Kunhan kyselen

uusi palstallanne

Pikainen tutustuminen palstaanne pani minut mietteliääksi. Oletin tulleeni miesten keskuuteen, jossa me miehet pohdiskelemme omaa logistiikkaamme. Mistä nuo naiset tänne itsensä ovat tunkeneet? Eikös naisilla ole oma logistinen palstansa? No kerran heitä täällä on pilvin pimein, haistan palaneen käryä. Siksi kysynkin palstallamme luuhaavilta naaraspuolisilta, kuinka moni teistä on edelleenkin sinkku. Kuinka moni eronnut. Kuinka moni yh-äiti. Rohkeasti vain totuutenne julki tuomaan. Ihan omilla rekatuilla nikeillänne.

Kiitos jo etukäteen runsaasta avautumisestanne.

Vielä perustelujanne pyytäisin, miksi siis olet edelleenkin sinkku, eronnut, yh-äiti.

37

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne naiset ovat täällä siksi, että minä olen myös täällä :-).

Toiset olivat ja valmiiksi minua odottamassa ja loput tulleet, kun ovat kuulleet/lukeneet minun olevan täällä.

• uusi palstallanne

Taidat olla karismaattinen. Sinussa on se jokin. Miksi kuitenkin vedät puoleesi kaikki ikuiset sinkut, eronneet ja yh-äidit? Miksi vetovoimasi ei tehoa varattuihin ja tilapäisesti sinkkuvaiheessa oleviin?

• uusi palstallanne kirjoitti:

Taidat olla karismaattinen. Sinussa on se jokin. Miksi kuitenkin vedät puoleesi kaikki ikuiset sinkut, eronneet ja yh-äidit? Miksi vetovoimasi ei tehoa varattuihin ja tilapäisesti sinkkuvaiheessa oleviin?

miettiä maagisen vetovoiman perusteita.

• uusi palstallanne
        runontaja kirjoitti:

miettiä maagisen vetovoiman perusteita.

Vain kaltaisesi, tiedostaen, silti ikään kuin tiedostomattomat, saavat naisten mielisuosion. Kulkevat vanavedessäsi. Kuuntelevat sinua. Ovat johdateltavissasi.

• "miksi siis olet edelleenkin sinkku, eronnut, yh-äiti. "

Viestistäsi saa käsityksen, että ym naisryhmä olisi jotenkin "huonompi" kuin esim parisuhteessa elävä nainen?!

Oletko oikeesti kivikaudelta vai ymmärsinkö vain väärin..?

• uusi palstallanne

En todellakaan ketään aseta omista lähtökohdistani tiettyyn kategoriaan. Olen vain tehnyt joitain nopeita havaintojani palstalaisista ja heidän olemuksistaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• TheOne
        uusi palstallanne kirjoitti:

En todellakaan ketään aseta omista lähtökohdistani tiettyyn kategoriaan. Olen vain tehnyt joitain nopeita havaintojani palstalaisista ja heidän olemuksistaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

..itse tällä palstalla pyörinyt satunnaisesti jo vuosia...välillä pitänyt vuodenkin taukoa kirjottelusta...

..kannattaa suhtautua tietyllä varauksella siihen mitä ihmiset antavat ymmärtää itsestään täällä... ;)

• uusi palstallanne
        TheOne kirjoitti:

..itse tällä palstalla pyörinyt satunnaisesti jo vuosia...välillä pitänyt vuodenkin taukoa kirjottelusta...

..kannattaa suhtautua tietyllä varauksella siihen mitä ihmiset antavat ymmärtää itsestään täällä... ;)

Sinä tunnet palstan ja siellä kirjoittajat. Minä olen uusi, mistään tietämätön. Luon vain mielikuvani lukemani pohjalta.

Miksi varoitat minua suhtautumaan varauksella siihen, mitä kirjoittajat antavat kuvaa itsestään?

Sinä tunnet palstan ja siellä kirjoittajat. Minä olen uusi, mistään tietämätön. Luon vain mielikuvani lukemani pohjalta.

Miksi varoitat minua suhtautumaan varauksella siihen, mitä kirjoittajat antavat kuvaa itsestään?

..osalla saattaa olla useampikin "rekattu" nikki, joissa täysin erilaiset hahmot/persoonat..

Tarkotan et joskus sitä saattaa jostain asiasta väitellä kahden (tai useamman) hlön kanssa omasta mielestään, mutta todellisuudessa kyseessä onkin ainoastaan yksi hlö...eri nickeillä vaan...

• .......

jos me miehet saisimme olla täällä ihan vaan keskenämme, niin emme kai me sentään mistään hiton logiikasta puhuisi???

• uusi palstallanne

Mielestäni miehen logiikka aihealueena on juuri miesten. Naisilla on oma logiikka palstansa. Tokihan piristävän palstaruiskeen tuovat naaraspuoliset keskuuteemme. Silti, jos täällä alkavat pätemään ikuiset sinkut, eronneet ja yh-äidit, silloin on metsään jo menty.

• logiikallasi........

Mielestäni miehen logiikka aihealueena on juuri miesten. Naisilla on oma logiikka palstansa. Tokihan piristävän palstaruiskeen tuovat naaraspuoliset keskuuteemme. Silti, jos täällä alkavat pätemään ikuiset sinkut, eronneet ja yh-äidit, silloin on metsään jo menty.

vaikkapa koirien kasvatus on aihealue, joka kuuluu koirille itselleen?

• uusi palstallanne
        logiikallasi........ kirjoitti:

vaikkapa koirien kasvatus on aihealue, joka kuuluu koirille itselleen?

Älä sotke eläimiä ihmisiin. Eläimillä ei ole samankaltaista tietoista mielen/ymmärtämyksen olemusta kuten ihmisellä. Sinä et ole sinut kokonaisvaltaisen tietämyksen/ymmärtämisen kanssa, joten dialogi kanssasi on aivan hedelmätöntä. Siis yhdentekevää ja ajan hukkaa.

• ei mene.......

Älä sotke eläimiä ihmisiin. Eläimillä ei ole samankaltaista tietoista mielen/ymmärtämyksen olemusta kuten ihmisellä. Sinä et ole sinut kokonaisvaltaisen tietämyksen/ymmärtämisen kanssa, joten dialogi kanssasi on aivan hedelmätöntä. Siis yhdentekevää ja ajan hukkaa.

mitenkään kaaliin, että miehen logiikka/toiminta on suurempi _ongelma_ naisille kuin miehille?

• mirame81
        ei mene....... kirjoitti:

mitenkään kaaliin, että miehen logiikka/toiminta on suurempi _ongelma_ naisille kuin miehille?

juuri vierailen pastalla...Miehet ne ikuinen(?).Minä en ole mitään noista kuvatuista Yh-äideistä,eronneista tai sinkkuista.Siksipä juuri saan ihan rauhassa keskittyä tutkimaan ja pohtimaan MIEHEN LOGIIKKAA.

• uusi palstallanne
        mirame81 kirjoitti:

juuri vierailen pastalla...Miehet ne ikuinen(?).Minä en ole mitään noista kuvatuista Yh-äideistä,eronneista tai sinkkuista.Siksipä juuri saan ihan rauhassa keskittyä tutkimaan ja pohtimaan MIEHEN LOGIIKKAA.

Mitä olet oppinut/tiedostanut miehisestä logistiikasta palstalla oleskelusi aikana. Vastasivatko oleskeluaikaiset kokemuksesi jo ennakolta olevia mielikuviasi? Mitä vielä koet kaipaavasi miesten logiikan taholta. Mikä miehissä sinua vielä askarruttaa?

• sut tunnistaa

Mitä olet oppinut/tiedostanut miehisestä logistiikasta palstalla oleskelusi aikana. Vastasivatko oleskeluaikaiset kokemuksesi jo ennakolta olevia mielikuviasi? Mitä vielä koet kaipaavasi miesten logiikan taholta. Mikä miehissä sinua vielä askarruttaa?

tuosta jankkaamisesta ja siitä, että sun käämit palaa, jos joku uskaltaa olla sun kanssa eri mieltä.

• uusi palstallanne
        sut tunnistaa kirjoitti:

tuosta jankkaamisesta ja siitä, että sun käämit palaa, jos joku uskaltaa olla sun kanssa eri mieltä.

Ja kuka on e.W?

• joku joka tunnistaa sut

Ja kuka on e.W?

et sä osaa piiloutua.

• joku joka tunnistaa sut

Ja kuka on e.W?

käyttänyt itsestäsi nimen omaan e.W etkä ew nin kuin mä.

• mirame81

Täytyy todeta että siihen tutustumiseen menee varmaan enemmän kuin 3kk.mitä täällä olen satunnaisesti vieraillu. Mutta...

Mitä olet oppinut ja tiedostanut miehisestä logistiikasta palstalla oleskelusi aikana.
        -ensimmäisenä tulee mieleen siisteys käsitys...Joillekkin miehille riitää että tavarat on oikeilla paikoillaan.Eivät tunne tarvetta ottaa imuria käteen.
        -Tunteita me naiset että miehet käsittelemme eritavalla.Miehet ovat ongelman ratkaisioita.Silloin kun me naiset tarvitsisimme vain kuunteliaa.Ei siis neuvoja.Hali ruts meininkiä.
        -Seksuaali käsitys on hieman erillainen JOTKUT miehet pitää yhdyntää rakkauden osoituksena Silloin kuin nainen kaipaisi vaan halia.Tosin nyt olen sen viimein sisäistänyt lopullisesti että rakastelu on miehelle tapa osoittaa RAKASTAN ja haluan tehdä sun olosi hyväksi.
        Jaa no siinä muutama...
        Vastasivatko oleskeluaikaiset kokemuksesi jo ennakolta olevia mielikuviasi?
        -kyllä vastasi (olen miehistä ja heidän elämän loogisuudesta jo ennenkin lukenut.Mars ja Venus kirjat,Yhdessä olemme enemmän,Kahden kauppa yms..ja paljon uutta olen ``kuullut``.Kysyinhän yksi ilta vinkkiä miten hemmottelisin miestäni sain hyvin kivoja vastauksia:)Esim tuo femakko juttu...Sen aiheen sisälle en ole viellä päässyt.

Mitä vielä koet kaipaavasi miesten logiikan taholta. Mikä miehissä sinua vielä askarruttaa?
        -vaikka mikä! joka viikko uutta.Paljon myös vihaa naisia kohtaan,katkeruutta,surullista:(
        No siinä muutama asia kaikki ei tule mieleen...koska yleensä en ole kirjallisesti lahjakas tuomaan ajatuksia esille.

• olet melkoinen
        joku joka tunnistaa sut kirjoitti:

käyttänyt itsestäsi nimen omaan e.W etkä ew nin kuin mä.

salapoliiti!

case close

• uusi palstallenne
        joku joka tunnistaa sut kirjoitti:

et sä osaa piiloutua.

piiloutuja luonne. Minulla ei ole mitään syytä piiloutua. Minulla on aina avoimet pelikortit käsissäni.

• ei puska mikään mies ole

• uusi palstallanne

Olen hyvin nopea lukija, hyvin nopea oivaltaja. Mielestäni ei miestä tee se, onko rakattu vai ei. Miehuus tulee ihan muualta. Sitä joko on tai sitten ei.

• niin, että parhaat keskustelut käydään lähes poikkeuksetta aihepiirin vierestä. Väliäkö siis sillä ketkä keskustelee ja missä :)

• uusi palstallanne

Tärkeintä on nimenomaan se, että keskustellaan annetun aiheen mukaisesti.

tavoitetta =)

• piristävää......

törmätä idealistiin, jonka päämääriä pidän sinänsä oikeamielisinä mutta toivottoman epärealistisina

• Joo ei täällä mistään miesten logistiikasta puhuta (paitsi joskus satunnaisesti), saati sitten logiikasta, oikeesti tää on leppoisahko tyhjänjauhamispalsta jossa on suunnilleen saman verran sekä miehiä että naisia. Naisia saattaa olla hivenen enemmän. Tää on ihan viihdyttävä hengailupalsta. :)

Naisten logistisella palstalla taas pyörii hitusen enemmän miehiä ja siellä aloituksissa puretaan katkeruutta ja patoutumia naissukupuolta kohtaan. Palstojen nimet ovat vähän harhaanjohtavia kyllä.

Naimisissa olen, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Eihän sitä tiijä vaikka yksinhuloltajaksi joskus päätyisi. Sinkku olen jo ollut, samoin eronnut, jos avoliitosta eronnutta virallisesti eronneeksi kutsutaan.

• uusi palstallanne

Minä olen kieltämättä hyvinkin kärjistävä persoona. Huudan asioita yli äänivarojeni. Ei kukaan minua kunntelisi, jos hiljaa ja lempeästi puhelisin.

Kaltaisiasi naisia en todellakaan tarkoittanut aloituksessani. Luuletko, etten tiedosta epäonnistumisen tuskaa avioliitossa, joka sitten tuhoutui. Tiedostan. Avioero lienee pahin isku sydämeen, menetetyn rakastetun kuoleman jälkeen.

• pitkiin aikoihin

keskitytty miehen logiikkaan. Tulet sen kyllä huomaamaan.

• uusi allanne

yh, en sinkku (sanan alkuperäisessä merkityksessä) enkä ole edes eronnut. En elä parisuhteessa, minulla ei ole miesystävää, eikä edes rekattua nikkiä! Tai no, tuo viimenen oli pieni epätotuus, mutta me naisethan olemme valehtelijoita ja kieroilijoita kaikki tyynni. Tosin tällä palstalla en sillä nikilläni ole koskaan kirjoittanut.

• oon omasta vapaasta tahdostani vapaa ja änkesin just tälle sivustolle sen takia koska tuntuu kaikkien muittenki olevan täällä siitä jostain syystä.. väki vetää puoleensa.

• LOLOLOLOLOL

Kuis panee? Sä vaan jatkat asialinjalla? lol.

• Papeete1

Tiedä mitään mistään, kun mäkin olen melkein ihan uus palstalainen.

• en...

No en kyllä halua avautua sulle yhtään mistään, aloituksesta lukemani perusteella.

Ja sitten, ps.: ns. "leinomainen" käänteinen sanajärjestys sopii ainoastaan silloin, jos ihmisen sanomassa oikeasti on jotakin kiinnostavaa. Jos taas on ainoastaan keskiverto kirjoittaja, ei varmaan kande yrittää liikaa. Ihan ystävällisesti sullekin, mies. Varmaan kohtuu paljon olet tällä keskustelupalstalla käynyt ( anteeksi, *köh* *vits*).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      941
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      851
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      277
      824
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      58
      758
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      673
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      579
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      576
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      566
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe