Ford Audi Nissan Saab Opel Bmw toyota jne. Ps. perustelut ja sit huonoin merkki kans.. kiitti!
Mikä on paras auto merkki?? tässä olis lista!
90
9078
Vastaukset
- Pinkkipaita
AUDI on ehdottomasti paras, luotettava ja sporttisin. Ei mikään köyhien rumilusten lelu. Japsit on huonoimpia.
- missä ovat
Minäkin voin sanoa että audi on paska ja toyota on paras ja piste. Audi, skoda, seat, vw ovat kaikki samaa tavaraa eri ulkokuorissa. Samat pohjalevyt, tekniset ratkaisut, moottorit, vaihteistot yms... Paras auto on Lexus. Kohta joku itkee, että ylihintainen toyota! Euroopassa toyotan ja lexuksen yhteistyö taitaa tällä hetkellä rajoittua yhteen dieselmoottoriin. Lexus on edustava, sillä on tyytyväisimmät asiakkaat, paras huoltopalvelu, se on merkkien merkki 2008 ja lisäksi on voittanut lähes jokaisen laatuvertailun. Muunmuassa TM:n vertailussa lexus ls600h vei mersun s-sarjalaista. Toyotan konsernin mestariteos, suoraan japanista.
- Eino vaan
missä ovat kirjoitti:
Minäkin voin sanoa että audi on paska ja toyota on paras ja piste. Audi, skoda, seat, vw ovat kaikki samaa tavaraa eri ulkokuorissa. Samat pohjalevyt, tekniset ratkaisut, moottorit, vaihteistot yms... Paras auto on Lexus. Kohta joku itkee, että ylihintainen toyota! Euroopassa toyotan ja lexuksen yhteistyö taitaa tällä hetkellä rajoittua yhteen dieselmoottoriin. Lexus on edustava, sillä on tyytyväisimmät asiakkaat, paras huoltopalvelu, se on merkkien merkki 2008 ja lisäksi on voittanut lähes jokaisen laatuvertailun. Muunmuassa TM:n vertailussa lexus ls600h vei mersun s-sarjalaista. Toyotan konsernin mestariteos, suoraan japanista.
Japsit ylikehuttuja,ylihinnoiteltuja,huonot ajo-ominaisuudet,turvattomia ,ruostuvat helposti ja huom.muualla euroopassa vähän japseja.Tuo jonkun kehuma leksu on itseasiassa isompi korolla ja lotjamainen tekele.
- Nivat
Eino vaan kirjoitti:
Japsit ylikehuttuja,ylihinnoiteltuja,huonot ajo-ominaisuudet,turvattomia ,ruostuvat helposti ja huom.muualla euroopassa vähän japseja.Tuo jonkun kehuma leksu on itseasiassa isompi korolla ja lotjamainen tekele.
Kyllä ehdottomasti Lada Niva on paras AUTO V...u teitä tolloja. Onk olemassa absoluuttsta totuutta, Eiköhän se näiden proamistenkin kannalta riipu käyttötarkoituksesta
- kerro Eino kerro
Eino vaan kirjoitti:
millä me saatais sinutkin uskomaan.
- Eino vaan
kerro Eino kerro kirjoitti:
millä me saatais sinutkin uskomaan.
En usko marginaaliryhmiä,suuret joukot sensijaan antaa uskottavuutta.
- artcy
Mulla on semmoinen muistikuva, että sellaiset premium auton perusvarusteet , kuten automaattivahteisto, automaattiilmaistointi ja vakionopeudensäädin oli Audissa vähän hukassa. Täytyi ostaa muun merkkinen auto, jossa ne tuli vakiona mukana. Mikä on Audin sporttisuus? No se oli tietysti aikanaan kaksitahtisena hauska peli.
- ööröm.
Nivat kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti Lada Niva on paras AUTO V...u teitä tolloja. Onk olemassa absoluuttsta totuutta, Eiköhän se näiden proamistenkin kannalta riipu käyttötarkoituksesta
...mun mielestä Nivat kirjoittaa asiaa...auto käyttötarpeen mukaan .niva ois ihan jees peli,niin ku kaikki muutkin autot joita silloin tällöin edes vähän huolletaan...
- gjcfj
artcy kirjoitti:
Mulla on semmoinen muistikuva, että sellaiset premium auton perusvarusteet , kuten automaattivahteisto, automaattiilmaistointi ja vakionopeudensäädin oli Audissa vähän hukassa. Täytyi ostaa muun merkkinen auto, jossa ne tuli vakiona mukana. Mikä on Audin sporttisuus? No se oli tietysti aikanaan kaksitahtisena hauska peli.
Mun Honda Accordissa on ne kaikki,lisäksi myös kattoluukku.Eikä ole premium.
- Anonyymi
Lamborgini se kestää.
- joklu vaan
katso että auto on siinä kunnossa minkä arvoinen se on,samoja romuja ne merkistä riippumatta.
- ...........
Königsegg? http://www.koenigsegg.com/ On tuossa yksi myynnissä edullisesti http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=113860560&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=13450&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
- alfa roomeo
Sitä kun kuulemma naiset kuolaa.. Vaikka omistajan kukkaro onkin kovilla...))))))))
- Grand Espace IVb
...on muuten tällä listalla Ford = Perushoppa, kohtalaisia ajella, mutta meluisia Audi = ylihinnoiteltu volkkari, silti pikkuvikoja, ei toki ruostu Nissan = OK japanilainen Saab = tarpeeton merkki markkinoilla Opel = tarpeeton merkki markkinoilla Bmw = jotain munaa sentään, hyvät dieselmoottorit toyota = perusharmaa kulkuneuvo, ei tosi automiehille tai -harrastajille! Terv. Autofani 38-v., eli vähintään 30-vuotta olen seurannut autotekniikkaa (luin TM ja TL jo 7-vuotiaana).
- Nimetön
jos vetailussa olis peugeot,bmw,nissan,Audi,saab ja ford, niin miten antaisitte ääniä? 1-6 niin näkee mistä ihmiset todella mieltyvät, ja mitkä joutais heti jorpakkoon!! omat arviot: ------------------------------------------------ Peugeot:3 Saab:1 Bmw:1 Audi:6 Ford:4 Nissan:5
- iur678ijhfvg
Hassuja asenteita. Kai se Nissan on "harmaampi", kun olen Toyotaan yleensä päätynyt. Onko esim. isälläsi ollut Nissan, vai mistä moinen Mielipide?
- Hölmöläinen
Kaveri kirjoittaa kuin 7-vuotias.
- kaikenlaisia
Nimetön kirjoitti:
jos vetailussa olis peugeot,bmw,nissan,Audi,saab ja ford, niin miten antaisitte ääniä? 1-6 niin näkee mistä ihmiset todella mieltyvät, ja mitkä joutais heti jorpakkoon!! omat arviot: ------------------------------------------------ Peugeot:3 Saab:1 Bmw:1 Audi:6 Ford:4 Nissan:5
Mersu on paras kokonaisuus,mutta jos ois varaa ylläpitää audia niin sen ottaisin.
- xdf
Hölmöläinen kirjoitti:
Kaveri kirjoittaa kuin 7-vuotias.
Lahjakas kaveri 7 vuotiaaksi.
- vanhus
Minä olen ajanut noita autoja jo 66 vuotta
- minä vaan
no mä ostin wv se oli iha huono mut golfi oli hyvä
- aivan selvä!
Tyhmä kysymy itsestään selvään asiaa. Paras on honda.Ei mirtään jakoa muilla!
- Söpis bi-kundi 18w
Audi on paras, se on niin sporttinen, ei ole liian maskuliininen kuten BMW.
Huonoimpia on ne ankeamuoviset kamalat korealaiset kipot, siis YÄK. - scania turbine
poijjaat poijjaat.. eikö se o niiin että ihan maun mukkaan kukin ostaa autosa`? :) itse olen mersu miehiä.. tähän asti on kestäny mut kerkiäähän se vielä laueta ;)
- LADA
LADA ON PARAS JA LUOTETTAVIN KAIKKI MUUT ON PASK OI
- 9999t
Parhaat tulevat amerikasta. Olen kerran nähnyt New Yorkin laivasta vuonna 1978. Muuttaisin jenkkeihin loppuiäkseni jos pystyisin.
1. Chrysler
2. Lincoln
3. Cadillac
Huonoimmat
1. Honda
2. Mitsubishi
3. Mazda - natikkasitikka
Citroenit on kauniisti muotoiltuja ja käytännöllisiä?
CITROEN.
Opelit on myös aika hyvin muotoiltuja
OPEL.
Mersu taas on sellainen auto jolla en kehaisi ajaa.
PAPPAAUTO- Anonyymi
Joo niin mun poika sanoi että Mersu on papparaisten auto, totesin että Joo mä oon papparainen =isoisä .
- hyi hinttejä
Surkein noista on Audi: niillä ajelee vain ylimieliset HOMOT.
- mb e 320 -09
Mersu on paras, italialaiset ja ranskaliset paskimpia
- 90R5CH3
Porsche on lähinnä sydäntäni.
- jessenit37
Skoda,Citröen,Volkswagen ja Honda.
Yhdel tyypil oli Audi,joka hajos vitun pian...ei ollu ku 2007 mallii.
BMW on näöltään ihan hienoja,mutta sisältä täys PASKA - k
bmw 2002 turbo on aika makee mun mielest ja sit tykkään näist dodgeist ja chervoleteist
- NEIDEILLE:
-Onneksi koulut alkavat taas maanantaina-
- auto12345
Vw on ihan paras!!!!!!
- 1235874
Minun auto
- lexus on luxus
saksalaiset on ylihintaisia ripuleja. audi on pirkka vw ja bemari on kikkulin venytin mut pikku pimperot käy niihin kuumina.
- santtu835
Chevrolet
Cadillac ja
ford mustang on parhaita e siit mihinkään pääse. - vähämeluinen
Tavisautoista Renault on ainakin kokeilemisen arvoinen. Ei rata-ajoon, vaan tavalliseen turvalliseen liikenteeseen.
Huonoin on Audi (ja ehkä myös BMW) koska sillä saa itselleen rattikaaharin maineen. - ItalDesign
En tiedä parhaudesta, mutta seksikkyydessä automerkkejä on mukava mittailla :P
Ykkösenä painivat tavismerkeistä BMW ja Alfa Romeo. Italialaiset autot ovat urheilullisia ja Maseratihan on eräänlainen hardcore-Alfa. Maserati on Ferraria tyylikkäämpi, myöntäkää vain! BMW on nautinnollinen katsoa ja ajaa.
Sitten varmaan nauretaan, mutta Saab ja Volvo. Niissä vain on sitä jotain...Lujaa luonnetta ja persoonallista kauneutta. Muualla näitä pidetään erittäin eksoottisina merkkeinä ja omistajilla on positiivinen leima otsassa.
Muut jäävätkin hajasijoille. Japsimerkeistä mieleen tulee lähinnä Subaru koska muut ovat vaan niin tylsää tusinatavaraa...Jenkeistä komeimpia on moparit, uustuotannosta erityisesti Dodge Challenger ja uusi Chrysler 300. MG on tyylikkäin britti ja Mini tyylikkäin pikkuauto. - 2457
Paras auto: Pontiac Trans Am. Perustelu,: Ritari Ässän auto.
http://dayerses.com/data_images/posts/pontiac-firebird-trans-am-replica/pontiac-firebird-trans-am-replica-01.jpg - Artzi
Minusta Mersu on maailman paras ja ihanin auto. Mullon semmonen papan vanaha tiisselimese.
Siinon joku pikkuvika, jonka takia pirssin piirilevy on päättänyt ettei yläkierroksia saa käyttöön. Aluksi se vähän harmitti, ku ei meinaa ehtiä liikenteen sekaan risteyksistä, eikä pääse ihan sattaakahtakympiä moottoritiellä (ilman alamäkeä). Mutta hyvin son kulkenu jo nelejä vuotta vijallisenaki.
Mersu on nääs niin hyvä ettei pikkuvijat haittaa. Ja ihan jatkuvasti ohittelen Ooppeleita ja Volvoja.
Ooppeleilla häätyy ajjaa kovin hittaasti, ettei tuuli puhalla kattoa irti. Ooppeleissa asuu kuulemma myös pahoja henkiä, jotka päästelee kummallisia ääniä ja ruostuttaa henkivoimillaan auton peltejä. Ooppelit on myös tyhmän värisiä.
Volvothan on roottalaisten kasaamia rattoreita. Ne on maailman turvallisimpia autoja suhteessa roottalaisten heteromiesten määrään. Volvoilla ei kannata ajjaa lujjaa, sillä volvomiehet haluaa aina jonku perään kiinni.
Kyllä mersu on ihana ja tojota kanssa. Mersuja tekkee samat sällit, jotka kasasi Hitlerille huippuja tankkeja. Net kasataan huolella. Tojota taas on kasattu japanialaisella rakkaudella, joka tuntee vain suuren onnistumisen tai itsemurhan.- pertza1
Kato nyt kuitenkin Artzi ekakas sen tiisselis moottorin etupäästä,että onks kaikki pistokkeet varmasti kiinni ja puhtaat hapettumista. Mulla hyyty mersun kiekat 3200 ja sain vaikka mitä ohjeita ja hintoja remonttiin. Puhuin sitten tutulle asentajalle ja hän vilkais vaan korjaamonsa pihalla autoa ja ropels hetken yhtä pistoketta ja paino sen paikalleen. Johan alko kierrokset toimimaan. Olikohan se joku ahtopaineensäätimen pistoke tai ihan joku muu, mut kuitenkin. Ai niin, kyllä nää cdi mersut ovat paljon huonompia kuin vanhemmat versiot.
- Anonyymi
Kyllähän japanilainen teki hyviä lentokoneita , Mitsubishi?
- Tyttömäinen poika
Audi on paras!!!
- Uusinta korimallia
Nissan Primera 2003-2004 3000-4000 eurolla. Nissania on myyty Suomessa jo 50 vuotta hyvällä menestyksellä.
- n:17v Toyota
kokemusta on Toyotasta, vähät koeajoja tehty VW, Audi.
olen katellut Toyotaani jo yli 17-vuotta, vieläkin pystyssä.
Toyotani olisi varmaankin vielä paremmassa kunnossa jos olisin sitä enemmän jaksanut huoltaa, ja tämä on ensimmäinen Toyotani.
ollut vikoja vain muutama,
ovi yhtäkkiä ei pysynyt kiinni ja aukeili kokoajan ajaessa, pakko korjata ja on korjattu.
takaluukku ei pysy auki vaan pamahtaa kiinni kuin giljotiini, jos ei pidä toisella kädellä sitä ylhäällä, siitä on pumppu rikki, ei pakko korjata ja siksi ei korjattu.
pohja ruostunut lähes puhki, mutta ei pakko vielä korjata, ei ole korjattu.
Miettinyt olen että mahtaako kahta vuottakaan pohja enään mennä läpi katsastuksen.
Toyota on toiminut aina hyvin, talvella saa aina heti käyntiin vaikka ulkona se on aina ollut, yksi asia mistä pidän on se että Toyotallani pystyy kulkemaan pitkään 120 km/h ilman moottorin kuumenemista. Toyotan huippunopeus liikkuu tällä hetkellä 135 km/h, koska ei ole kovempaa koskaan tarvinnut yrittääkkään ajaa.
auton arvo nyt on käytännössä lähemmäs 0€, kai se ikä ja viat sen selittää.
ehkä netissä voisi pyytää 200€ sillä sisältä täysin ehjä, mutta toisinaan ulkokuoressa jonkunverran ruostetta ja poja kyllä mätä sekä ratti tärisee ajaessa, jarrut aika huonot, mutta muuten hyvä ja kulkee hyvin.
ihmettelin kun 2008 kysyin sen hintaa, se liikkui 2000€ paikkeilla, periaatteessa nyt ei ole järkeä sitä korjata kun hinta tuskin nousee nollasta ellei kuluta tuhansia euroja korjaukseen.
on siitä 2011 kesällä sulat vaihdettu, pölykapselit uusittu, ja jotain muuta pientä, ei ne paljoa maksaneet.
mutta se siitä, hyvä auto on ollut, hyvin palvellut,
tällähetkellä siinä parasta on ettei haittaa vaikka ojaan ajais, lentää osien erotteluun- kaatopaikalle jahka se hajoaa tarpeeksi. mutta jos sen korjaus maksaa muutaman satasen saattais vielä korjauttaa niin et toimii sekä menee katsastuksesta läpi. kiitos lukijoille, tämä on vain yksi Toyota maailmasta. kertokaa ihmeessä vastaavia kokemuksia, vaikka muistakin merkeistä. :)- köyhä autoilija
Pieni vinkki luukun pumppujen pikakorjaukseen. Jos olet oikea kätinen, niin pidä luukku vasemmalla kädellä täysin auki ja ota oikella kädellä tukeva ote pumpun keskeltä. Sitten nykäset pumppua reippaasti alas päin, että pumpun männän varsi taipuu. Toistat sitten saman toiselle pumpulle. Vasen kätinen toimii toisinpäin. Jos ei vieläkään pysy auki taivuta vähän lisää. Ite olen aina korjannut pumput sillai. Ei vanhaan autoon kannata mitään uusia luukun pumppuja ostaa. Remontti vie aikaa n. minuutin ja sopii kaikkiin merkkeihin.
- joogus28
200€ ei huono hinta kun ottaa huomioon mitä on lisätty, mutta jos se auto hajoaisi alle kahdessa vuodessa rungon pettämisen takia, huono juttu. Ei taida ostaja voittoa saada.
- uusista pyyhkimistä
- pölykapseleista
jne. ei ole hyötyä jos auto hajoaa, ellei ole toista mihin sopisi ne pölykapselit.
mut jos auto pelittää yli kaksi vuotta ilman pohjan pettämistä tai jonkun muun, niin tarjous olis kai ihan jees!
- sisältä täysin ehjä, onko varmasti kaikki?
luulis et noin vanhas autos ois sisustakin vähän kulunut.
en nyt kuitenkaan halua ostaa mutta kyselen vain.
ei ole tarvetta vanhalle.- n:17v Toyota
niin toi 200€, se oli ihan heitto vaan sille että jos sen aikois myydä niin mitä siit viittis pyytää.
sisältä on se kasettisoitin rikki, radio kyllä toimii mut heikosti, ja säilytyslokeron kansi vähän rikki ja ei naksahda kiinni.
enpä juurikaan näe autossa sisällä mitään vikaa penkkien pehmusteissa, jne.
en aijo myydä tätä autoa, ajatus on kuluttaa se itse loppuun.
kukapa haluaisi giljotiini takaluukun. :D joka aukee käytännössä pelkästään avaimella, joskus vivusta kuskin paikalta.
kiva kun hinta laatusuhde ei menny ihan väärin, olis siin saanut mukana kaikki vakiotarvikkeet, ja talvirenkaat, koukku, jne.
kieltämättä tämä autoni on riskipeli, lähinnä juuri sen pohjan takia.
siksi en aijokkaan myydä. - joogus28
n:17v Toyota kirjoitti:
niin toi 200€, se oli ihan heitto vaan sille että jos sen aikois myydä niin mitä siit viittis pyytää.
sisältä on se kasettisoitin rikki, radio kyllä toimii mut heikosti, ja säilytyslokeron kansi vähän rikki ja ei naksahda kiinni.
enpä juurikaan näe autossa sisällä mitään vikaa penkkien pehmusteissa, jne.
en aijo myydä tätä autoa, ajatus on kuluttaa se itse loppuun.
kukapa haluaisi giljotiini takaluukun. :D joka aukee käytännössä pelkästään avaimella, joskus vivusta kuskin paikalta.
kiva kun hinta laatusuhde ei menny ihan väärin, olis siin saanut mukana kaikki vakiotarvikkeet, ja talvirenkaat, koukku, jne.
kieltämättä tämä autoni on riskipeli, lähinnä juuri sen pohjan takia.
siksi en aijokkaan myydä.joopa, hyvä kuvaus takaluukusta,
giljotiini takaluukku! :D
- bmw kusipää
Ford; perus Pentti insinööri auto,kaii keskiverto ajettava
Audi;Hyvä ajettava mutta muovia palaset.Ja muuten maksaa!
Nissan;Todellako?
Saab;Aivan kamala ajettava
Opel;Ihan jees ajettava,keskiverto auto
Bmw;Tuntuva tatsi tiehen,tulee fiilis että ajaa
toyota ;Keskikastia,perusduunari auto jota halutaan hehkuttaa aikaisemman menetyksen takia
Mercedes;Hyvä ajettava,E-sarjalaiset "kuin ajaisi pumpulissa"
Kia;Oikeestikko?
Hyundai;Siiis,aivan oikeestikko?
Skoda;Pahempaa kivirekeä saa hakea
Vw;Hyvä ajettava,jopa pienemmät mallit.
Daewoo;Siis millon nää vitsit loppuu?- MaudiHaudi
Korkea on poika tietämystaso sinulla.
Miten Skodan ja VWn ajokokemus voi olla noin erinlainen? Kyseessä kuitenkin samat autot eri koripaneeleilla ja sisustalla.
Saab kamala ajettava? Yhtä pehmeä jousitus on siinä kuin mersussakin. Parempi se on ajaa kuin Audi.
- barasts
Rover, Tucker tai ehkäpä Neckar?
- rottelo ..
En minä tiijä autoloista, vain minnu harmittaa kun valamettini laturi hajosi nyt jo eikä oo vielä pyöriny kun 50 vuotta....... että ottaa pannuun @ X Z ! "¤& (I) ....
- jeps.
eiköhän se Lexus ole
2 toyota tai hyundai
3 mitsubishi
4 mazda
5 honda
6MB
7..no menee vaikeeksi ,keksi itse- näi o
Japseilla yms. Vinosilmillä ei muita maistuvia autoja kuin urheilulliset mitsut ja subarut. Parhaat autot tulee saksasta miinus audit ja ooppelit tai jenkeistä esim dodget ja chevyt
- Aina tätä vääntöä..
Makuasia! Huollot tehty ja historiat tiedossa..... Se on aika hyvä..
Huom.. Luin Auto Bildiä jo 1 vuotiaana Saksan kielellä.. - pösö mies
meil on aina ollu pegeotin autoi ei mitään vikaa oo ollukaan
- En Ostaisi.
Vuoden 2003 pösööstä tuli avattua jarrurummut pari vuotta sitten. Aika lähelle samassa kunnossa kun juuri aikasemmin avatussa '89 Asconan vastaaavassa. Voi olla että ihan vähän vähemmän ruostetta. Mutta.. Asconan jarrut oli sentään suunniteltu korjattavaksi. Pösöön kohdalla joutui kaivamaan 10 mm poran esiin ja patenttivirityksellä saatiin toimimaan. Merkkikorjaamolla olisi tietty vaihdettu koko rumpu koska ruostevaurio oli rungossa, (eikä erillisessä holkissa kuten asconassa).
- Superauto-lista
Jos pitää listata kaikkien aikojen parhaat autot , ja hinnalla ei oo väliä niin :
tässä oma 5- lista
1. Bugatti Veyron
2. Porsche 911 carrera
3. Aston martin V8 Vantage
4. Lamborghini Gallardo
5. Ferrari 458 - TietäväV8
Parhaat:
Cadillac
Lincoln
Chevrolet
Buick
Pontiac
Oldsmobile
Imperial
Chrysler
Volvo
Mercedes-Benz
Mazda
Huonot:
Toyota
Hyundai
KIA
Audi
Renault
Citroen
Peugeot
Fiat
Alfa Romeo- Autofani 33v
Ompas raju tappelu käynnissä, pojatpojat. Lähtökohtaisesti kukin ostaa mitä itse tykkää ja mihin rahallisesti pystyy. Oma mielipiteeni on seuraava:
1.-Paras 20.-huonoin
1. Audi - Sporttinen, nykyaikainen ja kilpailijoita selvästi halvempi ja varustellumpi.
2. Skoda - "Halvempi audi", mutta ajettavuus samaa luokkaa ja varustetaso heikko. Paras hinta-laatu suhde.
3. Kia - Tyylikkäin auto markkinoilla ja hyvä varustetaso ja pisin takuu.
4. Bmw - Urheilullisin, mutta kilpailijoistansa pienin ja kallein.
5. Citroen - Tyylikäs ja muodikas kokoonpano, sisätilat ovat surkeat.
6. Volkswagen - Perus auto, ei mitään hienoa, mutta ei mitään huonoakaan.
7. Volvo - Hyvä varustetaso, mutta moottorit huonoja ja äänekkäitä.
8. Opel - Volkkain kaltainen peruspaketti.
9. Chevrolet - Tilava ja mukava, mutta ruma ja epätaloudellinen.
10. Hyundai - Kiian huonompi versio, vaikkahinta on sama.
11. Lexus - loistava auto, mutta hintaansa nähden liian kallis.
12. Mazda - mukava, mutta tylsä
13. Peugeot - erittäin tylsä, ei mitään hyvää kuin hinta.
14. Renault - sama kuin peugeot
15. Seat - tuntuu loistavalta, mutta näyttää lelulta ja kaikki kulmat ovat kolmioita.
16. Mercedes - kilpailijoihinsa nähden kallis ja tulee Audia ja bmwtä selvästi jäljessä lähes kaikessa
17. Nissan - epämukava ja epätaloudellinen.
18. Honda - ei mukava, tehokkaat moottorit
19. Mitsubishi - tulee lähes kaikkia automerkkejä jäljessä
20. Toyota - autoa ei ole tehty loppuun, sisätiloissa lähes kaikki on pielessä, ja moottori ja vaihteisto ei toimi oikein verrattuna muihin tämänpäivän autoihin
- SUPERCARS
Jos 5 autoo sais valita omaan talliin niin ihan ekaksi Reliant robin! Maailman hauskin auto! Toiseksi Aston Martin V12 S Vantage. Kolmanneksi BMW 530 1 M, Neljänneksi Ford Mustan Shelby GT 500 ja viidenneksi pääsee Porche 991 GT3. Voisin väittää että kellään ei ole näitä viittä autoa vastaan yhtään mitään. Itse omaan Ford Mondeo 05 ST 220 ja olen täysin rakastunut. Autoni on harvinaisempi kuin Aston Martin DB 9 ja ulkonäköön nähden aivan uskomattoman urheilullinen ja hyvä ajettaja!!! Suosittelen.
- mviis
BMW
- Automies12
NOISTA EI MIKÄÄN OO PARAS AUTO MERKKI BUGATTI ON PARAS
- Vielä_kun
joskus näkisit tuon Bugattin luonnossa. Ehkä sitten joskus aikuisena jossain museossa.
- Mr.Mercedes
Mersu on paras, huonoin Audi. Audeissa ei toimi mikään ja ohjaamo liian muovinen. Hyi olkoon.
- Subarut
Subarut on huippuja ns. arkiautojen joukossa. Kaikki ovat aitoja Japanissa tehtyjä. Ei tehdä missään intiassa, romaniassa tai meksikossa jne. Kaikissa hyvä neliveto ja ovat erittäin kestäviä. Sopivat suomen olosuhteisiin todella hyvin.
- teemuonparas
teemun bemari
- perseestä
ei pidä paikkans, teemu on iha perseestä
- ranskalaatuteho
renault clio on ainakin nopea
- audikuskitonhomoja
Bmw on paras koska linttaa :D
- AudiOnParas
Munan jatkeella pääsee korkeintaan ojaan saatanan idiootti mene sinä vittuun siitä ei ees ole nelivetoja keksitty perhana vatipää mene sinne amisymyrääs heittää sitä linttaa vitun apina.
- pottumies
onko valmet hyvä?????????,,,,,,,
- pottumies
auttakaaa????????????????????? vai onko jontikka vielä parempi
- jyrki696969696969669
ei sillä saa edes maissia pellolta saatanan yksikertane maalaiapina, Opette sinä helvetti erottamaa perunan ja saatana vaimos ennenku tuut tänne jumalauta kysymää toommosta hevonpaskaa vitun orangi. John Deere on jees.
- höh2345687532
eks se oo johnny depp
- hiivaminirules
Kuulin et renault on ruikuli riisikuppi :D
- teemunbemariakasyöpä
bemaris on paska
- hiivaminirules
Miten tiiät mun auton??????
- Autoharrastaja.n
Ferrari on paras:)
Kesällä.
Ainiin paitsi ettei kaikil oo varaa laittaa 400 000€ autoon :))
Talveksi löytyy melko perus amg mersu - Anonyymi
Kyllä se volvo pitää olla
- Anonyymi
Kyllä se volvo on paras
- Anonyymi
Todella vaikea kysymys. Uudet on tietenkin aina uusia ja kai sen 3-5- vuotta uudella jos vaan ajaa niin kaikki vanhemmat malliversiot ovat toimivia. Uutta ostaville siis en siis mielipidettä omaa. Tosiaan joku kommentoi, niin upouusia malleja ei kannata ostaa lastentautien ja päivitysten takia.
Eri tavalla mielenkiintoinen kysymys onkin sitten käytetyn auton ostaminen. Nyrkkisääntönä pidän neuvoa - osta auto johon sinulla on varaa. Osamaksusopimusten kanssa ei kannata leikkiä, ellei sattuisi saamaan korotonta ja kaskotonta versiota.
Tonnillakin löytää aivan kelpo pelin vuodeksi-kahdeksi, eli ei käytettyyn autoon minusta kannata kymppitonneja laittaa kiinni. 5-7 tonnin haarukkaan löytää jo pidemmäksi aikaa autoa.
Vanhoista dieseleistä löytää tällä hetkellä hyviä tarjouksia, hiluxit, kolmannen sukupolven crv tai susukeista löytyy hyviä diesel yksilöitä. Kestänevät. Uudemmista niin alle kahdellakympillä saa jo uuden 3-5-v vanhan corollan tai swacen, miksei auriksenkin - ainoalla hybridillä joka minusta kannatta. Ja vaihtoarvo säilyy todella hyvin. Ajoin omalla auriksellani tasan kaksi vuotta ja vaihtohinta pysyi euerolleen samana, eli sain takaisin saman millä ostin. Ajoin 45 000 kilometria.
yaris, swift tai osa ruostesuojatuista mazdoista hyviä valintoja niinikään. Käyettyjen autojen osalta jätän itse ns kalliimmat merkit kuten audit, bmw tai volvot (ehkä V50 D poislukien) ostamatta korkeiden huolto- ja korjauskustannusten takia. Hyviä autoja ajaa, kalliita pitää sanonta on totta.
Pohjoisessa jos asuu, niin sanoisin että Hiluxia järkevämpää autoa en ole vielä keksinyt. Etelässä menee ehkä vähän hukkaan, täällä crv diesel parempi - olemattoman naftankulutuksen takia. Land cruiser olisi ykkösvalinta jos ei tarvitsisi katsella kulutusta, veroja ja korjauskuluja.- Anonyymi
Luulin jo että kirjoitat tästä tärkeästä aiheesta romaanin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643