SEAN PAUL

babygirl

Joo,pakko vähän ylistää kyseistä miestä,diggaan nimittäin musasta todella paljon.
Paras biisi on Gimme the light,mun mielestä.
I'm still in love with you (feat.sasha) on kans ehkä seuraavaks paraks.
Sit hyvii on kans Baby boy tietty ja Like glue on ihan huippu.
Muita faneja?

8

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

      Ei oo muita fanei... Sä oot ainoo!

      • miröfalstakemtkiks

        sana pool ruuls


    • yumi

      on tääl faneja...

    • Idwe

      JOO! Oon fani... =0p Mun mielest parhait biisei on noiden lisäks ehkä International Affair ja Shake that thing

    • Niina

      Kaikki biisit tosi hyviä,tollasta miestä musabisnes on just kaivannut,poikkeaa kaiken maailman eminemeistä ja ali geistä...positiivisesti vielä!

      • pena

        mä olen fani piste


    • *Rap girl88*

      joo, tykkään kans Sean Paulista.. sillä on ihan ääni ja jänskä "oma puhetyyli".... ja jätkä on muutenkin hyvän näkönen...

    • mää

      Joo, Sean Paul on just best! Mun mielest se parhait kappaleita on kans Gimme the light, sit espanjan kielinen Punkie, Like glue, Get busy ja Baby boy. Mun seinät on täynnä sen kuvii, se on niin iihaanaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe