Mistäs sen saikaan selville jos haluan rekisterinumeron perusteella selvittää auton omistajan ja hänen puhelinnumeronsa, joku saatanan aivokääpiö kehtasi laittaa autonsa lukittuun parkkihalliin minun paikalle.
Auton omistajan selvitys
21
7555
Vastaukset
- Sulle
lähetä "auto ja rek.numero"
siis:
esim.
auto ABC-123
tekstiviestinä
numeroon 16400!! - kokeillut
numeroon 16400
mallia: (auto xxx444) rekkarin kirjaimet ja numerot yhteen.maksaa jotain 1,60 agee.- mennyt
toimii vielä lyhyemmin.. esim viesti:
'a abc123' sinne samaan numeroon 16400.
sitten tiedustelusta puhelinnumero niin liikenteessäkin voi soittaa saman tien jos joku törppöilee.
- Arvo Autoilija
Tulivat Itä-Helsingissä kirjoittamaan sakkolapun. Varmuuden vuoksi näytin vielä poliiseille vuokrasopimuksen kyseisestä parkkiruudusta.
Tosin muistaakseni vielä allekirjoitin poliiseille lapun, jossa todistin olevani kyseisen ruudun vuokralainen. Sanoivat, että jos
ei auto ala häipymään ruudusta, niin soita hinausauto...- Pysäköijä
maksaa. Ei ole kovin edullisia.
Soititko? - Harmaasilmä
Pysäköijä kirjoitti:
maksaa. Ei ole kovin edullisia.
Soititko?Hinauksen maksaa se, joka auton on väärin pysäköinyt, tai sitten
sen auton omistaja. Eikös lasku pamahda omistajalle silloinkin,
kun siirtokehotusta ei ole noudatettu ja auto estää tien kunnossapidon?
- Volvo
aikaa / rahaa omistajan selvittämiseen.
- Norris
"aivokääpiö" kerran ei ollut paikalla, olisit antanut kääpiön autolle pienen opetuksen....miettii ensi kerralla minne romunsa jättää....
- automan
jos toisen omaisuuteen kajoat
- Norris
automan kirjoitti:
jos toisen omaisuuteen kajoat
itkeä, jos jättää romuja paikalle, jonka omistan.....näin se homma vaan etenee.
- Tkk
Norris kirjoitti:
Asia on vaan niin, ettet saa tuhota toisen omaisuutta edes omalla parkkipaikallasi, ellet halua joutua itse maksumieheksi!
- Norris
Tkk kirjoitti:
Asia on vaan niin, ettet saa tuhota toisen omaisuutta edes omalla parkkipaikallasi, ellet halua joutua itse maksumieheksi!
se puusilmä tietää kuka sitä koulutti. Vaikka pelimies olenkin en ajatellut jättää yhteystietoja tuulilasiin...
- Pelimies
Norris kirjoitti:
se puusilmä tietää kuka sitä koulutti. Vaikka pelimies olenkin en ajatellut jättää yhteystietoja tuulilasiin...
... kolhii autoani, joka sattuu olemaan jonkun muun hallitsemalla pysäköintipaikalla, esim. lukitussa autohallissa, niin käyn jonkin ajan kuluttua vastaavasti kolhimassa ko. paikalla parkkeerattua autoa.
Silmä silmästä, niin se vaan menee! - Lukija
Pelimies kirjoitti:
... kolhii autoani, joka sattuu olemaan jonkun muun hallitsemalla pysäköintipaikalla, esim. lukitussa autohallissa, niin käyn jonkin ajan kuluttua vastaavasti kolhimassa ko. paikalla parkkeerattua autoa.
Silmä silmästä, niin se vaan menee!siinä on taas jonkun "eksyneen" auto?
Aika erikoisia juttuja kirjoittelette!!! - automan
Norris kirjoitti:
harvemmin niitä romujen paikkoja omistetaan, käyttöoikeus useimmiten taitaa olla kyseessä.
Ja sama se, vahingonteko kummassakaan tapauksessa ei ole sallittua. Oletkin sitten suurempi "älykääpiö" jos niin teet.
- perään!
Niin minä ainakin teen, että jos joku kehtaa jättää autonsa minun parkkiruutuuni, niin ajan omani jononjatkoksi niin, että muut kuin häirikköpysäköijä, pääsevät jatkamaan matkaansa. Ja häiriköijälle luonnollisesti lappu ikkunaan tyyliin "jos haluat autosi pois ruudusta, niin soita parkkiruudun omistajalle numeroon XXX-XXXXXXX".
- Jamppa
peruuttaisin autosi pois tieltä / tuhannen säleiksi pick-upillani.
"soita parkkiruudun omistajalle"...haloo onks ketään kotona?....sun auto meni juuri paskan päreiksi...BUAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA...... - Teekkari
Jamppa kirjoitti:
peruuttaisin autosi pois tieltä / tuhannen säleiksi pick-upillani.
"soita parkkiruudun omistajalle"...haloo onks ketään kotona?....sun auto meni juuri paskan päreiksi...BUAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA......Hyvin sanottu.
Naurattaa kympillä!
Voi äijä olla ihmeissään!?! - Pysäköinninvalvoja
pitkään aikaan: "ajan omani jononjatkoksi"
On järki karannut kauas.
- Masa
Joo kyllä mä sitä koristelin, mutten aiheuttanut mitään vahinkoa. Saas nähdä oliko se vaan joku vieras tampio vai joku uusi talonasukas joka vaan erehtyi paikasta, Jolloin meistä ei varmaankaan tule hyviä naapureita.
- Pitkän
vai on auto vieläkin paikallasi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187