provosoinneista? Miksi ne nostavat verenpaineen huippuunsa?
Provosoidutteko helposti
5
198
Vastaukset
- olen ferrarinainen ;>
Provot eri typpeihin menee sp.n ja koon mukaan anaaliviittauksien, aseviittauksien tai genus-viittauksien kautta varsinaisiin tappouhkauksiin.Rikolliset toimivat huorien imettäjäkäsissä. Itse olen sen verran ajaton ja harmiton tavisnainen,että röyhkeys muissa muokkaa ne provot urologi-protokolleiksi. En mä oikeasti suutu,mutta kaikkihan potkaisevaa tammaa tunnistavat siitä, että nyt ei sovi varsottaa??Ei edes liinoissa,hyvät astuttajat sentään.
esitän provosoituvani, koska se saa aikaseksi enemmän meininkiä keskusteluun tai muuhun.
- MMies
Yleensä me provosoimme ja jonkun verenpaine nousee. Meitä ei oikeasti edes kiinnosta.
Tosin kuin oikeassa elämässäni, minä pidän tulehtuneesta ilmapiiristä täällä virtuaalimaailmassa. Olisi hienoa, jos voisin niin eläytyä näihin juttuihin, että verenpaine oikeasti nousisi. Mutta kun ei niin ei sitten. :-(
Toisinaan provosointipyrkimykset ovat niin yliampuvia että ne enemmän tylsistyttävät tai huvittavat. Provosoidun jos jotain tärkeänä pitämääni asiaa vääristellään > haluan oikaista virheellisyyden ja kertoa totuuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3781093- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651- 26643
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14638- 68630
- 57600