Auton omistajan selvitys

Masa

Mistäs sen saikaan selville jos haluan rekisterinumeron perusteella selvittää auton omistajan ja hänen puhelinnumeronsa, joku saatanan aivokääpiö kehtasi laittaa autonsa lukittuun parkkihalliin minun paikalle.

21

7555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulle

lähetä "auto ja rek.numero"

siis:
      esim.

auto ABC-123

tekstiviestinä
      numeroon 16400!!

• kokeillut

numeroon 16400
      mallia: (auto xxx444) rekkarin kirjaimet ja numerot yhteen.maksaa jotain 1,60 agee.

• mennyt

toimii vielä lyhyemmin.. esim viesti:

'a abc123' sinne samaan numeroon 16400.

sitten tiedustelusta puhelinnumero niin liikenteessäkin voi soittaa saman tien jos joku törppöilee.

• Arvo Autoilija

Tulivat Itä-Helsingissä kirjoittamaan sakkolapun. Varmuuden vuoksi näytin vielä poliiseille vuokrasopimuksen kyseisestä parkkiruudusta.
      Tosin muistaakseni vielä allekirjoitin poliiseille lapun, jossa todistin olevani kyseisen ruudun vuokralainen. Sanoivat, että jos
      ei auto ala häipymään ruudusta, niin soita hinausauto...

• Pysäköijä

maksaa. Ei ole kovin edullisia.

Soititko?

• Harmaasilmä
        Pysäköijä kirjoitti:

maksaa. Ei ole kovin edullisia.

Soititko?

Hinauksen maksaa se, joka auton on väärin pysäköinyt, tai sitten
        sen auton omistaja. Eikös lasku pamahda omistajalle silloinkin,
        kun siirtokehotusta ei ole noudatettu ja auto estää tien kunnossapidon?

• Volvo

aikaa / rahaa omistajan selvittämiseen.

• Norris

"aivokääpiö" kerran ei ollut paikalla, olisit antanut kääpiön autolle pienen opetuksen....miettii ensi kerralla minne romunsa jättää....

• automan

jos toisen omaisuuteen kajoat

• Norris
        automan kirjoitti:

jos toisen omaisuuteen kajoat

itkeä, jos jättää romuja paikalle, jonka omistan.....näin se homma vaan etenee.

• Tkk
        Norris kirjoitti:

Asia on vaan niin, ettet saa tuhota toisen omaisuutta edes omalla parkkipaikallasi, ellet halua joutua itse maksumieheksi!

• Norris
        Tkk kirjoitti:

Asia on vaan niin, ettet saa tuhota toisen omaisuutta edes omalla parkkipaikallasi, ellet halua joutua itse maksumieheksi!

se puusilmä tietää kuka sitä koulutti. Vaikka pelimies olenkin en ajatellut jättää yhteystietoja tuulilasiin...

• Pelimies
        Norris kirjoitti:

se puusilmä tietää kuka sitä koulutti. Vaikka pelimies olenkin en ajatellut jättää yhteystietoja tuulilasiin...

... kolhii autoani, joka sattuu olemaan jonkun muun hallitsemalla pysäköintipaikalla, esim. lukitussa autohallissa, niin käyn jonkin ajan kuluttua vastaavasti kolhimassa ko. paikalla parkkeerattua autoa.

Silmä silmästä, niin se vaan menee!

• Lukija
        Pelimies kirjoitti:

... kolhii autoani, joka sattuu olemaan jonkun muun hallitsemalla pysäköintipaikalla, esim. lukitussa autohallissa, niin käyn jonkin ajan kuluttua vastaavasti kolhimassa ko. paikalla parkkeerattua autoa.

Silmä silmästä, niin se vaan menee!

siinä on taas jonkun "eksyneen" auto?
        Aika erikoisia juttuja kirjoittelette!!!

• automan
        Norris kirjoitti:

harvemmin niitä romujen paikkoja omistetaan, käyttöoikeus useimmiten taitaa olla kyseessä.
        Ja sama se, vahingonteko kummassakaan tapauksessa ei ole sallittua. Oletkin sitten suurempi "älykääpiö" jos niin teet.

• perään!

Niin minä ainakin teen, että jos joku kehtaa jättää autonsa minun parkkiruutuuni, niin ajan omani jononjatkoksi niin, että muut kuin häirikköpysäköijä, pääsevät jatkamaan matkaansa. Ja häiriköijälle luonnollisesti lappu ikkunaan tyyliin "jos haluat autosi pois ruudusta, niin soita parkkiruudun omistajalle numeroon XXX-XXXXXXX".

• Jamppa

peruuttaisin autosi pois tieltä / tuhannen säleiksi pick-upillani.
        "soita parkkiruudun omistajalle"...haloo onks ketään kotona?....sun auto meni juuri paskan päreiksi...BUAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA......

• Teekkari
        Jamppa kirjoitti:

peruuttaisin autosi pois tieltä / tuhannen säleiksi pick-upillani.
        "soita parkkiruudun omistajalle"...haloo onks ketään kotona?....sun auto meni juuri paskan päreiksi...BUAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA......

Hyvin sanottu.

Naurattaa kympillä!

Voi äijä olla ihmeissään!?!

• Pysäköinninvalvoja

pitkään aikaan: "ajan omani jononjatkoksi"
        On järki karannut kauas.

• Masa

Joo kyllä mä sitä koristelin, mutten aiheuttanut mitään vahinkoa. Saas nähdä oliko se vaan joku vieras tampio vai joku uusi talonasukas joka vaan erehtyi paikasta, Jolloin meistä ei varmaankaan tule hyviä naapureita.

• Pitkän

vai on auto vieläkin paikallasi??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe