palstaparit! Vittu, kevät jo pitkällä ja täällä sitä vaan lätistään ja vittu. Ilman palstaparia! Ei saatana vetele tällänen peli. No, kertokaa mulle sopivia pareja.
Nyt vittu valitaan
27
984
Vastaukset
Rekka ja puska olis kova.
- mlp.
rekka ja puska parista.
- Henkikirjoittaja
mlp. kirjoitti:
rekka ja puska parista.
Love is in the air...
Sinä sovit yhteeen Charlotte B:n kanssa. Muista en tiedä. ;-)
- mlp.
kuka se on?
- sivusta:
Anteeksi nyt vain, mutta yksi Charlotte b. oli tällä palstalla aikoinaan sen verran kova argumentoimaan, että jotkut keskivertokamusi huusivat havaitsemani mukaan kuvainnollista hoosiannaansa avuksi umpisolmussaan: ainakin osa pelleistä v*ttuili syyttä kys. kirjoittajalle, minkä ikinä kerkesi... Kun olisi ollut niin kivaa imeä äitiä ja ajatella, että VITTU TEILLÄ ON AINOASTAAN YKSI, JOTA TEIDÄN PITÄÄ VIHATA JA YKSI, JONKA KOHDALLA EI (MUKA!!) OLE VÄLIÄ, ETTÄ MITEN KÄYTTÄYDYTTE. Charlotte b. oli mielestäni oikeasti älykäs kirjoittaja, joskin nynnät ovat tietysti poistattaneet kaikki sellaiset kirjoituksensa, missä ko. fakta selkeästi tulisi julki. Charlotte nyt vain ei ( se alkuperäinen puskakirjoittaja, niistä), minun mielestäni, pitänyt teidän tavastanne hommata itsellenne vihan kohteita tuntemattomista. Siihen en kylläkään ota kantaa, että minkälaisia feikkareita samalla nimimerkillä on myöhemmin esiintynyt (outouttakin on näkynyt). Mun lukemani perusteella Charlotte osoitti aikoinaan tällä palstalla älyä sellaisia vastaan, jotka ovat manipuloitavissa uskomaan mitä tahansa rekisteröitymättömistä kirjoittajista ja aiheuttamaan sen perusteella summittaista älytöntä(!) ja epäeettistä palstaväkivaltaa.
sivusta: kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta yksi Charlotte b. oli tällä palstalla aikoinaan sen verran kova argumentoimaan, että jotkut keskivertokamusi huusivat havaitsemani mukaan kuvainnollista hoosiannaansa avuksi umpisolmussaan: ainakin osa pelleistä v*ttuili syyttä kys. kirjoittajalle, minkä ikinä kerkesi... Kun olisi ollut niin kivaa imeä äitiä ja ajatella, että VITTU TEILLÄ ON AINOASTAAN YKSI, JOTA TEIDÄN PITÄÄ VIHATA JA YKSI, JONKA KOHDALLA EI (MUKA!!) OLE VÄLIÄ, ETTÄ MITEN KÄYTTÄYDYTTE. Charlotte b. oli mielestäni oikeasti älykäs kirjoittaja, joskin nynnät ovat tietysti poistattaneet kaikki sellaiset kirjoituksensa, missä ko. fakta selkeästi tulisi julki. Charlotte nyt vain ei ( se alkuperäinen puskakirjoittaja, niistä), minun mielestäni, pitänyt teidän tavastanne hommata itsellenne vihan kohteita tuntemattomista. Siihen en kylläkään ota kantaa, että minkälaisia feikkareita samalla nimimerkillä on myöhemmin esiintynyt (outouttakin on näkynyt). Mun lukemani perusteella Charlotte osoitti aikoinaan tällä palstalla älyä sellaisia vastaan, jotka ovat manipuloitavissa uskomaan mitä tahansa rekisteröitymättömistä kirjoittajista ja aiheuttamaan sen perusteella summittaista älytöntä(!) ja epäeettistä palstaväkivaltaa.
Turhaan pyytelet anteeksi. Eikös sitten ole vain mairittelevaa, että tarjosin aloittajalle niinkin korkeatasoista seuraa? ;-)
- sivusta:
Ratikkakuski kirjoitti:
Turhaan pyytelet anteeksi. Eikös sitten ole vain mairittelevaa, että tarjosin aloittajalle niinkin korkeatasoista seuraa? ;-)
Mitä korkeatasoista? Itse en koskaan ole käyttänyt nimimerkkia Charlotte b., jos esim. sellaisia kuvittelisit(?). Mä nyt vain tunnistan rationaalisen ilmaisun ja yksi ko. em nimimerkkiä aikoinaan, kauan sitten käyttänyt oli mielestäni melkoisen maanläheinen sun kaikki kaveris argumentoinnissa pessyt: koska niillä (kavereillasi) kato oli joku "kohde" vihassaan, joka kylläkin, ainakin ilmaisuun perustaen ts. sitä lukien, oli suorastaan kertakaikkisesti mielikuvituksellisella tapaa NOLO. Mä koen ainakin yhden nimim. Charlotte b. aikoinaan pelastaneen ts. auttaneen mua sairaalloisesti ja syyttä väkivaltaisesti käyttäyneiden verbaalisten palstaraiskaajien kimpusta. Se on näkemykseni. En ota kantaa kys. em. nimimerkin yleiseen käyttäytymiseen ts. motiiveihin muuten ( en tunne ja hänhän myös voi olla mitä vain), mutta täysipäisemmin se suhtautui muhun aikoinaan, kuin ainakaan kaikki hullut, jotka joku sekopää oli usuttanut syyttä esimerkiksi mun kimppuuni.
- kyllä puolusti
silloista ex-Wastaajaa mutta ei se siitä älykästä vielä tee. Joku vois ajatella että peräti päinvastoin.
kyllä puolusti kirjoitti:
silloista ex-Wastaajaa mutta ei se siitä älykästä vielä tee. Joku vois ajatella että peräti päinvastoin.
No sittenhän e.W ja Charlotte B voivat mennä keskenään treffeille. ;-)
- sivusta:
kyllä puolusti kirjoitti:
Mistä päätelmäsi, ts. mihin perustat? Keskustelusisältöihinkö pelkästään ( kuten me tavalliset ihmiset yleensä tapaamme asioista keskustelupalstoilla ajatella:), vaiko vaihtoehtoisesti johonkin junttiin, sairaaseen tai neljäntenä vaihtoehtona muuhun keskustelupalstakommentaariin perustumattomaan? Kaikki ilmaisu keskustelupalstalla perustuu ainoastaan keskustelupalstakirjoituksiin. Tätä ei tietysti riittävän älyllisille tarvitse tähdentääkään: onneksi suurin osa meistä ihmisistä onkin sen verran älyllisesti mukavuudenhaluisia ja fiksuudessaan kiinnostavia, että kerrotaan mielipide ja se siitä.
- ja sen
soulmate ;)
- buddy-loven
ihan itselleni. Ikiomaksi.
- sivusta:
Hyvä! Voitte sitten varmaan sen kanssasi mielestäni keskiverrolta ajattelijalta vaikuttavan itsensätehostajan kanssa myös häipyä aina, kun ei teiltä löydy sanottavaa? Ps. Mä lasken itsetehostukseksi aina sen, että puhutaan pelkästään itsestä.
- sivusta:
Hyvä! Voitte sitten varmaan sen kanssasi mielestäni keskiverrolta ajattelijalta vaikuttavan itsensätehostajan kanssa myös häipyä aina, kun ei teiltä löydy sanottavaa? Ps. Mä lasken itsetehostukseksi aina sen, että puhutaan pelkästään itsestä.
Myös epäeettisen juustoilun laskisin itsetehostukseksi, edeltävään sanomaani liittyen, mutta nimimerkkejä mainitsematta/ sellaisiin viittaamatta.:) Eli sellaisen käsittämättömän, lähes imbesilliyttä ihmisestä mielestäni osoittavan ajattelutavan, jonka mukaan nettikeskusteluiden sisältöjä määriteltäisiin (pervosti ts. ainakin erikoisesti) joistakin MYÖS _keskustelun_ ulkopuolisista lähtökohdista käsin... Tiedetäänhän nimittäin sekin yleisesti, että valitettavasti on olemassa myös kaikenlaisia hulluja ( ts./ja tai rikollisiakin), jotka saattavat esimerkiksi käyttää useatkin samaa rekisteröityä nimimerkkiä, tai ylipäätään leikkiä meidän tavallisten keskustelupalstakirjoittajien kustannuksella omilla erikoisilla tavoillaan. Luonnollisesti em. pervoilu ei meitä tavallisia kiinnosta, mutta valitettavasti olen havainnut viitteitä, että vihamielisiä, epä-älyllisiä intresseja toteuttavia kuolapäitä olisi keskuudessamme. Sellaisille ei "mitää välii!", ilmeisesti.
Myös epäeettisen juustoilun laskisin itsetehostukseksi, edeltävään sanomaani liittyen, mutta nimimerkkejä mainitsematta/ sellaisiin viittaamatta.:) Eli sellaisen käsittämättömän, lähes imbesilliyttä ihmisestä mielestäni osoittavan ajattelutavan, jonka mukaan nettikeskusteluiden sisältöjä määriteltäisiin (pervosti ts. ainakin erikoisesti) joistakin MYÖS _keskustelun_ ulkopuolisista lähtökohdista käsin... Tiedetäänhän nimittäin sekin yleisesti, että valitettavasti on olemassa myös kaikenlaisia hulluja ( ts./ja tai rikollisiakin), jotka saattavat esimerkiksi käyttää useatkin samaa rekisteröityä nimimerkkiä, tai ylipäätään leikkiä meidän tavallisten keskustelupalstakirjoittajien kustannuksella omilla erikoisilla tavoillaan. Luonnollisesti em. pervoilu ei meitä tavallisia kiinnosta, mutta valitettavasti olen havainnut viitteitä, että vihamielisiä, epä-älyllisiä intresseja toteuttavia kuolapäitä olisi keskuudessamme. Sellaisille ei "mitää välii!", ilmeisesti.
Itseasiassa kaikki muut ovat hulluja paitsi minä itse, niin kuin yhden tutun äiti ajatteli ennen suljetulle päätymistään. Mental-case, you know. ;-)
- lisää
mitään sivusta tai mistään muustakaan. Please.
- mustis!
!!!
- sivusta:
Ratikkakuski kirjoitti:
Itseasiassa kaikki muut ovat hulluja paitsi minä itse, niin kuin yhden tutun äiti ajatteli ennen suljetulle päätymistään. Mental-case, you know. ;-)
No ei nyt noin: hulluja ovat ainoastaan yhteen ja samaan syyttä keskustelupalstalla aggressiivisesti koko ajan suhtautuvat, keskustelupalstoilla esim. väkivallalla naurettavista syistä uhkailevat ja syyttömien kimpussa ilman kunnon verbaalisia perusteita esim. trolli-syytöksineen roikkuvat...Eivät siis kaikki.;)
- sivusta:
mustis! kirjoitti:
!!!
Kyse oli kylläkin silkasta inhosta, palstakirjoitusten perusteella luetusta. Ei mistään muusta.
- voi hitsit,
nyt sitten minun täytyy luopua tästä haaveestani... http://www.youtube.com/watch?v=v3xwCkhmies
- ja mitä se
kevät tähän kuuluu?
- tietenkin
rakastutaan ja pariudutaan. Kaikki tekee niin, linnutkin.
- olla..
tietenkin kirjoitti:
rakastutaan ja pariudutaan. Kaikki tekee niin, linnutkin.
yksilöllisempi. Et ole kuitenkaan lintu.
- kyllä
olla.. kirjoitti:
yksilöllisempi. Et ole kuitenkaan lintu.
ymmärtänyt olevani lintu, mies sanoo kottaraiseksi.
meidän ei ole pakko lukea saastaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564