Tai kauniimpia ?
Naisella pitkät vai lyhkäset hiukset
14
1298
Vastaukset
Kysyksesi on lähes yhtä hauska kuin kysyisi, onko hoikat vai lihavat kauniimpia?
Ps. Sinulla on vissiin pitkät hiukset?- ihg...
Ihqu termi, toi "lyhkäset". Saanenko kysyä, että minkä murrealueen termistöä tuo olisi?
Olen itse nainen, mutta kosken näe moraalista ongelmaa keskustelupalstan julkisiin aloituksiin vastaamisessa (ylipäätään), saanen varmaan minäkin kertoa mielipiteeni?
Itselleni sopii paremmin verraten pitkä.:) Värimaailmaa jos mietitään, niin voisin, em. asiaa ajatellen, kuvainnollisesti melkein suudella viimeisintä kampaajaani.:) Upea ymmärrys väreistä, hänellä! *joihinkin asioihin saa olla tyytyväinen.:)* - KoppavaHoro
Aion itse leikkauttaa rintsikoihin yltävän lettini taas polkaksi.
Mulle sopii kaikki pituudet, pitää vain löytää hyvä kampaaja. :)- Gulio
Pitkä sopii sulle todella hyvin.
- KoppavaHoro
Gulio kirjoitti:
Pitkä sopii sulle todella hyvin.
on kämmenenkokoinen läntti tukkaa, joka on alle 10 senttiä pitkää. Liian iso vaiva aina aamulla peittää se, joten aloitetaan alusta :)
Jopa poikaystäväni - pitkän tukan suuri fani - oli kanssani samaa mieltä nähtyään tuon läntin.
- Papeete1
Juuri taas muistu mieleen kuinka kauniin naisellisia lyhyetkin voi olla.
http://static.howstuffworks.com/gif/marilyn-monroe-158.jpg - En.kerro
jos on kalju nainen?
- udrivemerice
Toi on provo!Pitkät muka madonnamaiset ja lyhyet ranskattaren vienous..Pah,totuus on,että pitkissä on enemmän showta.Ne liehuu,kiiltää,tuntuvat ihanilta.Lyhyt tukka sopii tosi hyvin jos on bailupoikuus päällä..
niin ihan sama onko hänellä hiuksia vai ei.
sinead o'Connor on saatanan kaunis nainen kaljunakin
nothing compares
http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw- En.kerro
tuossa aiemmin ihan sama ihminen mieleen :)
Molemmat on jees, riippuu ihan siitä tykkääkö nainen itse pitää pitkiä vai lyhyitä hiuksia. Lyhyt tukka korostaa kasvojen kauneutta ja nättiä luustoa jos sellaiset sattuu omaamaan. Pitkällä tukalla taas voi halutessan viedä huomiota pois kasvoista. Suomalainen hiuslaatu on usein melko ohut ja heikko, jolloin lyhyt tukka on siistimmän ja nätimmän näköinen vaihtoehto kuin pitkä, ohut "hamppuletti".
Jotenkin mä tykkään enemmän lyhyestä tukasta naisella. Sellainen siisti ja napakka leikkaus on jees. :) Pitkä tukka tylsempi vaihtoehto.Mutta siis joku raja tässäkin. Persauksiin asti on aivan liikaa. Lyhyet hiuksetkin voi olla oikein viehättävät mutta perus-naisellisuuden käsitteeseeni kuuluu nimenomaan pitkät(hköt) hiukset ja jos vielä saa tingata kauniin letityksen kaupan päälle... :D
- FiliaFerusFabulosus
pitkät hiukset - sellaiset sopivan pitkät. Olen lyhentänyt niitä taas n. 8cm, mutta ylettyvät kuitenkin vielä ylitse olkapäiden. Otsatukka on, joka luontaisesti ei suostu suoraksi vaan on taipuisa ja on enemmän tai vähemmän kihartuvaa.
- yreh5
tai punainen. Sitten kun naisessa on vielä lihaa mistä ottaa kiinni, lävistyksiä, tatskoja ja tuntee olevansa kuningatar ja omaa kunnon vahvan mielipiteen siitä, että miehet on sikoja, ollaan jo aika lähellä sitä, millaisia enkelit ovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416