiritä tulkintaamme
siis...... kirjoitti:
miesvartijat nussia naispuolisia myymälävarkaita vastoin näiden tahtoa?
papu on vihanen yksihuoltaja joka puolustaa naiseutta naarasleijonan raivolla.ei siinä paljon lait mielessä pyöri kun omaa kieroutunutta oikeudenmukaisuuttaan todistelee.
- Papeete1
monte24 kirjoitti:
papu on vihanen yksihuoltaja joka puolustaa naiseutta naarasleijonan raivolla.ei siinä paljon lait mielessä pyöri kun omaa kieroutunutta oikeudenmukaisuuttaan todistelee.
Mun suuhuni sanojasi ja sekoilujasi pistään. Sun kuvitelmat on yhtä tosia kuin että mä alkaisin tulkitseen sun puheitasi sillain että sä oletkin oikeasti pedofiili joka peittääkseen seksihimonsa lapsiin vihaa femakkoja koska ne ei hyväksy pedofiliaa jne. Sitten vaan jokaiselle joka susta jotain kysyy, niin noi urputukset. Kuulostaako hyvältä? Ne vastaa noita sun jorinoitasi todenperäisyydeltä.
Pysy vaan kaukana musta äläkä yhtään vaivaa pientä päätäsi minun jutuilla. Niin ja tärkein, lakkaa muuttelemasta sanomisiani omiin tarkoitusperiisi paremmin sopiviksi tai keksiin juttuja ihan hatusta. Papeete1 kirjoitti:
Mun suuhuni sanojasi ja sekoilujasi pistään. Sun kuvitelmat on yhtä tosia kuin että mä alkaisin tulkitseen sun puheitasi sillain että sä oletkin oikeasti pedofiili joka peittääkseen seksihimonsa lapsiin vihaa femakkoja koska ne ei hyväksy pedofiliaa jne. Sitten vaan jokaiselle joka susta jotain kysyy, niin noi urputukset. Kuulostaako hyvältä? Ne vastaa noita sun jorinoitasi todenperäisyydeltä.
Pysy vaan kaukana musta äläkä yhtään vaivaa pientä päätäsi minun jutuilla. Niin ja tärkein, lakkaa muuttelemasta sanomisiani omiin tarkoitusperiisi paremmin sopiviksi tai keksiin juttuja ihan hatusta.on taas puhunut :) joko kohta amputoidaan jalatkin.
- raiskattu :!!!!!!1111
myös miehillä on oikeus omaan kehoonsa!!!!!11111!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1434635Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k903392Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/451819- 1061648
- 901499
- 1051009
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen30943Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23898- 74854
- 46820