Joo,pakko vähän ylistää kyseistä miestä,diggaan nimittäin musasta todella paljon.
Paras biisi on Gimme the light,mun mielestä.
I'm still in love with you (feat.sasha) on kans ehkä seuraavaks paraks.
Sit hyvii on kans Baby boy tietty ja Like glue on ihan huippu.
Muita faneja?
SEAN PAUL
8
465
Vastaukset
- Eki
Ei oo muita fanei... Sä oot ainoo!
- miröfalstakemtkiks
sana pool ruuls
- yumi
on tääl faneja...
- Idwe
JOO! Oon fani... =0p Mun mielest parhait biisei on noiden lisäks ehkä International Affair ja Shake that thing
- Niina
Kaikki biisit tosi hyviä,tollasta miestä musabisnes on just kaivannut,poikkeaa kaiken maailman eminemeistä ja ali geistä...positiivisesti vielä!
- pena
mä olen fani piste
- *Rap girl88*
joo, tykkään kans Sean Paulista.. sillä on ihan ääni ja jänskä "oma puhetyyli".... ja jätkä on muutenkin hyvän näkönen...
- mää
Joo, Sean Paul on just best! Mun mielest se parhait kappaleita on kans Gimme the light, sit espanjan kielinen Punkie, Like glue, Get busy ja Baby boy. Mun seinät on täynnä sen kuvii, se on niin iihaanaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109