Kohotan sinun kasvosi kuin konjakkipikarin ja juon sen arvokkaasti, suun, silmät, hiukset, hymykuopat kaikki kerralla. Saatan kuulla hiljaisuuden läpi, kuinka ajattelen sinua vieläkin lämpimästi. Olen käynyt usein siellä entisellä kohtauspaikallamme ja minua väsyttää se tapa jolla raatelen itseäni. Näin en voi olla ajattelematta tällaisen kauniin aamun sarastaessa, jolloin aurinko luo ensi säteitään. Silmäys menneisyyteen, askel taaksepäin ja samassa muistot tulvivat mieleeni. Minulle ei koskaan tule olemaan syytä unohtaa.
Sorre
7
552
Vastaukset
- anteeksi sen,
että olen hauras ja särkyvä?
Tiedän, että ajattelet minua, tunnen sen vaan jotenkin sisimmässäni :)
Jomman kumman meistä oli kuitenkin jonakin päivänä se tehtävä, kadottava toistemme elämästä. Ajattelin, että sinä vahvempana kestäisit sen paremmin, jos minä lähden ensin. Pelkäsin, että meistä tulee pakkomielle toisillemme.
Minäkin olen käynyt siellä lukemattomia kertoja. Mitä enemmän aikaa kului, sitä vaikeampi oli löytää sanoja.
Tuntuu hyvältä, että sinä vielä muistat minut...:) - Paranoia.Vanhus
Molemmat silmät auki kuin kesään empivä koivun silmut, ja aamuinen valo oksien välistä, ei kiirettä mihinkään.
- Teyze
Tällaista tekstiä on ilo lukea! Kiitos - kaunista, herkkää, surumielistäkin. Jos lyhyt tarinasi todellisuuteen perustuva, niin olette onnekkaita molemmat, kun olette kerran kohdanneet. Ei ole syytä unohtaa.
- Ayleen
Näin se menee, jotain ei unohda... siis Jevgeni Javtusenkon runo vapaasti käännettynä: Sinua ajattelen keväisinä öinä, kesäisinä öinä ajattelen sinua. Syksyisinä öinä sinua ajattelen ja talvisina öinä ajattelen vain sinua.
Olipa upea:))) Vaikka varmaankin olit sanasi suunnannut jollekin sinulle erityiselle....
miesc kirjoittaa noin ihanasti?!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888