Sorre

Kohotan sinun kasvosi kuin konjakkipikarin ja juon sen arvokkaasti, suun, silmät, hiukset, hymykuopat kaikki kerralla. Saatan kuulla hiljaisuuden läpi, kuinka ajattelen sinua vieläkin lämpimästi. Olen käynyt usein siellä entisellä kohtauspaikallamme ja minua väsyttää se tapa jolla raatelen itseäni. Näin en voi olla ajattelematta tällaisen kauniin aamun sarastaessa, jolloin aurinko luo ensi säteitään. Silmäys menneisyyteen, askel taaksepäin ja samassa muistot tulvivat mieleeni. Minulle ei koskaan tule olemaan syytä unohtaa.

7

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu
    • anteeksi sen,

että olen hauras ja särkyvä?
      Tiedän, että ajattelet minua, tunnen sen vaan jotenkin sisimmässäni :)
      Jomman kumman meistä oli kuitenkin jonakin päivänä se tehtävä, kadottava toistemme elämästä. Ajattelin, että sinä vahvempana kestäisit sen paremmin, jos minä lähden ensin. Pelkäsin, että meistä tulee pakkomielle toisillemme.
      Minäkin olen käynyt siellä lukemattomia kertoja. Mitä enemmän aikaa kului, sitä vaikeampi oli löytää sanoja.
      Tuntuu hyvältä, että sinä vielä muistat minut...:)

• Paranoia.Vanhus

Molemmat silmät auki kuin kesään empivä koivun silmut, ja aamuinen valo oksien välistä, ei kiirettä mihinkään.

• Teyze

Tällaista tekstiä on ilo lukea! Kiitos - kaunista, herkkää, surumielistäkin. Jos lyhyt tarinasi todellisuuteen perustuva, niin olette onnekkaita molemmat, kun olette kerran kohdanneet. Ei ole syytä unohtaa.

• Ayleen

Näin se menee, jotain ei unohda... siis Jevgeni Javtusenkon runo vapaasti käännettynä: Sinua ajattelen keväisinä öinä, kesäisinä öinä ajattelen sinua. Syksyisinä öinä sinua ajattelen ja talvisina öinä ajattelen vain sinua.

• Olipa upea:))) Vaikka varmaankin olit sanasi suunnannut jollekin sinulle erityiselle....

• miesc kirjoittaa noin ihanasti?!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      171
      8907
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      141
      3298
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      2
      2251
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      170
      2212
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      101
      1856
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1786
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1667
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1341
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      25
      1281
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      115
      1054
    Aihe