ettei käy näin
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=62084&c=5
älkää lääppikö tuntemattomia luvatta
4
241
Vastaukset
- jotain..
fiboja? Epäilenpä että saat. Itse en ole ikinä lääppinyt ketään tuntematonta miestä, ihan tiedoksi.
- loppu.
monte24 kirjoitti:
mut eikö ollut oikeudenmukainen loppu tuossa :)
Toivottavasti munkin mies on tollanen kun käy issekseen olusella.
- opalette
Jokaisella naisella on varmasti värikoodi,joka signaloi kiehumispisteen.Itselläni se on laventeli.Tarkoittaen,että en suvaitse lääpintää edes sielullisesti!Minä arvostan kykyä ottaa suoraa kontaktia,nykypäivänä monelle jo CVssä pakote.Seksiasioissa ollaan vältteleviä,mutta kun "oscarinpatsas" osuu kohdalle,ole ihmeessä nominoitunut.
Erityisen känkkäränkkä on tabuosio:lesbous,nahkafetissit,piiskavalokuvaus,klubiorgiot.Itse olen vahvasti perinteinen,luonnonlapsi,arvostan naisen intuitiota,pidän enemmän ikonipatsaista kuin posliininukeista!!
Seksiä ei voi koskaan ehdottaa heti-mutta itseään voi esitellä rehellisesti omalla nimellä.Jos on (pikana,on-off)ihastunut, se voidaan tulkita aika ilmeisenä syynä koko lähestymiselle.
Harvemmin keskipäivänä Evat ja Efvat ojentavat valokyniä toisilleen, totta moosekset.
Minä tykästyn suuresti sellaiseen mieheen,joka osaa kertoa intuitioiden kautta OSAAVANSA LÄÄPPIÄ SOPIVAN TILANTEEN TULTUA.Siltä pohjalta!Joku gay-ilmiö on AINA marginaalissa,oli sitten suihkunhauska tai ei.Beelainari,ei soolo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778