K1 mediasolutions. Puhelinmyynti Espanjassa!!

lakaka

´Hei! Olen lähdössä töihin espanjaan ja haluaisin lisätietoja.. Eli onko kellään kokemusta tuosta työstä? tai onko joku muu lähdössä myös malagaan kesäksi?
Ja onko koko työ pelkkää "huijausta" esim palkanmaksun suhteen yms?

7

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemmin.

      Ei, ei, ei. Täällä on jo entuudestaan viestiketju avattuna ko. firmasta. Lue se!

      Eli varoituksen sanoja ja paljon, liittyen ko. yritykseen ja työskentelyyn siellä, mutta lue ne tuolta toisesta ketjusta. Lyhyesti sanottuna, toivottavasti sinulla on riittävästi "massia" takataskussa siltä varalta, että palkansaanti kestää (aiemmin saattanut kestää jopa 2 kk), tai tulosi jäävätkin pieniksi, tai haluat sieltä kokonaan pois.

      Emme viitsi kirjoittaa uudestaan pitkiä tarinoita, joten käypä nyt ihan itse lukemassa asiat tästä samasta osiosta, viestiketju on ihan tämän yrityksen nimellä otsikoitu.

      • menossa

        Hei,

        Olen menossa K1 media solucioniin töihin kahden viikon päästä. Kaveri oli viime kesänä ja oli ok. Työ oli kovaa mutta palkitsevaa. Palkan sai aina vaikka ei tullut edes myyntiä.

        Onko vinkkejä harrastuksista ja nähtävyyksistä. Mitä kannattaa ottaa mukaan?


      • fcfcfcfcfcffcfc
        menossa kirjoitti:

        Hei,

        Olen menossa K1 media solucioniin töihin kahden viikon päästä. Kaveri oli viime kesänä ja oli ok. Työ oli kovaa mutta palkitsevaa. Palkan sai aina vaikka ei tullut edes myyntiä.

        Onko vinkkejä harrastuksista ja nähtävyyksistä. Mitä kannattaa ottaa mukaan?

        Menet sinne luultavasti myymään suomen118:a

        Ota mukaan rahaa jotta pääset takas suomeen.

        "Palkan sai aina vaikka ei tullut edes myyntiä." Oli varmaan pomon kaveria.... lurpslurps...

        Varoituksen sanaa ja paljon!


    • nähny ja kuullu

      toi vitun K1 on huijari lafka jättää palkat maksamatta ja vetää omiin liiveihin,koulutuskin on pelkkää myyntii josta ei makseta palkkaa vaikka saisisitkin myytyy sen kahen viikonaikana,nekin rahat mitkä kuuluis sinulle ne vetää omiin liiveihin. ilmeisesti niillä alkaa espanjan maaperäkin poltaa jalkojen alla kun siirtyvät Thaimaahan pitävät töissä kuukauden antavat sitten potkut ettei tarvi maksaa provikoita,näin tapahtui monelle siellä olevalle nuorelle. työkkärin pitäis vähän myösottaa selville tollasten yrityksientiedot. montakerttaa käynnyt espanjassa, ja seurannu noitten touhuu sivusta, ja niille joille ne maksaa liksan. on niitten sukulaisii tai tuttavii, tai hyvii kavereita joille ne ei uskalla tehä ohareita. ja sanon et kauniit on puheet niilä luvataan ummet ja lammet,mut kun oot siellä niin paskaa saat silmille. jos haluut mennä töihin espanjaa niin on siellä muutakin työtä. meikä En ikinä menis tohon lafkaa töihin kerjäisin mielummin koska tietäisin saavani ne mitkä minulle kuuluu.

    • Nimetön Erkki

      Juu, K1 taitaa tosiaan karata pikku hiljaa Thaimaahan. Tuosta (http://www.solyson.fi/) en sitten tiedä että onkohan samaa firmaa eripaketissa, on vaan niin samanlaista jutuissa ja nettisivuissa sekä nettisivun tekijässä (nettitieto). Veikkaisin että on samaa sarjaa muiden sikäläisten puhelinmyynti firmojen kanssa.

      Mikäs siinä, joku tyyppi keksinyt hyvän tavan tienata rahaa sinisilmäisten nuorien kustannuksella. Espanjassa täysin laillista touhua, voit yrittää sikäläisen oikeuslaitoksen kautta lähtee perimään saatavia, mutta se on hidasta ja todennäköisesti et onnistu, kirjoitithan ennen työn alkua "eroan itse" lappusen jolla firma voi potkaista sinut pois milloin vaan ja ilman palkkaa. Thaimaan palkkaturvasta ei ole mitään tietoa, luulenpa että vieläkin huonompaa ja sieltä on pitempi matka takaisin kotiin.

      Fuengirolan puhelinmyynti on pienen piirin touhua, nauravat bileissään miten helppoa on tehdä rahaa. Uusia työntekijöitä tulee ovista ja ikkunoista kokoajan, suotta pitää valittajia palkkalistoilla tai no jos heille edes maksaisi palkkaa. Olen päässyt kurkkaamaan sisärenkaan touhuja, rahaa pestään kuin monet sukkiaan.

    • solysonin exmyyjä

      Solysonin entinen myyjänä voin kertoa että on ihan eri yritys kuin k1!! Solysonilla autetaan asioissa ja oikeasti halutaan että tulee myyntiä eikä vaan yritetä kusettaa jokaisessa kohdassa! Jokaikisen pennin sain joka mulle kuulu! jopa kertyneet lomarahat!! =)
      jos Espanjaan on lähös töihin niin ehdottomasti kannattaa alottaa solysonilta!

    • tsöptsöp

      Empä tiijä noista puhelinmyynti firmoista, ainakin aurinkorannikon kaikki pajat on jotenki kytköksissä samoihin tyyppeihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe