Kannatan-tietyin varauksin-feministiliikettä (varsinkin marxilaisen feministijärjestön perillisiä, eli radikaali-kulttuurifeministejä), koska he ovat valmiit taistelemaan aatteensa puolesta. Osa heidän teeseistään voi olla arveluttavia, mutta ei pidä sortua ennakkoluuloihin. Mielenkiintoisinta tässä heidän asiassaan on se, että pyrkivät toteuttamaan sellaisia sosiaalisia muutoksia, joiden toteutuessa tasa-arvoinen yhteiskunta olisi todellisuutta. Saa nähdä miten käy... http://www.youtube.com/watch?v=UdGX_FcvVoE "Kirjoittaessani pistän itseni sata prosenttisesti likoon, mutta silti yleisöni joutuu pettymään" MarttyyriMallari-TTt
Feministit
8
283
Vastaukset
- sininen_sitruuna
... erityisiä odotuksia, niin ei tule pettymyksiäkään. Kevätaurinko tuonut sinutkin taas palstalle... :) Aurinkoista päivää siulle.
- feministi-x
erinomainen kirjoitus! :D
- feministi-x
muuten, että marxilainen feministijärjestö on Puna-akkojen perillinen? :) Tunnetko Mariella Lindenin?
- MMies
vittuun palstalta!
- feministi-x
MMies kirjoitti:
vittuun palstalta!
eikö sulla stondaa vai mikä vaivaa?
- MMies
feministi-x kirjoitti:
eikö sulla stondaa vai mikä vaivaa?
politiikka palsta, punikki!
- feministi-x
MMies kirjoitti:
politiikka palsta, punikki!
tämä palsta on juuri sitä mitä minä haluan sen olevan! Kusipää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128