Sorre

Kohotan sinun kasvosi kuin konjakkipikarin ja juon sen arvokkaasti, suun, silmät, hiukset, hymykuopat kaikki kerralla. Saatan kuulla hiljaisuuden läpi, kuinka ajattelen sinua vieläkin lämpimästi. Olen käynyt usein siellä entisellä kohtauspaikallamme ja minua väsyttää se tapa jolla raatelen itseäni. Näin en voi olla ajattelematta tällaisen kauniin aamun sarastaessa, jolloin aurinko luo ensi säteitään. Silmäys menneisyyteen, askel taaksepäin ja samassa muistot tulvivat mieleeni. Minulle ei koskaan tule olemaan syytä unohtaa.

7

612

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu
    • anteeksi sen,

että olen hauras ja särkyvä?
      Tiedän, että ajattelet minua, tunnen sen vaan jotenkin sisimmässäni :)
      Jomman kumman meistä oli kuitenkin jonakin päivänä se tehtävä, kadottava toistemme elämästä. Ajattelin, että sinä vahvempana kestäisit sen paremmin, jos minä lähden ensin. Pelkäsin, että meistä tulee pakkomielle toisillemme.
      Minäkin olen käynyt siellä lukemattomia kertoja. Mitä enemmän aikaa kului, sitä vaikeampi oli löytää sanoja.
      Tuntuu hyvältä, että sinä vielä muistat minut...:)

• Paranoia.Vanhus

Molemmat silmät auki kuin kesään empivä koivun silmut, ja aamuinen valo oksien välistä, ei kiirettä mihinkään.

• Teyze

Tällaista tekstiä on ilo lukea! Kiitos - kaunista, herkkää, surumielistäkin. Jos lyhyt tarinasi todellisuuteen perustuva, niin olette onnekkaita molemmat, kun olette kerran kohdanneet. Ei ole syytä unohtaa.

• Ayleen

Näin se menee, jotain ei unohda... siis Jevgeni Javtusenkon runo vapaasti käännettynä: Sinua ajattelen keväisinä öinä, kesäisinä öinä ajattelen sinua. Syksyisinä öinä sinua ajattelen ja talvisina öinä ajattelen vain sinua.

• Olipa upea:))) Vaikka varmaankin olit sanasi suunnannut jollekin sinulle erityiselle....

• miesc kirjoittaa noin ihanasti?!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1398
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      68
      1166
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      971
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      164
      860
    5. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      91
      752
    6. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      68
      736
    7. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      103
      674
    8. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      646
    9. Huomenta

Rakas... Tiedän että tykkäät minusta😘
      Ikävä
      43
      641
    10. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      60
      635
    Aihe